Dostawy materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek podległych

Data publikacji 2015-07-01
Data zakończenia 2015-07-09 09:00:00
Instytucja Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 162330 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301970006, 301251002, 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2015 r.:
- na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze oraz jednostek podległych,
-w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,
- w ramach projektu Ginące zawody pomysłem na przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części:
1. Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek
2. Dostawy materiałów biurowych i papieru

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach nr 2-1 oraz 2-2, które stanowią jednocześnie załącznik cenowy do formularza ofertowego.

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane było:
- od dnia zawarcia umowy do 31.12.2015 r. - sukcesywnie, wg potrzeb Zamawiającego,
- ramach projektu Ginące zawody pomysłem na przyszłość, w przeciągu 3 dni od zawarcia umowy (dostawa jednorazowa):
a) w cz. 1 postępowania będą to tonery do urządzeń:
- SAMSUNG ML3050/3051 ORYGINAŁ - 1 szt.
- OKI MB491 - 1 szt.
b) w cz. 2 postępowania będą to materiały:
- Papier biały A4 (80g/m2) - 20 ryz.

Zamawiający informuje, że poprzez podanie w opisie produktów nazw odnosi się jedynie do jakości, typu produktu. Zamawiający dopuszcza możliwość użycia do wykonania zamówienia produktów równoważnych w stosunku do wyrobów określonych w zestawieniu, tzn. o parametrach nie gorszych, czyli takich samych lub lepszych.

Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu.

Dot. Cz. 1:
Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne do drukarek jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry, z wyjątkiem urządzeń, w których wskazane jest: ORYGIAŁ, ze względu na to, iż te urządzenia nie działały na zamiennikach.
Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem.
Przez produkt równoważny (w stosunku do materiałów eksploatacyjnych do drukarek) zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych, bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
W przypadku zaproponowania równoważnego materiału eksploatacyjnego, Wykonawca oświadcza, iż:
- proces produkcji i stosownie wyprodukowanych materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych materiałów,
- producent oferowanego materiału eksploatacyjnego spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdza, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko,
- w przypadku usterki wywołanej przez stosownie produktów równoważnych zobowiązuje się do zagwarantowania serwisu sprzętu i pokrycia kosztów serwisowania,
- zaproponowany równoważny materiał eksploatacyjny jest w pełni kompatybilny z rządzeniem, do jakiego jest przeznaczony tzn. pozwala na pełną obsługę urządzenia, w tym na monitorowanie stanu zużycia tonera w urządzeniach wyposażonych w taką funkcję,
- zaproponowany równoważny materiał eksploatacyjny działa analogicznie jak materiał oryginalny producenta urządzenia. Materiał jest umieszczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z etykietą, musi posiadać znak firmowy producenta, etykietę zawierającą numer katalogowy, termin ważności i listę kompatybilności.
Zamawiający zastrzega, iż w przypadku awaryjności dostarczanych zamienników tonerów i tuszy (po dwóch zgłoszeniach do reklamacji tonera danego producenta do konkretnego urządzenia), Wykonawca będzie zobowiązany do zmiany producenta.

Dot. cz. 1 i 2: Dostawy będą odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Zamawiający określi każdorazowo rodzaj i ilości dostarczanego asortymentu.
Wykonawca dostarcza materiały po otrzymaniu zamówienia (przesłanego faksem lub pocztą elektroniczną) od Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia, chyba że w zamówieniu podano dłuższy termin, własnym środkiem transportu na koszt wykonawcy, w ilości podanej w zamówieniu.
Wykonawca zobowiązany jest do rozładowania dostarczonych materiałów i wstawienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.

Podane przez Wykonawcę ceny jednostkowe artykułów są niezmienne i obowiązują przez cały okres trwania umowy.

Podane w załącznikach nr 2-1 i 2-2 ilości artykułów są szacunkowe. Mogą one ulec zmianie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, jednak całkowite wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji umowy nie przekroczy wartości oferty. Podane ilości nie wiążą Dostawcy i nie będzie on rościł praw w przypadku ich zmian.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2015 r.:
- na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze oraz jednostek podległych,
-w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,
- w ramach projektu Ginące zawody pomysłem na przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 2-1 , który stanowi jednocześnie załącznik cenowy do formularza ofertowego.

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane było:
- od dnia zawarcia umowy do 31.12.2015 r. - sukcesywnie, wg potrzeb Zamawiającego,
- ramach projektu Ginące zawody pomysłem na przyszłość, w przeciągu 3 dni od zawarcia umowy (dostawa jednorazowa):
w cz. 1 postępowania będą to tonery do urządzeń:
- SAMSUNG ML3050/3051 ORYGINAŁ - 1 szt.
- OKI MB491 - 1 szt.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papierniczych:
- na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze oraz jednostek podległych,
-w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,
- w ramach projektu Ginące zawody pomysłem na przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 2-2, który stanowi jednocześnie załącznik cenowy do formularza ofertowego.

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane było:
- od dnia zawarcia umowy do 31.12.2015 r. - sukcesywnie, wg potrzeb Zamawiającego,
- ramach projektu Ginące zawody pomysłem na przyszłość, w przeciągu 3 dni od zawarcia umowy (dostawa jednorazowa):
w cz. 2 postępowania będą to materiały:
- Papier biały A4 (80g/m2) - 20 ryz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Ulica ul. Zamenhofa 1
Nr domu 1
Miejscowość Zielona Góra
Kod Pocztowy 65-186
Województwo lubuskie
Tel 68 3270215, 3284870
Fax 68 3284871
Internet www.lubuska.ohp.pl www.lubuska-bip.ohp.pl
Regon 00103663200000
E-mail logistyka@ohp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Ochotnicze Hufce Pracy
Rodzaj zam inny Ochotnicze Hufce Pracy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych podmiotowych
Wiedza Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych podmiotowych
Potencjał Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych podmiotowych
Zdolne Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych podmiotowych
Sytuacja Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych podmiotowych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Wypełniony odpowiedni formularz ofertowy (załącznik nr 1-1, 1-2 do SIWZ) oraz odpowiedni załącznik cenowy (załącznik nr 2-1, 2-2 do SIWZ)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności faktur
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.lubuska.ohp.pl, www.lubuska-bip.ohp.pl
Adres uzyskania siwz Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra
Data składania wniosków 09/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, sekretariat (I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zakup niżej wymienionych materiałów zostaje dokonany ramach projektu Ginące zawody pomysłem na przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego a) w cz. 1 postępowania będą to tonery do urządzeń: - SAMSUNG ML3050/3051 ORYGINAŁ - 1 szt. - OKI MB491 - 1 szt. b) w cz. 2 postępowania będą to materiały: - Papier biały A4 (80g/m2) - 20 ryz
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)