Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
|
Ulica |
ul. Czereśniowa 98
|
Nr domu |
98
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-456
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 5716100
|
Fax |
22 5716101
|
Internet |
www.modr.mazowsze.pl
|
Regon |
00674282000000
|
E-mail |
administracja@modr.mazowsze.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
Nie dotyczy.
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Samorządowa wojewódzka osoba prawna.
|
Rodzaj zam inny |
Samorządowa wojewódzka osoba prawna.
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Dostawa papieru dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
z siedzibą w Warszawie.
Zamówienie będzie zrealizowane w dwóch terminach: do 14 dni od daty podpisania umowy (I dostawa), do 30.11.2015 r. (II dostawa).
|
Czas |
D
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku; Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 3 dostawy, polegających na dostawie papieru o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda dostawa.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku; Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku; Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku; Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą, w odniesieniu do pozycji 1,44,50 Formularza cenowego (Załącznika nr 2 do SIWZ) kart katalogowych lub innych dokumentów wydanych przez producenta zawierające specyfikacje techniczne oferowanych papierów, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku 2 do SIWZ, z jednoznacznym wskazaniem, których pozycji tabeli dotyczą. Zamawiający dopuszcza wydruki ze stron internetowych producenta.
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia dokumentów dotyczących:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian
do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, polegających na:
a) zmianie czasu realizacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zgody obu stron umowy:
- z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy,
- w razie działania siły wyższej,
- w związku z przedłużającym się post ępowaniem przetargowym na skutek wniesionych środków odwoławczych;
b) zmianie wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze złożonej oferty w przypadku:
- zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług; zmiana stawki vat spowoduje, że wartość brutto wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy zostanie obliczona w oparciu o wielkość stawki podatku vat obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego,
c) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
d) zmiany miejsca użytkowania przedmiotu umowy;
e) zmiany dotyczące podwykonawstwa - Zamawiający przewiduje możliwość:
- zmiany podwykonawcy wskazanego przez Wykonawcę,
- rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy,
- zmiany w zakresie podwykonawstwa w stosunku do zaproponowanego zakresu wynikającego z przyjętej oferty Wykonawcy; j
- powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, pomimo nie wskazania w ofercie Wykonawcy żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa; jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby powoływał się Wykonawca, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; zmiana ta może być przyczyną zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin wykonania
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.modr.mazowsze.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Warszawie, ul. Czereśniowa 98, 02-456 Warszawa.
|
Data składania wniosków |
10/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Warszawie, ul. Czereśniowa 98, 02-456 Warszawa, IV piętro, pok. 422
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Data zakończenia |
30/11/2015
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|