Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Brok
|
Ulica |
Plac Kościelny 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowość |
Brok
|
Kod Pocztowy |
07-306
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
029 7457554, 7457587
|
Fax |
029 7457554
|
Internet |
www.bip.brok.pl
|
Regon |
55066793600000
|
E-mail |
fundusze@brok.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/11/2015
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a. w pieniądzu,
b. poręczeniach bankowych,
c. poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
d. gwarancjach bankowych,
e. gwarancjach ubezpieczeniowych,
f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej Oddz. Brok, nr konta: 19 8923 1018 0200 0101 2002 0010 z adnotacją - Wadium nr sprawy 271 4.15. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.
5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, w przypadku Konsorcjum, zaleca się w treści gwarancji, jako Wykonawcę wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lubnie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt XI ust 1 SIWZ, w formie i formach, o których mowa w pkt XI ust 2 SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
7. Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia itp.) należy dołączyć do oferty (w osobnej kopercie, nie wpiętej do oferty). Oryginału poręczenia lub gwarancji nie należy spinać z resztą oferty z uwagi na konieczność jego zwrotu po zakończeniu postępowania. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - kopię potwierdzenia dokonania przelewu (jako dowód wniesienia wadium) dołącza się do oferty na tych samych zasadach jak powyżej.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w sposób należyty co najmniej:
- dwie (2) dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., dwie dostawy sprzętu komputerowego (tj. komputerów stacjonarnych i/lub przenośnych wraz z oprogramowaniem) o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 200.000,00 PLN brutto;
- jedną (1) usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., w zakresie przeprowadzenia szkolenia związanego z tematem podstawowej obsługi komputerów i oprogramowania do nich dla minimum 100 osób.
|
Potencjał |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) wypełniony formularz ofertowy (wg. zał. Nr 1 do SIWZ),
b) specyfikacje techniczne - załącznik nr 6 do SIWZ wraz z wymaganymi certyfikatami oraz testami wymienionymi w tym załączniku potwierdzającymi spełnienie wymogów w nim określonych.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie przedstawionym w §10 Załącznika nr 5 do SIWZ - projekt umowy.
Zmiana postanowień umowy dopuszczalna jest w następujących przypadkach:
a) zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy;
b) zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
c) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy;
d) dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy;
e) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy zamówienia;
f) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT);
g) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
termin okresu gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.brok.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy w Broku
Plac Kościelny 6 07-306 Brok
pok. nr 12
|
Data składania wniosków |
10/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy w Broku
Plac Kościelny 6
07-306 Brok pok. nr 1 sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
realizacja zamówienia dofinansowana jest z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka zgodnie z umową nr POIG.08.03.00-14-497.13.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|