Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zespół Żłobków m.st. Warszawy
|
Ulica |
ul. Belgijska 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-511
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5652355, 5652350
|
Fax |
022 8450714
|
Internet |
www.zlobki.waw.pl
|
Regon |
01571911300000
|
E-mail |
zam.publ@zlobki.waw.pl; rponiatowski@zlobki.waw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Wadium |
1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3. Szczegółowe warunki wniesienia wadium określa pkt 11 SIWZ.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku
|
Wiedza |
Zamawiający określa minimalne wymagania dotyczące posiadania doświadczenia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia związane i proporcjonalne do przedmiotu zamówienia tj. polegające na dostawie wyposażenia meblowego o wartości łącznej obu zamówień wynoszącej co najmniej 70.000,00 zł. z podatkiem VAT
|
Potencjał |
Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku
|
Zdolne |
Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku
|
Sytuacja |
Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Do oferty należy dołączyć karty katalogowe lub specyfikacje techniczne wraz ze zdjęciem, lub opis wraz ze zdjęciem z oznaczeniem w sposób czytelny oferowanego wyposażenia (wskazanie numeru pozycji kalkulacji cenowej) wraz z podaniem ich dokładnych wymiarów oraz z informacją identyfikującą ich producenta (importera) - dla następujących pozycji Kalkulacji cenowej: 11, 12, 25, 26, 27, 28, 41, 42, 52, 55, 57, 58, 59, 65, 66.
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Wypełniona kalkulacja cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Dowód wniesienia wadium.
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany:
1) zmiany w zakresie oferowanego wyposażenia / artykułu poprzez zaproponowanie wyposażenia innego producenta o parametrach tożsamych lub lepszych w przypadku wycofania z produkcji lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia, z zastrzeżeniem niezmienności ceny - po przedstawieniu przez wykonawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany,
2) zmiany miejsca dostawy przedmiotu umowy ze względu na zmianę terminu realizacji robót budowlanych w lokalach dziennego opiekuna do których ma nastąpić dostawa przedmiotu zamówienia, co będzie skutkowało koniecznością skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań związanych z realizacją robót budowlanych, mających wpływ na miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (uniemożliwiających dostawę lub montaż przedmiotu zamówienia w danym lokalu dziennego opiekuna zgodnie z rozdzielnikiem),
3) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji jakości
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.zlobki.waw.pl/oferty.php?pid=25654
|
Adres uzyskania siwz |
Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa
|
Data składania wniosków |
10/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
sekretariat, II piętro, Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający informuje, iż nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Data zakończenia |
28/08/2015
|