Dostawa artykułów ogólnospożywczych

Data publikacji 2015-07-02
Data zakończenia 2015-07-10 10:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Miejscowość Sandomierz
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Warzywa przetworzone,
  • Mleko i śmietana,
  • Masło,
  • Produkty serowarskie,
  • Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne,
  • Produkty z ziaren zbóż,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Cukier,
  • Czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Produkty mączne,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne,
  • Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

Szczegóły

Numer ogłoszenia 97965 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 158420002, 158120003, 158110006, 155100006, 155400005, 155513008, 155300002, 158511009, 153300000, 158700007, 158712604, 153311709, 33110002, 158310002, 156133001, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych:
1. Artykuły ogólnospożywcze - Pakiet nr I,
2. Artykuły bufetowe - Pakiet nr II,
3. Pieczywo - Pakiet nr III,
4. Mleko i produkty mleczne - Pakiet nr IV,
5. Makaron - Pakiet nr V,
6. Przetwory - Pakiet nr VI,
7. Przyprawy i sosy - Pakiet nr VII,
8. Mrożonki - Pakiet nr VIII,
9. Ryby i przetwory rybne - Pakiet nr IX,
10. Jaja - Pakiet nr X,
11. Cukier - Pakiet nr XI,
12. Produkty zbożowe - Pakiet nr XII
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów bufetowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i produktów mlecznych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa makaronu.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przetworów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przypraw i sosów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cukru.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zbożowych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Ulica ul. Schinzla 13
Nr domu 13
Miejscowość Sandomierz
Kod Pocztowy 27-600
Województwo świętokrzyskie
Tel 15 8323001 do 5, 8330566
Fax 15 8323575
Internet www.sand.pl
Regon 00030238500000
E-mail przetargi@sand.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 12
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę składającego ofertę
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające oświadczenie, że dostarczony towar będzie posiadać aktualną datę przydatności do spożycia oraz wymagane atesty
Inne dokumenty 1) formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto, podatek VAT,wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również w Pakietach I, II, IV, V, VI, VII, VIII, XI, XII nazwę Producenta, 3) w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1. Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy. 2. Zmiany oferty z korzyścią dla Zamawiającego z zachowaniem ceny określonej w złożonej ofercie. 3. W przypadku: a) zaprzestania produkcji, b) wygaśnięcia atestu, c) decyzji właściwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć produkt o takim samym składzie i takim samym zastosowaniu przy założeniu, iż cena jednostkowa produktu nie może być wyższa od ceny przetargowej, a w przypadku gdy dany produkt będzie tańszy Wykonawca obniży cenę przetargową. 4. W przypadku obniżenia przez producenta ceny produktu, Wykonawca ma obowiązek wprowadzić taką zmianę do oferty przetargowej i umowy. 5. Zmiany przez producenta danego produktu nazwy handlowej, numeru katalogowego lub sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu jego parametrów technicznych - w takim przypadku cena jednostkowa produktu nie może ulec podwyższeniu. 6. W przypadku nie zrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy 7. Zmiany stawki podatku VAT.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.sand.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego - Budynek Główny Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz
Data składania wniosków 10/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego - SEKRETARIAT, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)