System wizualizacji planów zagospodarowania przestrzennego w Urzędzie Gminy Ułęż

Data publikacji 2015-07-03
Data zakończenia 2015-07-13 12:00:00
Instytucja Powiat Rycki
Miejscowość Ryki
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 99247 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 382210000, 722680001, 722630006, 722650000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Nazwa zadania: System wizualizacji planów zagospodarowania przestrzennego w Urzędzie Gminy Ułęż. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu planów zagospodarowania przestrzennego, zwanego dalej Systemem na rzecz Urzędu Gminy Ułęż. W ramach zamówienia Wykonawca przeszkoli wskazanych przez Urząd Gminy Ułęż pracowników w zakresie obsługi systemu - (szkolenie 1 - dniowe w Urzędzie Gminy Ułęż).
Licencjobiorcą licencji oprogramowania będzie Urząd Gmina Ułęż. Licencja udzielona będzie na czas nieokreślony na nieograniczoną liczbę stanowisk. Oferowana licencja musi pozwalać na użytkowanie oprogramowania zgodnie z przepisami prawa oraz zapisami siwz przez Urząd Gminy Ułęż (Partnera Projektu) w jego siedzibie.
System zapewni usługę przeglądania i dostęp do dokumentów planistycznych bez konieczności wizyty w urzędzie.
Wykonawca w ramach zamówienia wykona nieodpłatnie aktualizację systemu GIS.
1) Aktualizacja systemu dotyczyć będzie zarówno części graficznej jak również części opisowej.
2) Aktualizacja systemu nastąpi po zakończeniu prowadzonego postępowania ws. zmian w MPZP Gminy Ułęż i SUIKZ Gminy Ułęż - przewidywany termin zakończenia IV kw 2015r.
3) Zamawiający przekaże Wykonawcy ww. zmiany w formie elektronicznej.
Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach projektu.: Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie ryckim i puławskim oraz w gminach Wilków, Stężyca i Ułęż- projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 do umowy stanowiącej załącznik nr 3 do siwz. Minimalne wymagania są określone w załączniku nr 1 do umowy stanowiącej załącznik nr 3 do siwz i nie przewiduje się ich zmian przez oferentów pod rygorem odrzucenia oferty.
Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Rycki
Ulica ul. Wyczółkowskiego 10A
Nr domu 10A
Miejscowość Ryki
Kod Pocztowy 08-500
Województwo lubelskie
Tel 081 8657450, 8657472
Fax 081 8651966
Internet www.spryki.bip.lubelskie.pl
Regon 43101944800000
E-mail promocja@ryki.powiat.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Potencjał Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Zdolne Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Sytuacja Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, 2) Zmiana stawki podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w §7 ust. 1 umowy. Zmiany umowy przewidziane w punkcie poprzednim dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) Zmiana terminu realizacji zamówienia o okres działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, 2) Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 94
Kryt 2 Okre udzielanej gwarancji
Kryt 2p 6
Adres strony internetowej siwz www.spryki.bip.lubelskie.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Rykach przy ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój 214 (II piętro)
Data składania wniosków 13/07/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Rykach przy ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój 103 (sekretariat - I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest realizowane w ramach projektu.: Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie ryckim i puławskim oraz w gminach Wilków, Stężyca i Ułęż - projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej
Czy unieważnienie Nie
Dok grup kap 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)