Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla potrzeb urzędów górniczych wraz z ich rozładunkiem i montażem

Data publikacji 2015-07-03
Data zakończenia 2015-07-13 10:00:00
Instytucja Wyższy Urząd Górniczy
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble biurowe,
  • Systemy aktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 99557 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391100006, 391321007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
I część dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa mebli biurowych do Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach wraz z ich rozładunkiem i montażem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określa załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II część dotyczy zamówienia, którego przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pomieszczenia socjalnego do Okręgowego Urzędu Górniczego w Gdańsku wraz z ich rozładunkiem i montażem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określa załącznik nr 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III część dotyczy zamówienia, którego przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. szafy pancernej do Okręgowego Urzędu Górniczego w Gdańsku wraz z jej rozładunkiem i montażem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III określa załącznik nr 1c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV część dotyczy zamówienia, którego przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 szt. regałów archiwalnych do Okręgowego Urzędu Górniczego w Gdańsku wraz z ich rozładunkiem i montażem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV określa załącznik nr 1d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Realizacja zamówienia nastąpi w terminie 5 tygodni od dnia zawarcia umowy dla danej części. Termin ten obejmuje całkowite zakończenie realizacji umowy, w tym czas na dokonanie procedur odbioru i uwzględnienie zgłoszonych wad

Opis

I część dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa mebli biurowych do Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach wraz z ich rozładunkiem i montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określa załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Realizacja zamówienia nastąpi w terminie 5 tygodni od dnia zawarcia umowy. Termin ten obejmuje całkowite zakończenie realizacji umowy, w tym czas na dokonanie procedur odbioru i uwzględnienie zgłoszonych wadII część dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa mebli do pomieszczenia socjalnego do Okręgowego Urzędu Górniczego w Gdańsku wraz z ich rozładunkiem i montażem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określa załącznik nr 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Realizacja zamówienia nastąpi w terminie 5 tygodni od dnia zawarcia umowy. Termin ten obejmuje całkowite zakończenie realizacji umowy, w tym czas na dokonanie procedur odbioru i uwzględnienie zgłoszonych wad.III część dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa 1 szt. szafy pancernej do Okręgowego Urzędu Górniczego w Gdańsku wraz z jej rozładunkiem i montażem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III określa załącznik nr 1c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
Realizacja zamówienia nastąpi w terminie 5 tygodni od dnia zawarcia umowy. Termin ten obejmuje całkowite zakończenie realizacji umowy, w tym czas na dokonanie procedur odbioru i uwzględnienie zgłoszonych wad.IV część dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa 10 szt. regałów archiwalnych do Okręgowego Urzędu Górniczego w Gdańsku wraz z ich rozładunkiem i montażem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV określa załącznik nr 1d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
Realizacja zamówienia nastąpi w terminie 5 tygodni od dnia zawarcia umowy. Termin ten obejmuje całkowite zakończenie realizacji umowy, w tym czas na dokonanie procedur odbioru i uwzględnienie zgłoszonych wad

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wyższy Urząd Górniczy
Ulica ul. Poniatowskiego 31
Nr domu 31
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-055
Województwo śląskie
Tel 32 736 17 04, 736 19 00
Fax 32 7361705
Internet www.wug.gov.pl
Regon 00033224500000
E-mail przetargi@wug.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.2013.907 ze zm.)
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 35
Wadium Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawców wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Wiedza o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub są w trakcie wykonywania należycie co najmniej 3 zamówienia obejmujące dostawę oraz montaż mebli. W przypadku, gdy jeden wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia w celu spełnienia powyższego warunku wykonawca może wykazywać się wykonaniem tego samego zamówienia w stosunku do więcej niż jednej części. W przypadku, gdy jeden wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia w celu spełnienia warunku wykoanwcamoże wykazywać się wykonaniem tego samego zamówienia w stosunku do więcej niż jednej części.
Potencjał zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Zdolne zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Sytuacja zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W wykazie należy wskazać jako główne jedynie dostawy potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VII.1 ppkt b SIWZ. Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą informację o oferowanych produktach wg tabeli nr 1 pod nazwą - opis oferowanych produktów -znajdującej się w załączniku nr: 7a (dla części I), 7b (dla części II), 7c (dla części III), 7d (dla części IV)
Inne dokumenty Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wzór ten jest wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia. Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej z części przedmiotu zamówienia, zostanie on odpowiednio dostosowany do danej części. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy w przypadku: a) konieczności zmiany warunków realizacji zamówienia jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, b) konieczności zmiany warunków realizacji zamówienia, w szczególności terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie zamawiającego, c) konieczności zmiany warunków realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość dostawy, d) gdy zmiana ta jest korzystna dla zamawiającego, ewentualnej zmiany albo rezygnacji z podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana ta dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wówczas wykonawca będzie zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia; e) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji zamówienia, f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, g) w sytuacji zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego tzn. na cenę niższą, h) zmiany parametrów mebla, które mogą nastąpić w następujących przypadkach: obniżenia kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację, konserwację i inne, poprawienia parametrów technicznych, jakościowych, aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, i) konieczności dostarczenia innych, niż określone w umowie, towarów spowodowanej w szczególności zakończeniem produkcji określonych w umowie towarów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem spełniania przez nie wymagań określonych w SIWZ oraz nie przekroczenia ceny ofertowej brutto danego towaru, j) miarkowania kar umownych, w szczególności w sytuacji gdy kara umowna jest rażąco wygórowana. 3. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie strony umowy, z zastrzeżeniem pkt i kiedy to zmiana może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez zamawiającego jak i przez wykonawcę. Zmiany mogą nastąpić na pisemny wniosek jednej ze stron. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
Kod kryterium B
Kryt 1p 94
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 6
Adres strony internetowej siwz www.wug.gov.pl
Adres uzyskania siwz Wyższy Urząd Górniczy, ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice
Data składania wniosków 13/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wyższy Urząd Górniczy, ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice, kancelaria (pok.33)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)