Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy
|
Ulica |
Al. Niepodległości 188B
|
Nr domu |
188B
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-608
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 570 14 64
|
Fax |
022 8253319
|
Internet |
www.opi.org.pl
|
Regon |
00674609000000
|
E-mail |
monika.porebska@opi.org.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
7
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
35
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Za spełniających warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub są w trakcie wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: 1. co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części A zamówienia; jeżeli Wykonawca składa ofertę również na część B i/ lub C i/lub F i/lub G zamówienia może wskazać odpowiednio w załączniku nr 2B, 2C, 2F, 2G te same dostawy które wskazał w załączniku nr 2A wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie); 2. co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części B zamówienia); 3. co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego i/ lub akcesoriów komputerowych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części C zamówienia). 4. co najmniej 3 dostawy serwerów o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części D zamówienia); 5. co najmniej 3 dostawy oprogramowania o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części E zamówienia); 6. co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 12 000,00 zł brutto każda (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części F zamówienia); 7. co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego i/ lub biurowego (np. niszczarek, drukarek) o wartości co najmniej 2 500,00 zł brutto każda (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części G zamówienia)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie świadczenia usług serwisowych; 2. aktualny certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla producenta sprzętu, certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta sprzętu, dla wszystkich pozycji, dla których wpisano ten wymóg w opisie przedmiotu zamówienia; 3. dokumenty potwierdzające dla jednostki centralnej głośność mierzoną zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazaną zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie jałowym (IDLE) dla wszystkich pozycji, dla których wpisano ten wymóg w opisie przedmiotu zamówienia
|
Inne dokumenty |
oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na Załączniku nr 4 do SIWZ; jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązany jest załączyć w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów dotyczące: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; wypełniony Formularz oferty na załączniku nr 3 do SIWZ; wypełniony Formularz cenowy na załączniku nr 7 do SIWZ; wypełniona Specyfikacja oferowanego sprzętu na załączniku nr 6 do SIWZ; w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) w zakresie terminu, sposobu lub zakresu realizacji Przedmiotu Umowy, w przypadku powstania możliwości dostarczenia Zamawiającemu nowszych wersji Oprogramowania/oprogramowania Sprzętu niż te, które były dostępne w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 2) w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania, zakresu Przedmiotu Umowy lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy,
3) w zakresie Przedmiotu Umowy w przypadku powstania możliwości dostarczenia Zamawiającemu nowszych wersji Sprzętu / Akcesoriów / Urządzeń (charakteryzujących się wyższymi lub lepszymi parametrami poszczególnych urządzeń określonych w załączniku nr 1 ) niż te, które były dostępne w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w preambule Umowy, 4) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 5 ust. 1 Umowy lub zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy, lub gdy nastąpiła zmiana sposobu lub źródeł finansowania realizacji Przedmiotu Umowy, 5) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji Przedmiotu Umowy.
|
Kod kryterium |
C
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip2.opi.org.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy, al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa, zespół zamówień publicznych - pok. 8
|
Data składania wniosków |
13/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy, al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa, kancelaria -parter
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1) Koszty bezpośrednie projektu Integracja Systemu Informacji o Szkolnictwie Wyższym (POL-on) z Głównym Urzędem Statystycznym, realizowanego w ramach Priorytetu 4, Działania 4.1, Poddziałania 4.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013; 2) Koszty bezpośrednie projektu Ogólnopolska platforma informacyjna o potencjale informacyjnym Inventorum, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Priorytet 2, Działanie 2.3, Poddziałanie 2.3.2 3) środki Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy i budżetu państwa przeznaczonych na Koszty zarządzania Polsko-Szwajcarskiego Programu Badawczego
|
Czy unieważnienie |
Tak
|