Zakupu usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla produktów Cisco

Data publikacji 2015-07-06
Data zakończenia 2015-07-16 09:00:00
Instytucja Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 99837 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla produktów CISCO używanych w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego stanowiących załącznik nr 4 do wzoru umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Ulica Pl. Powstańców Warszawy 1
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-030
Województwo mazowieckie
Tel 22 262 57 77
Fax 22 262 52 74; 262 52 70
Regon 14067464900000
E-mail renata.sobieraj@knf.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Wartość wymaganego wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych i 00/100 ). 2 Forma: Wadium może być wniesione wyłącznie w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3 Termin, miejsce wniesienia wadium: 3.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, 3.2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7 - nr konta: 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001. W takiej sytuacji Wykonawca, w celu informacyjnym, wraz z ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium). 3.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji- poręczenia powinien być załączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z Ustawą. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji- poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, w celu umożliwienie Zamawiającemu zwrotu oryginału dokumentu, w terminach wynikających z ustawy Pzp. Jeśli gwarancja/poręczenie zostaną przedłożone w języku innym, niż polski Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego dokumentu na język polski. 3.5. Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności: WADIUM - DAI/WZP/231/46/2015 - Zakupu usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla produktów Cisco 3.6. Z dokumentu wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej- ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, że poręczyciel-gwarant w każdym z przypadków, dla których ustawa Pzp przewiduje zatrzymanie wadium, wypłaci należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pierwszego żądania Zamawiającego. 3.7.Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty wyznaczonej przez Zamawiającego do składania ofert. 3.8.Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także niewniesienie wadium na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4 Zwrot wadium: 4.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10.4.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeśli było wymagane. 4.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Utrata wadium przez Wykonawców: Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w ustawie Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usługi wsparcia technicznego dla produktów CISCO, o wartości co najmniej 200 000,00 zł. (dwieście tysięcy złotych 00/100) brutto. W przypadku usług, które są w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że do chwili składania ofert wartość każdej z wykonanych częściowo usług wynosiła co najmniej 200 000,00 zł. (dwieście tysięcy złotych 00/100). 2. Posiada autoryzację do sprzedaży i świadczenia usług serwisowych na rynku polskim
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: a)co najmniej jedną osobę posiadającą ważny certyfikat przynajmniej CCDE (Cisco Certified Design Expert); b)co najmniej jedną osobę posiadającą ważny certyfikat przynajmniej CCIE (Cisco Certified Internetwork Expert) w specjalizacji Routing & Switching
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany postanowień zawartej Umowy względem treści oferty, dokonane na podstawie art. 144 Ustawy Pzp, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonane tylko za zgodną wolą Stron. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 2 nie stanowi zobowiązania Stron do zmiany niniejszej Umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian, o których mowa w ust. 1 w następujących przypadkach: 1) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji i wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy - w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających bezpośredni związek z niniejszą Umową, w tym umów zawartych pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi lub następstwem, w przypadku, gdy zmiany te nie były znane w dniu zawarcia Umowy,w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), gdy po zawarciu Umowy producent urządzeń lub oprogramowania wprowadzi ich nowe wersje, a fakt ten ma wpływ na sposób realizacji przedmiotu Umowy, 2) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji i wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy, w przypadku konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane pierwotnie w przedmiocie umowy ze względu na zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub ze względu na postęp technologiczny,w przypadku gdy okoliczności te nie były znane w dniu zawarcia umowy, 3) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), przy niezmiennym poziomie wynagrodzenia, jeśli dzięki zmianom nastąpi poprawa wydajności, jakości lub innych parametrów technicznych lub funkcjonalnych związanych z przedmiotem Umowy, 4) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), wynagrodzenia w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z części prac w następstwie wystąpienia okoliczności, które nie były znane w momencie zawarcia Umowy, oraz których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia Umowy. W takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmniejszeniu proporcjonalnie do zmiany zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia, 5) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), w wyniku zmian w strukturze lub organizacji Zamawiającego mających wpływ na zakres prac Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu,a w razie ograniczenia zakresu prac ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu, 6) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji oraz pozostałych elementów Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej pierwotnymi postanowieniami; 7) w zakresie zmian doprecyzowujących treść Umowy jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, 8) w zakresie zmian podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy zmiana ta nie pogorszy jakości świadczeń do, których zobowiązany jest Wykonawca lub zmiana ta jest niezbędna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, 9) w zakresie zmian osób zdolnych do wykonania zamówienia, o których mowa w§ 4, na osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym nie gorszym, niż osoby wskazane przez Wykonawcę w ofercie złożonej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 10) w przypadku zmiany terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji Umowy (bez zmiany globalnego okresu obowiązywania umowy), w przypadku zawarcia Umowy po terminie wskazanym w § 2 Umowy. W takiej sytuacji termin zakończenia Umowy zostaje wydłużony o liczbę dni, o którą został przesunięty termin rozpoczęcia Umowy. Zmiana ta jest dopuszczalna przed podpisaniem Umowy. 3. Zamawiający, w związku z faktem, że niniejsza Umowa będzie zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zastrzega możliwość wprowadzenia zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmian: 1) stawki podatku VAT 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu 4) lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Udowodnienie, iż powyższe zmiany mają wpływ na koszty wykonania zamówienia, spoczywa na Wykonawcy. 4. Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 5. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej Umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez Strony. Dopuszcza się możliwość powołania komisji przez Zamawiającego, w skład której wchodzą przedstawiciele Stron, celem omówienia i uzgodnienia propozycji zmian Umowy oraz ich skutków. 6. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w szczególności następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego, 2) danych teleadresowych; 3) danych rejestrowych; 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy; 5) zmiany środowisk programowych, o których mowa w § 1, 6) lista administratorów/ serwisantów wskazanych w Załączniku nr 4 do Umowy. 7. Każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie wskazanym w ust. 6 zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie druga Stronę.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Czas reakcji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://www.knf.gov.pl/o_nas/urzad_komisji/zamowienia_publiczne/index.html
Adres uzyskania siwz Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, ul. Niedźwiedzia 6 E, 02 - 737 Warszawa
Data składania wniosków 16/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w Warszawie (00-030), w Biurze Podawczym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 wejście od ul. Boduena,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)