Wykonanie, dostawę i montaż zabudów meblowych w pomieszczeniach budynku Archiwum Państwowego w Gdańsku

Data publikacji 2015-07-07
Data zakończenia 2015-07-27 09:00:00
Instytucja Archiwum Państwowe w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 167854 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391300002, 454211531
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż zabudów meblowych w pomieszczeniach budynku Archiwum Państwowego w Gdańsku.
Szczegóły zamówienia określone zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami dostępnymi na stronie internetowej Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Archiwum Państwowe w Gdańsku
Ulica ul. Wałowa 5
Nr domu 5
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-858
Województwo pomorskie
Tel 58 301 74 63/64
Fax 58 301 83 66
Internet www.gdansk.ap.gov.pl
Regon 00000105700000
E-mail apgda@gdansk.ap.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Archiwum Państwowe
Rodzaj zam inny Archiwum Państwowe
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 2
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie jest oceniany
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie dostawę lub dostawy, która/które łącznie polegała/polegały na: - dostawie i montażu meblowych biurowych (np. w sekretariatach, biurach obsługi klienta, recepcjach) i łączna wartość tych dostaw wynosiła nie mniej niż 100 000,00 zł. brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto).
Potencjał nie jest oceniany
Zdolne nie jest oceniany
Sytuacja nie jest oceniany
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy; 2) wynagrodzenia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia (siły wyższej) t.j. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, atak terrorystyczny pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku, gdy zamawiający nie odda pomieszczeń do dyspozycji Wykonawcy 2) zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy
Kod kryterium B
Kryt 1p 99
Kryt 2 Termin płatnosci
Kryt 2p 1
Adres strony internetowej siwz www.gdansk.ap.gov.pl
Adres uzyskania siwz Archiwum Państwowe w Gdańsku 80-958 Gdańsk ul. Wałowa 5
Data składania wniosków 27/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Archiwum Państwowe w Gdańsku 80-958 Gdańsk ul. Wałowa 5 Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)