Dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie

Data publikacji 2015-07-07
Data zakończenia 2015-07-14 09:00:00
Instytucja Muzeum Wojska Polskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Regały biurowe,
  • Meble komputerowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 168272 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391300002, 391210006, 391310009, 391100006, 391131008, 391340000, 391414006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w załączniku nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy 3. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i systemowe (z wyłączeniem części IV - dostawa i montaż zabudowy kuchennej). 4. Wykonawca udziela co najmniej dwu letniej gwarancji na meble, liczonej od daty podpisania, bez zastrzeżeń, końcowego protokołu odbioru. 5. Dostarczone meble muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w załączniku nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy 3. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i systemowe. 4. Wykonawca udziela co najmniej dwu letniej gwarancji na meble, liczonej od daty podpisania, bez zastrzeżeń, końcowego protokołu odbioru. 5. Dostarczone meble muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Muzeum Katyńskiego - oddziału Muzeum Wojska Polskiego przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w załączniku nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy 3. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe. 4. Wykonawca udziela co najmniej dwu letniej gwarancji na meble, liczonej od daty podpisania, bez zastrzeżeń, końcowego protokołu odbioru. 5. Dostarczone meble muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Wojska Polskiego
Ulica Al. Jerozolimskie 3
Nr domu 3
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-495
Województwo mazowieckie
Tel 022 6295271, 72
Fax 022 6295273
Internet www.muzeumwp.pl
Regon 14086181900000
E-mail marwek@interia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 14/08/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzech dostaw, których przedmiotem była dostawa i montaż mebli oraz załączenia dowodów określających, że co najmniej te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Potencjał Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia: W zakresie części I - meble biurowe i magazynowe: - Poz. nr 1 ,8-9 oraz od 27 do 30 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowane meble posiadają klasę higieniczności E1 o podwyższonej trwałości oraz klasę odporności na ścieranie 3A zgodnie z normą DIN EN 14322. - Poz. nr od 2 do 7, 18, 20, 31-32, 37 oraz 42 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowane meble posiadają klasę higieniczności E1 o podwyższonej trwałości, klasę odporności na ścieranie 3A zgodnie z normą DIN EN 14322 oraz zastosowana doklejka musi mieć odporność na promieniowanie UV, o wartości większej lub równej 6 zgodnie z normą ISO 4892-1 - Poz. nr 10 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt posiada: opinię o zgodności z normami PN- EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009/AC:2010 w zakresie wymiarów, wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych, ścieralność : 100 000 cykli Martindale wg EN ISO 12947-2:2007; trudnopalność według normy BS EN 1021/1-2, CRIB 5 oraz odporność na światło: 5-7 wg EN ISO 105-B02,- Poz. nr 11, 15 i 16 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowane meble spełniają normy PN-EN 16139-2013 lub równoważne w zakresie wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa, - Poz. nr 12 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowany produkt posiada atest: Protokół Oceny Ergonomicznej (wystawiony przez Instytut Medycyny Pracy) oraz dokumenty potwierdzające, że oferowany produkt spełnia normy PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009 oraz PN-EN 1022:2007 w zakresie wytrzymałości, stateczności i bezpieczeństwa, - Poz. nr 13 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowane meble spełniają normy PN-EN 16139-2013 lub równoważne w zakresie wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa oraz że producent krzeseł posiada certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie stosowania: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych oraz ich komponentów,- Poz. nr 14 w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentów potwierdzających, że oferowane meble spełniają normy PN-EN 16139-2013 lub równoważne w zakresie wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa oraz że producent krzeseł posiada certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie stosowania: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych oraz ich komponentów. 2. Wypełniony formularz cenowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz www.muzeumwp.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa
Data składania wniosków 14/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa, Kancelaria Jawna - parter w części biurowej
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)