BLOG Biblioteka Lokalna Osiedla Głogowskiego - KOMPLEKSOWE WYPOSAŻENIE PLACÓWKI, dotyczący Filii nr 2 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie- dostawa wyposażenia multimedialnego na wyposażenie placówki.

Data publikacji 2015-07-08
Data zakończenia 2015-07-17 10:00:00
Instytucja Miejska Biblioteka Publiczna w Głogowie
Miejscowość Głogów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Wzmacniacze,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 170590 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302300000, 302360002, 302313000, 302313206, 323424006, 323430009, 480000008, 513100008, 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie, montaż i przeszkolenie personelu w zakresie obsługi następującego sprzętu:
1) urządzenia interaktywne w tym min.:
-System interaktywnej podłogi wraz z aplikacjami
- Interaktywna tablica informacyjna wraz z aplikacjami
- E-Galeria z ekranami LCD
- Stół interaktywny wraz z aplikacjami
- Logistyka, montaż i instalacja urządzeń, szkolenie
2) URZĄDZENIA KOMPUTEROWE I ELEKTRONICZNE ORAZ AUDIO I RTV
-Komputery stacjonarne z zintegrowanym monitorem
-Komputery stacjonarne z zintegrowanym monitorem
-Komputer przenośny
-Zestaw projekcyjny
-Drukarki A4 mono
-Drukarka A4 kolor
-Listwy zasilająca
-Zasilacze awaryjny UPS
-Serwer
-Montaż i instalacja urządzeń
- Telewizor 42 z uchwytem naściennym
- Gramofon z dodatkowym wzmacniaczem słuchawkowym
- Konsola do gier
- Słuchawki przewodowe
- Montaż i instalacja urządzeń

Opis

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie, montaż i przeszkolenie personelu w zakresie obsługi następującego sprzętu:
-System interaktywnej podłogi wraz z aplikacjami
-Interaktywna tablica informacyjna wraz z aplikacjami
-E-Galeria z ekranami LCD
-Stół interaktywny wraz z aplikacjami
-Logistyka, montaż i instalacja urządzeń, szkoleniePrzedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie, montaż i przeszkolenie personelu w zakresie obsługi następującego sprzętu:
-Komputery stacjonarne z zintegrowanym monitorem
-Komputery stacjonarne z zintegrowanym monitorem
-Komputer przenośny
-Zestaw projekcyjny
-Drukarki A4 mono
-Drukarka A4 kolor
-Listwy zasilające
-Zasilacze awaryjne UPS
-Serwer
-Telewizor 42 z uchwytem naściennym
-Gramofon z dodatkowym wzmacniaczem słuchawkowym
-Konsola do gier
-Słuchawki przewodowe
-Montaż i instalacja urządzeń

Montaż i instalacja urządzeń

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejska Biblioteka Publiczna w Głogowie
Ulica ul. Jedności Robotniczej 15
Nr domu 15
Miejscowość Głogów
Kod Pocztowy 67-200
Województwo dolnośląskie
Tel 0-76 7265622
Fax 0-76 7265622
Internet www.mbp.glogow.pl
Regon 00110717700000
E-mail iza-74@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, a) dokumenty wymienione w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Wykonawca składając ofertę na dwie części wypełnia po jednym oświadczeniu określonym w siwz w zakresie określonym w punkcie 6 siwz. c) załącznik nr 6 do SIWZ w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia , zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: a. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji prac. b. Zamawiający określone w opisie przedmiotu zamówienia, wynikłe z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. c. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany producenta dostarczanego sprzętu na wniosek wykonawcy pod warunkiem, że oferowany sprzęt będzie takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie, a Wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany. d. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia brutto w części dotyczącej podatku VAT, jeżeli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT, będąca elementem wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://biuletyn.sbip.pl/mbp
Adres uzyskania siwz Miejska Biblioteka Publiczna im. Galla Anonima w Głogowie, ul. Jedności Robotniczej 15, 67-200 Głogów, sekretariat
Data składania wniosków 17/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejska Biblioteka Publiczna im. Galla Anonima w Głogowie, ul. Jedności Robotniczej 15, 67-200 Głogów, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zmianami).
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)