Dostawa, montaż i uruchomienie systemu klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni Sądu Rejonowego w Sokółce

Data publikacji 2015-07-09
Data zakończenia 2015-07-17 10:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 102153 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397172003, 425122000, 453312008, 453110000, 454000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie systemu klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni Sądu Rejonowego w Sokółce.

2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien również:

2.1 przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym proponowane przez niego rozwiązania w formie dokumentacji projektowej, uwzględniającej założenia Zamawiającego dla systemu klimatyzacji, zasilania i sterowania urządzeń;

2.2 wykonać niezbędne roboty budowlane, w tym związane z posadowieniem jednostek zewnętrznych, prowadzeniem przewodów (przekucia, przewierty, obudowanie, itp.), roboty wykończeniowe itp., a także wykonać badania, pomiary i sprawdzenia instalacji klimatyzacyjnej i instalacji elektrycznej;

2.3 przeprowadzić szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi eksploatacji i konserwacji przedmiotu zamówienia, potwierdzonego dokumentem z podpisami osób przeszkolonych;

2.4 przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą obejmującą wykonane prace, w tym odpowiednie opisy, schematy i rysunki (w 1 egzemplarzu w formie papierowej).

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Okręgowy w Białymstoku
Ulica ul. M. C. Skłodowskiej 1
Nr domu 1
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-950
Województwo podlaskie
Tel 085 7459319, 7459200
Fax (085) 742 46 40
Internet www.bialystok.so.gov.pl
E-mail sobial@bialystok.so.gov.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium w wysokości 600,00 zł (słownie:sześćset 00/100 złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1 pieniądzu,
3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3 gwarancjach bankowych,
3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 43 1130 1017 0021 1001 6990 0004 z dopiskiem Wadium w procedurze Nr ZP-361-5/15/OI. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 3.2 - 3.5, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kasie Sądu Okręgowego w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 1, pokój nr A12 z dopiskiem Wadium w procedurze Nr ZP-361-5/15/OI.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawę wraz z montażem co najmniej 2 (dwóch) systemów klimatyzacji o wartości co najmniej 20 000 zł brutto każdy system, na podstawie jednej lub dwóch umów; przez system należy rozumieć układ współpracujących ze sobą urządzeń, składający się co najmniej z jednej (1) jednostki zewnętrznej i co najmniej jednej (1) jednostki wewnętrznej;
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia - sporządzoną zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do siwz.
2. Karty techniczne proponowanych urządzeń - Wykonawca winien oznaczyć parametry, funkcje i wyposażenie, które wymaga Zamawiający w Specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia, o której mowa w powyższym pkt 1. (dotyczy to również pilota, pompki skroplin, wyposażenia dodatkowego, o którym mowa w pkt A lit. i) Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ).
Inne dokumenty 1. Formularz oferty - sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba że Wykonawca działa osobiście (jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
4. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument z którego wynika takie zobowiązanie, np. umowa itp. (jeżeli dotyczy).
5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku, do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1.1 zmiana oznaczenia elementów składowych przedmiotu umowy, tylko w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeżeli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. W takim wypadku Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie dostępności oferowanego przez siebie sprzętu i zaoferować w ramach przedmiotu umowy urządzenie o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) Zamawiającego w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego w ofercie;
1.2 zmiany podwykonawcy pod warunkiem, że dana część zamówienia została wskazana w formularzu ofertowym i umowie jako część zamówienia powierzona do realizacji podwykonawcy - zmiana możliwa jedynie w przypadku uzyskania zgody Zamawiającego. Jeśli Wykonawca w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w wyniku którego zawarto umową posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem umowy (jeżeli dotyczy);
1.3 zmiana cen wynikająca ze zmiany obowiązujących stawek VAT, wprowadzenia nowych podatków w stopniu wynikającym z tych zmian.
2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku:
2.1 zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy;
2.2 powstanie nadzwyczajnych okoliczności będących siłą wyższą skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożącą rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; Jako siłę wyższą rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy;
2.3 powstania nadzwyczajnych okoliczności nie będących siłą wyższą, grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji jakości
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bialsytok.so.gov.pl
Adres uzyskania siwz Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy, osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr B112 lub drogą przesyłki pocztowej. Koszt SIWZ-bezpłatna
Data składania wniosków 17/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sąd Okręgowy w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 1, pokój nr A21 (pokój Dyrektora Sądu Okręgowego)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)