Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2015-07-10
Data zakończenia 2015-07-27 09:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 37
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 172814 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 302130005, 302131006, 302313103, 302321108, 301212005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego.
2. Ilości, asortyment oraz minimalne parametrach określono w Załączniku nr 7 do SIWZ.
3. Wymagania stawiane wykonawcy:
1) Dostarczony sprzęt ma być oznaczony znakiem CE, posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności CE.
2) Za równoważne przyjmuje się oprogramowanie spełniające wszystkie funkcje, zgodnie z dokumentacją techniczną programu wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech produktu równoważnego określonych przez Zamawiającego. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z oprogramowaniem wskazanym przez Zamawiającego jako standard. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż parametry produktu oferowanego jako równoważny są takie same lub lepsze od parametrów produktów wskazanych przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie miesięczny okres testów na potwierdzenie właściwej współpracy oferowanego oprogramowania w posiadanym przez użytkownika środowisku.
3) Serwis zestawów komputerowych oraz komputerów mobilnych musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub Generalnego Dystrybutora - wymagane złożenie w ofercie oświadczenia Wykonawcy, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub Generalnego Dystrybutora. Podmiot serwisujący musi posiadać certyfikat potwierdzający, że usługi serwisowe są wykonywane zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001.
4) Dostarczone oprogramowanie zostanie zainstalowane i aktywowane na wszystkich dostarczonych komputerach.
5) Licencje na dostarczone oprogramowanie wykonawca wystawi na Zamawiającego.
6) Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników dostarczonych urządzeń za pośrednictwem serwisu internetowego.
7) Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym. Integralną część protokołu zdawczo - odbiorczego stanowią licencje oraz inne dokumenty wydane dla użytkownika oprogramowania. Podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez wykonawcę.
8) Do wszystkich urządzeń zgodnie z wymaganiami należy dołączyć wszelkie przewody/kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 37
Ulica ul. Wiczlińska 93
Nr domu 93
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-577
Województwo pomorskie
Tel 058 6241564
Fax 058 6241570
Internet www.sp37.gdynia.pl
Regon 00021952000000
E-mail spnr37gdynia@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 25/08/2015
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający wniesienie wadium musi być dołączony do oferty.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ealizuje lub zrealizował co najmniej dwie dostawy obejmujące swoim zakresem sprzęt komputerowy o wartości jednostkowej równej lub większej 150.000,00 PLN netto każda. Pod pojęciem sprzęt komputerowy Zamawiający rozumie dostawy komputerów stacjonarnych i przenośnych, urządzeń drukujących, wielofunkcyjnych, monitorów.
Potencjał Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Dowodami o których mowa w Sekcji III.4.1) są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w ppkt 1) powyżej. 2. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie o którym mowa w Sekcji III.4.1) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1 powyżej. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (zalecany wzór zobowiązania do udostępnienia zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ). Ze złożonych dowodów winien wynikać zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia powyższych zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie tych zasobów nie ponosi winy. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień Umowy dopuszczalna jest w następujących przypadkach: 1) zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu Umowy. 3) dopuszczalnej prawem zmiany stron Umowy lub oznaczenia stron Umowy. 4) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy zamówienia. 5) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT). 6) zmiany w zakresie przedmiotu Umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 7) zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu Umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 8) zmiany asortymentu przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku braku jego dostępności na rynku, w przypadku gdy ten brak ujawnił się po podpisaniu Umowy. 2. Strona występująca o zmianę postanowień Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. 3. Wniosek o zmianę postanowień Umowy musi być wyrażony na piśmie. 4. Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 5. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie należne wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy, zostanie ustalone w stosownym aneksie do Umowy, z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie dostaw wykonanych po podpisaniu aneksu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.sp37.gdynia.pl
Adres uzyskania siwz Szkoła Podstawowa nr 37 ul. Wiczlińska 93 81-577 Gdynia
Data składania wniosków 27/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Szkoła Podstawowa nr 37 ul. Wiczlińska 93 81-577 Gdynia Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 powyżej, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z warunków, o którym mowa w Sekcji III.3), winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 5. Warunki określone w Sekcji III.4.2), powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 6. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie (art. 24 ust. 2a ustawy Pzp). 7. Wszelkie nieuregulowane w SIWZ oraz ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa Pzp nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa Pzp oraz rozporządzenia wydane na jej podstawie.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)