Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych

Data publikacji 2015-07-10
Data zakończenia 2015-07-23 11:00:00
Instytucja Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 173386 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w ramach komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załączniki nr 2 do SIWZ. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 207.000,00 Euro)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
Ulica ul. Jagiellońska 74
Nr domu 74
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03-301
Województwo mazowieckie
Tel 0-22 542 20 00
Fax 0-22 698 31 57
Internet http://www.mazowia.eu
Regon 14094497100000
E-mail m.kosior@mazowia.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2015
Wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku; 2. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.
Wiedza 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje) należycie co najmniej 2 (dwie) dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawom artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych (tuszy lub/i tonerów) w ramach każdej dostawy, o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł brutto); 2. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt 9 SIWZ.3. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań Zamawiającego w tym zakresie zgodności ze stanem faktycznym; 4. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) dowody, o których mowa w pkt 9.1 SIWZ, to: 1) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1; 5. Przepis wskazany w Rozporządzeniu ma charakter wyjątkowy i powinien być interpretowany ściśle, co przeczy praktyce dowolnego zastępowania poświadczeń oświadczeniami Wykonawcy. Zgodnie z obowiązującym orzecznictwem, w przypadku złożenia przez Wykonawcę własnego oświadczenia, Wykonawca jest również zobowiązany do złożenia wyjaśnień w zakresie przyczyn o obiektywnym charakterze uzasadniających złożenie w ofercie oświadczenia Wykonawcy o należytym wykonaniu zamówienia; 6. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie usług, o którym mowa w pkt 9.1 SIWZ, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej; 7. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w powyższym wykazie budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy lub usługi były lub miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu; 8. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; 9. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z powyższym zapisem, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy; 10. W treści zobowiązania, o którym mowa powyżej, należy wskazać iż inny podmiot oddaje Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (należy wskazać jakie konkretnie zasoby zostają oddane do dyspozycji) oraz informację, iż stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do jego zasobów, a także informację, że podmiot udostępniający zasoby będzie wraz z Wykonawcą ponosił solidarną odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.
Potencjał 1. Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku; 2. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.
Zdolne 1. Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku; 2. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.
Sytuacja 1. Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku; 2. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu; 4. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1)Wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z art. 144 ustawy P.z.p. w zakresie ilości poszczególnego asortymentu. Wykonawca zobowiązany jest zaakceptować fakt, iż ilości asortymentów wyszczególnione w załączniku nr 1 do niniejszej umowy - SOPZ, są ilościami planowanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego zmniejszenia ilości zamawianych materiałów i związanej z tym wartości umowy do faktycznie zamówionych ilości w okresie obowiązywania niniejszej umowy w stosunku do ilości i wartości dostaw przyjętych w umowie, w sytuacjach uzasadnionych ważnymi powodami. Wykonawca nie może wnosić z tego tytułu roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości dostaw przyjętych w umowie. Realizacja zamówienia wyniesie nie mniej niż 80% wartości planowanej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.mazowia.eu/zamowienia-publiczne/
Adres uzyskania siwz Siedziba Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, ul.Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, Piętro II, pokój 240
Data składania wniosków 23/07/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Siedziba Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, ul.Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, Parter, Biuro Podawcze
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 oraz ze środków budżetu województwa mazowieckiego ;2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: 1) reprezentowanie Konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 2) zaciąganie w imieniu Konsorcjum zobowiązań; 3) złożenie oferty wspólnie; 4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne; 3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy; 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, spółka cywilna) każdy z uczestników musi załączyć do oferty dokumenty określone w 9.3 - 9.5 SIWZ. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przedkłada ustanowiony Wykonawca - Pełnomocnik jako wspólne; 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia składa każdy z nich oddzielnie; 6. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez podmioty występujące wspólnie warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednym podmiocie występującym wspólnie; 7. W przypadku, gdy zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p. lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p. zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert; 8. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy P.z.p.; 9. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy P.z.p. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące miedzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 10. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia;11. W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt IV.2.1 niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający informuje, że szczegółowy opis kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty został wskazany w pkt 17 SIWZ;
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)