Doposażenie pracowni w zespołach szkół nr 1, 2, 3, 4 i 5, w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-001/12 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2

Data publikacji 2015-07-13
Data zakończenia 2015-07-22 10:00:00
Instytucja Powiat Sanocki
Miejscowość Sanok
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 103897 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 391621006, 317000003, 489000007, 302130005, 386510003, 397000009, 445100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Doposażenie pracowni w zespołach szkół nr 1, 2, 3, 4 i 5, w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-00112 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2
Kody CPV:
30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
31700000-3 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30213000-5 Komputery osobiste
38651000-3 Aparaty fotograficzne
39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego
44510000-8 Narzędzia
Zamówienie obejmuje 4 części:
I sprzęt biurowy
II sprzęt komputerowy, elektroniczny, telekomunikacyjny i multimedialny oraz oprogramowanie
III sprzęt gastronomiczny
IV sprzęt i drobne narzędzia budowlane
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części jest zwarty w załączniku nr 6 do SIWZ - Wykaz asortymentu.
Dostawa będzie realizowana do dwóch Zespołów Szkół na terenie Sanoka:
1. Zespół Szkół nr 1 w Sanoku
ul. Sobieskiego 23, 38-500 Sanok
2. Zespół Szkół nr 2 w Sanoku
ul. Stróżowska 15, 38-500 Sanok
3. Zespół Szkół nr 3 w Sanoku
ul. Stróżowska 16, 38-500 Sanok
4. Zespół Szkół nr 4 w Sanoku
ul. Sadowa 21, 38-500 Sanok
5. Zespół Szkół nr 5 w Sanoku
ul. Jagiellońska 22, 38-500 Sanok
Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do:

WYMAGANIA DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
3. Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
4. Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określa załącznik 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
7. Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
8. Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
10. Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
11. Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
12. Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwa/producenta oraz ceny jednostkowej.
13. Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP

Opis

WYMAGANIA DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
3. Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
4. Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określa załącznik 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
7. Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
8. Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
10. Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
11. Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
12. Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwa producenta oraz ceny jednostkowej.
13. Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZPWYMAGANIA DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
3. Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
4. Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określa załącznik 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
7. Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
8. Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
10. Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
11. Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
12. Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwa producenta oraz ceny jednostkowej.
13. Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZPWYMAGANIA DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
3. Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
4. Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określa załącznik 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
7. Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
8. Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
10. Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
11. Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
12. Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwa producenta oraz ceny jednostkowej.
13. Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZPWYMAGANIA DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru spełniającego minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 - wykaz asortymentu.
2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pełnowartościowego, wyprodukowanego zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
3. Przedmiot zamówienia powinien być nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
4. Oferowany asortyment w przypadku kiedy jest to wymagane odrębnymi przepisami musi posiadać świadectwa dopuszczenia np.: deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane artykuły na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producentów tych materiałów.
6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji dostawy określa załącznik 6 do SIWZ - wykaz asortymentu.
7. Dostawa musi być zrealizowana jednorazowo i w całości, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy.
8. Przekazanie towaru nastąpi na podstawie dokumentu WZ, podpisanego przez upoważnionego pracownika Zespołu Szkół oraz Wykonawcę.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania produktów w przypadku gdy są niezgodne z zamówieniem w szczególności w zakresie wymaganych cech jakościowych.
10. Zbiorczy protokół odbioru podpisany bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z dokumentami WZ podpisanymi przez upoważnionych pracowników Zespołu Szkół, będzie podstawą wystawienia faktury.
11. Na fakturze Wykonawca jest zobowiązany do wyszczególnienia wszystkich pozycji będących przedmiotem dostawy wraz z podaniem ich cen jednostkowych.
12. Wykonawca na podstawie wykazu asortymentu zobowiązany będzie do zaoferowania produktów spełniających minimalne oczekiwania zamawiającego odnośnie parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia, poprzez precyzyjne określenie nazwy pomocy, wydawnictwa producenta oraz ceny jednostkowej.
13. Każdorazowo kiedy w wykazie asortymentu zostały użyte nazwy własne, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Sanocki
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Sanok
Kod Pocztowy 38-500
Województwo podkarpackie
Tel 13 4652900
Fax 13 4652988
Internet www.powiat-sanok.pl
Regon 37044070300000
E-mail zp@powiat-sanok.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiat-sanok.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Sanoku ul. Rynek 1 38-500 Sanok pok. nr 57 w godzinach urzędowania
Data składania wniosków 22/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, biuro podawcze Starostwa Powiatowego (parter budynku)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Doposażenie pracowni w zespołach szkół nr 1, 2, 3, 4 i 5, w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-001 12 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)