Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup akcesoriów komputerowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Data publikacji 2015-07-14
Data zakończenia 2015-07-22 12:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 104731 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych akcesoriów komputerowych.
2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika CPV:
Kod CPV 30237200-1- akcesoria komputerowe
3. Asortyment oraz ilość zostały wyszczególnione w załączniku nr 6- Pakiet asortymentowo- ilościowy
4. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą następujące placówki:
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a
- I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Tybury 16
- II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Grota- Roweckiego 30
- III Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Będzińska 5
- Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej w Łodzi ul. Lipowa 28 do dnia 31.08.2015 r.,
ul. Piotrkowska 149

5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć akcesoria komputerowe własnym transportem, na własny koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
6. Zapotrzebowanie na poszczególne dostawy będzie składane pisemnie, za pośrednictwem faksu lub telefonicznie.
7.Dostawy odbywać się będą w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, każdorazowo na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego.
8. Zamawiający każdorazowo będzie określał asortyment oraz jego ilość.
9. Dostawy odbywać się będą w godzinach: 9:00- 15:00.
10. Przedmiot zamówienia musi byś dobrej jakości, wolny od wad technicznych i prawnych, posiadać oryginalne opakowania i winien być dopuszczony do obrotu.
11. Akcesoria muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta np. hologram.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych dotyczących przedmiotu zamówienia.
13. Zaproponowane przez Wykonawcę równoważne zamienniki akcesoriów komputerowych nie mogą być gorsze od oryginalnych.
14. Zamienniki oryginalnych akcesoriów komputerowych muszą mieć pełną kompatybilność
z urządzeniami, w których będą użyte a także posiadać parametry takie same bądź lepsze w stosunku
do typu produktu fabrycznie nowego pochodzącego od producenta urządzenia, dla którego będą przeznaczone.
15. Akcesoria komputerowe objęte przedmiotem zamówienia będą posiadały co najmniej roczny okres gwarancji liczony od dnia dostawy.
16. Gwarancja obejmować będzie wszelkie wykryte usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego ich użytkowania.
17. Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu i wymiany uszkodzonych lub niespełniających wymagań akcesoriów na własny koszt.
18. W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych akcesoriów, których nie można było przewidzieć w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej.
19. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych artykułów na wolne od wad w terminie 1 dna roboczego od zgłoszenia wad.
20. Czas trwania gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas dostawy nowych, wolnych od wad akcesoriów.
21. Ceny jednostkowe określone w przez Wykonawcę w ofercie będą cenami stałymi i nie będą mogły ulec zmianie przez cały okres trwania umowy.
22. Strony dopuszczają zmiany cen jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

23. Faktura będzie wystawiona po każdej dostawie.
24. Podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzony odbiór dostawy przez pracownika Zamawiającego np. W-Z.
25. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej Zamawiającemu na rachunek bankowy Wykonawcy określony na fakturze.
26. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu przez Wykonawcę.
27. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości akcesoriów komputerowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami, wyszczególnionymi w pakiecie asortymentowym w ramach wartości brutto zawartej umowy.
28. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełnej wysokości wartości brutto zamówienia, zaś Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu.
29. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z polska Norm lub normami europejskimi.
30. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Ulica ul. Piotrkowska 149
Nr domu 149
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-440
Województwo łódzkie
Tel 0-42 6324034
Fax 0-42 6324130
Regon 00434557500000
E-mail sekretariat@mops.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/01/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów wskazaną w pkt. 4. .Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającymi, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia, 11. Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnianie warunków o których mowa w art.22 ust. 1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). . Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienie Wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, g) pakiet asortymentowo- ilościowy (załącznik nr 6 do SIWZ), Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych lub wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych powołując się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, składa dokumenty zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę w umowie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji dostawy, podany w dniach, od chwili zgłoszenia zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.uml.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a
Data składania wniosków 22/07/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)