Wykonanie 2 raportów okresowych dotyczących innowacyjności Mazowsza w ramach projektu Budowa systemu monitoringu i podstaw ewaluacji wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza

Data publikacji 2015-07-14
Data zakończenia 2015-07-23 09:30:00
Instytucja Województwo Mazowieckie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi analizy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 175970 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 731100006, 732100007, 723160003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 2 raportów okresowych: 1) Raport okresowy Rozwój społeczeństwa informacyjnego na Mazowszu; 2) II Raport okresowy Perspektywy rozwoju innowacji społecznych na Mazowszu dla potrzeb realizacji projektu systemowego pod nazwą Budowa systemu monitoringu i podstaw ewaluacji wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza. Celem badania jest: 1) potrzeba pozyskania aktualnych informacji na temat poziomu wykorzystania ICT w mazowieckich przedsiębiorstwach i przez mieszkańców regionu, potencjału regionu w tym zakresie oraz wskazania dalszych kierunków rozwoju; 2) zebranie i uporządkowanie informacji na temat innowacji społecznych na Mazowszu, jak również podjęcie próby opracowania rekomendacji dla władz Mazowsza w zakresie możliwości pobudzania rozwoju innowacji społecznych w regionie, sposoby pozyskiwania informacji w tym zakresie oraz projektowania i upowszechnia innowacji społecznych na Mazowszu

Opis

Główną przesłanką do przeprowadzenia niniejszego badania jest zatem potrzeba pozyskania aktualnych informacji na temat poziomu wykorzystania ICT w mazowieckich przedsiębiorstwach i przez mieszkańców regionu, potencjału regionu w tym zakresie oraz wskazania dalszych kierunków rozwoju. Wyniki badania, jako materiał pomocniczy posłużą Samorządowi do stworzenia dokumentów operacyjnych szczebla regionalnegoCelem badania jest zatem zebranie i uporządkowanie informacji na temat innowacji społecznych na Mazowszu, jak również podjęcie próby opracowania rekomendacji dla władz Mazowsza w zakresie możliwości pobudzania rozwoju innowacji społecznych w regionie, sposoby pozyskiwania informacji w tym zakresie oraz projektowania i upowszechnia innowacji społecznych na Mazowszu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Mazowieckie
Ulica ul. Jagiellońska 26
Nr domu 26
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03-719
Województwo mazowieckie
Tel 22 59 79 100
Fax 22 59 79 043
Internet www.mazovia.pl
Regon 01552891000000
E-mail anna.siennicka@mazovia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 70
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na przeprowadzeniu badań i analiz dotyczących innowacyjności
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem zespołem osób, które spełniają poniższe warunki: 1) Kierownik zamówienia, posiadającym doświadczenie związane z zarządzaniem projektami i realizacją projektów badawczych, tj. zarządzał co najmniej 2 ukończonymi projektami w zakresie badań i analiz dotyczących innowacyjności. Kierownik zamówienia będzie odpowiedzialny w szczególności za: kompleksowe zarządzanie zasobami zamówienia tj. zespołem projektowym, budżetem i harmonogramem, ostateczne zatwierdzanie i przedkładanie Zamawiającemu wszelkich produktów wytworzonych w trakcie i przy okazji realizacji zamówienia, utrzymywanie bieżących kontaktów ze wskazanym przedstawicielem/-ami Zamawiającego, zapewnienie sprawnej realizacji zamówienia oraz wysokiej jakości materiałów powstałych w wyniku realizacji zamówienia, wybór i uzasadnienie doboru ekspertów w ramach badania; 2) Koordynator ds. badań, posiadającym doświadczenie w zakresie wykorzystania metod i technik badań jakościowych oraz ilościowych lub analiz jakościowych oraz porównawczych w zakresie innowacyjności, wykorzystujących wskaźniki finansowe lub/i pozafinansowe oraz interpretacji wyników badań, tj. zrealizował co najmniej 3 projekty w tym zakresie. Do zadań Koordynatora ds. badań będzie należeć w szczególności merytoryczny i techniczny nadzór oraz koordynacja: procesu pozyskiwania i przetwarzania danych, wykonania pełnej analizy jakościowo - ilościowej pozyskanych danych, opracowania wniosków i rekomendacji, sporządzenia raportu końcowego, broszury i prezentacji multimedialnej. 3) Ekspert merytoryczny, posiadający następujące doświadczenie i kwalifikacje: brał udział w charakterze eksperta lub członka zespołu badawczego w realizacji co najmniej 4 projektów badawczych o charakterze społeczno-gospodarczym i ekonomicznym z wykorzystaniem badań jakościowo-ilościowych oraz interpretacji danych lub analiz porównawczych, wykorzystujących wskaźniki finansowe i pozafinansowe, wśród których co najmniej 2 dotyczyły innowacyjności, w których był odpowiedzialny m.in. za interpretację danych pochodzących z badań jakościowych, jest autorem/współautorem co najmniej 3 publikacji w zakresie innowacyjności. Pojęcie publikacji przyjęte przez Zamawiającego obejmuje zarówno dokument opublikowany w wielu egzemplarzach i oferowany do rozpowszechniania, posiadający międzynarodowy znormalizowany numer ISBN, jak i dokument opublikowany w branżowym czasopiśmie periodycznym o zasięgu ogólnopolskim, posiadający numer ISSN. Do zadań Eksperta merytorycznego należy w szczególności: udział merytoryczny w opracowaniu narzędzi badawczych, pozyskiwanie i przetwarzanie danych, nadzór merytoryczny nad przeprowadzanymi analizami oraz weryfikacja i analiza pozyskanych danych, udział i nadzór merytoryczny nad spotkaniami w ramach panelu ekspertów, ścisła współpraca merytoryczna z pozostałymi członkami zespołu Wykonawcy przy opracowywaniu raportu końcowego, broszury i prezentacji multimedialnej. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca przedstawi na każdą część zamówienia inny skład osobowy zespołu
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Jeśli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w sekcji III.3.2) i III.3.4) ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga złożenia (oryginału) pisemnego oświadczenia tych podmiotów, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający pod pojęciem przekazywania zasobu wiedzy przez podmiot trzeci rozumie przekazywanie tej wiedzy w postaci porad, konsultacji, ale przekazywanie zasobu doświadczenia jest pojęciem obejmującym umiejętności praktyczne poprzez osobisty udział w wykonywaniu usługi, zatem nie można nabyć doświadczenia w procesie konsultacji czy doradztwa. Odwołanie się przez Wykonawcę do zasobów doświadczenia podmiotu trzeciego musi mieć charakter rzeczywisty tzn. że dane zasoby będą wykorzystywane przy wykonywaniu zamówienia. Doświadczenie nie stanowi dobra, które może być przedmiotem samodzielnego obrotu. Nie jest więc możliwe udostępnienie doświadczenia bez jednoczesnego udostępnienia przedsiębiorstwa, z którym to doświadczenie jest związane. Dlatego też Wykonawca musi w sposób jednoznaczny określić zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem. 2) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian następujących postanowień umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: 1) praw i obowiązków stron umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie ukształtowania zgodnie z nowymi regulacjami tych praw i obowiązków, które mają wpływ na wykonanie usługi; 2) ograniczenia zakresu usługi w sytuacji, gdy Zamawiający zaniecha części usługi w przypadku wstrzymania dofinansowania zamówienia ze środków unijnych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub niemożliwych do przewidzenia; 3) podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia mowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę podwykonawcami, którzy będą realizowali zastępczo część lub cały zakres powierzony innym podwykonawcom lub nowy zakres usługi; 4) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 5) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 6) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian wynikających ze zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną (dotyczy m. in. zmian wnoszonych do projektu unijnego oraz zapisów umów określających zasady dofinansowania zamówienia ze środków unijnych); 7) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian będących następstwem niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności następstwem zmian w zasadach dotyczących sposobu realizacji zamówienia; 8) gdy nastąpi zmiana harmonogramu realizacji projektu. W takim przypadku terminy wykonania umowy zostaną dostosowane do nowego harmonogramu; 9) w przypadku uzasadnionej potrzeby zmiany osób wyznaczonych przez Wykonawcę w ofercie do wykonania zamówienia, Wykonawca wyznaczy na jej miejsce inną osobę posiadającą wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje nie niższe niż wymagane dla danej osoby
Kod kryterium B
Kryt 1p 40
Kryt 2 Koncepcja badania
Kryt 2p 51
Kryt 3 Termin realizacji
Kryt 3p 9
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.mazovia.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych, Warszawa, ul. Okrzei 35, IV piętro, pokój 412
Data składania wniosków 23/07/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Okrzei 35, 03-715 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.6) ogłoszenia. 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunku udziału w postępowaniu. 5) Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6) Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty wg formuły spełnia/nie spełnia. 7) Do oferty należy dołączyć opis koncepcji badania. 8) Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)