Świadczenie usług telefonicznych i dostępu do Internetu dla Muzeum Śląskiego w Katowicach wraz z wykonaniem przyłączy niezbędnych do ich realizacji tych usług, w tym na potrzeby centrali p. poż. - z podziałem na części

Data publikacji 2015-11-25
Data zakończenia 2015-12-04 11:00:00
Instytucja Muzeum Śląskie
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 318936 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 642000008, 642100001, 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonicznych i dostępu do Internetu dla Muzeum Śląskiego w Katowicach wraz z wykonaniem przyłączy niezbędnych do realizacji tych usług, w tym na potrzeby centrali p. poż., na podstawie ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tekst jednolity Dz.U. 2014 poz. 243 z późn. zmianami) oraz przepisów wydanych na jej podstawie. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ zatytułowanym: Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: 1) Cześć A: Świadczenie usługi operatora telefonicznego wraz z wykonaniem przyłącza dla Muzeum Śląskiego w Katowicach
2) Część B: Świadczenie usługi operatora telefonicznego wraz z wykonaniem przyłączy na potrzeby centrali p. poż.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest: a. świadczenie usług telefonii stacjonarnej, Internetu oraz łącza danych na rzecz Zamawiającego w zakresie Operatora, w dwóch lokalizacjach tj.:
i. ul. T. Dobrowolskiego 1, Katowice - budynek główny Muzeum Śląskiego, ii. al. W. Korfantego 3, Katowice; b. wykonanie przyłącza dla lokalizacji przy ul. Dobrowolskiego 1 w Katowicach - budynek główny; c. świadczenia usługi FaxMail. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ zatytułowanym: Opis przedmiotu zamówienia 2. Termin realizacji umowy: a. przedmiot zamówienia, w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych (telefoniczne, internetowe, łącze danych, FaxMail) będzie realizowany od dnia zawarcia Umowy z Wykonawcą jednak nie później niż od dnia zakończenia wykonania przyłącza do 31 grudnia 2016 r. (godzina 24.00) albo wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, wskazanej w §8 ust. 2 Umowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
b. przedmiot zamówienia, w zakresie wykonania przyłącza dla lokalizacji przy ul. T. Dobrowolskiego 1 w Katowicach i al. W. Korfantego 3 w Katowicach oraz łącza danych pomiędzy lokalizacjami przy ul. T. Dobrowolskiego 1 i al. W. Korfantego 3, zostanie zrealizowany nie później niż do 12 tygodni od daty zawarcia umowy z Wykonawcą.1. Przedmiotem zamówienia jest: a. świadczenie usług telefonii stacjonarnej kablowej na rzecz Zamawiającego w zakresie Operatora, w trzech lokalizacjach tj.: i. ul. Dobrowolskiego 1, Katowice - budynek główny Muzeum Śląskiego, ii. al. W. Korfantego 3, Katowice; iii. ul. Dobrowolskiego 1, Katowice - budynek ochrony (poprzedni adres dla tego przyłącza to ul. Kopalniana 6, dojście od ul. Nadgórników, a obecnie od ul. Góreckiego); b. wykonanie 2 szt. przyłączy kablowych dla lokalizacji: i. 1. szt. przy ul. Dobrowolskiego 1, Katowice, ii. 1 szt. przy al. W. Korfantego 3, Katowice.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ zatytułowanym: Opis przedmiotu zamówienia. 2. Termin realizacji umowy: a. przedmiot zamówienia, w zakresie świadczenia usług telefonicznych, będzie realizowany od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do 31 grudnia 2016 r. godzina 00.00 albo wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, wskazanej w §8 ust. 2 umowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej, przy czym terminy rozpoczęcia realizacji usług ustala się w następujący sposób:
i. dla lokalizacji przy ul. T. Dobrowolskiego 1, Katowice - budynek ochrony (poprzedni adres dla tego przyłącza to ul. Kopalniana 6, dojście od ul. Nadgórników, obecnie dojście od ul. Góreckiego) - od dnia zakończenia obowiązywania umów z dotychczasowymi operatorami,
ii. dla lokalizacji przy al. W. Korfantego 3 - do 3 dni roboczych liczonych od dnia zakończenia wykonania przyłącza dla tej lokalizacji,
iii. dla lokalizacji przy ul. T. Dobrowolskiego 1 (budynek siedziby głównej Muzeum) - do 3 dni roboczych liczonych od dnia zakończenia wykonania przyłącza dla tej lokalizacji.
b. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania przyłącza dla lokalizacji przy al. W. Korfantego 3 w Katowicach, zostanie wykonana nie później niż do 31 grudnia 2015 r. godzina 00.00.
c. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania przyłącza dla lokalizacji przy ul. T. Dobrowolskiego 1 w Katowicach (budynek siedziby głównej Muzeum), zostanie wykonana nie później niż do 31 marca 2016 r. godzina 00.00.
Obecnie obowiązująca umowa z dotychczasowym operatorem na numer 32 353 70 29, zawarta jest na czas nieokreślony z 30 dniowym okresem wypowiedzenia. Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie przez Zamawiającego o dacie zakończenia terminu wypowiedzenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Śląskie
Ulica ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-205
Województwo śląskie
Tel 032 2585661-3; 3503672
Fax 032 2599804
Internet www.muzeumslaskie.pl
Regon 00109412100000
E-mail muzeumjg@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja kultury
Rodzaj zam inny Instytucja kultury
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Na mocy art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: a) zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, b) wartość ww. zamówień może stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, c) zamówienia uzupełniające udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod następującymi warunkami: 1) wystąpi potrzeba dokonania ww. zamówień a Zamawiający będzie dysponował odpowiednimi środkami finansowymi, 2) zamówienia uzupełniające zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3) zakres ww. zamówień będzie dotyczył rodzaju usług ujętych Załączniku nr 2 do SIWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia - dotyczącego zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (tekst jednolity Dz.U. 2014 poz. 243 z późn. zmianami) oraz art. 64 Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz.U. 2015 poz. 584). Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ oraz dokument wymieniony w rozdziale IV ust. 1 pkt 2) SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wymagane, jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie o którym mowa powyżej. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) zmiany wysokości cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, w przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, przy czym wynagrodzenie, o którym mowa w §8 ust. 2 wzoru umowy nie ulegnie zwiększeniu, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, 3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom. W przypadku, gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca, tj. pozwalające spełnić warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 4) obniżenia cen jednostkowych brutto, wskazanych w ofercie Wykonawcy. 5) zmiany liczby numerów telefonicznych poprzez obniżenie lub zwiększenie zakresu usług z zachowaniem wysokości cen jednostkowych brutto, ofercie Wykonawcy. Z zastrzeżeniem, że zmniejszenie lub zwiększenie może dotyczyć maksymalnie 5 numerów. 3. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana osób oddelegowanych do realizacji niniejszego zamówienia z zachowaniem wymogów w stosunku do tych osób określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, czy zmiany danych adresowych.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Czas usunięcia awarii
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.muzeumslaskie.pl/
Adres uzyskania siwz Muzeum Śląskie, 40-205 Katowice, ul. T. Dobrowolskiego 1, budynek administracyjny, piętro 3, Sekretariat
Data składania wniosków 04/12/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Muzeum Śląskie, 40-205 Katowice, ul. T. Dobrowolskiego 1, budynek administracyjny, piętro 3, Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)