Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2016

Data publikacji 2015-11-30
Data zakończenia 2015-12-08 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół Miejskich Nr 1
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 323776 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 30000001, 32000003, 152200006, 152100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2016.

1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
Część nr 1: Artykuły ogólnospożywcze (załącznik nr 2 do SIWZ) Kod CPV: 15000000-8, 03000000-1; Część nr 2: Warzywa i owoce (załącznik nr 2 do SIWZ)
Kod CPV: 03000000-1; Część nr 3: Ziemniaki (załącznik nr 2 do SIWZ) Kod CPV: 03200000-3; Część nr 4: Mięso, wędliny i drób (załącznik nr 2 do SIWZ) Kod CPV: 15000000-8; Część nr 5: Ryby (załącznik nr 2 do SIWZ) Kod CPV: 15220000-6, 15210000-3.

2. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo-cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-5).

3. Produkty żywnościowe muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.

4. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego (m.in.: odpowiednie normy jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie- data minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednia temperatura podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu).

5. Wszystkie produkty muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.08.2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2015r. poz. 1256).

6. Dostawy będą dokonywane partiami w związku z sukcesywnymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw do godz. 10.00.

7. Zamówiony towar ma być dostarczany w godzinach od 6.30 - 7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek

Opis

Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 1) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 04.01.2016r. do 31.12.2016r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnegoSukcesywna dostawa warzyw i owoców określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 2) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 04.01.2016r. do 31.12.2016r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnegoSukcesywna dostawa ziemniaków określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 3) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 04.01.2016r. do 31.12.2016r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnegoSukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 4) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 04.01.2016r. do 31.12.2016r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnegoSukcesywna dostawa ryb określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 5) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 04.01.2016r. do 31.12.2016r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Miejskich Nr 1
Ulica ul. Kopernika 9
Nr domu 9
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Kod Pocztowy 05-300
Województwo mazowieckie
Tel 25 7582122
Fax 25 7582122
Internet www.sp1kopernik.pl
Regon 14611432500000
E-mail sp1minskmaz@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka samorządowa
Rodzaj zam inny Jednostka samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 04/01/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych -(załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumentu potwierdzającego wdrażanie, bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCP- (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający wymaga również w tym zakresie, by Wykonawca złożył oświadczenie, że oferowane produkty spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015r. poz. 594 z późn. zm.) -(załącznik nr 7 do SIWZ).
Wiedza Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych -(załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest również wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej jedną dostawę artykułów żywnościowych na kwotę min. 20 000,00 zł. brutto) - (załącznik nr 9 do SIWZ).
Potencjał Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych -(załącznik nr 4 do SIWZ).
Zdolne Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych -(załącznik nr 4 do SIWZ).
Sytuacja Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych -(załącznik nr 4 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe (zał. nr 1 do SIWZ) /części 1-5/. 3. Podpisany projekt umowy (zał. nr 3 do SIWZ). 4. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (zał. nr 6 do SIWZ). 5. Oświadczenie o dopuszczeniu produktów do obrotu (zał. nr 7 do SIWZ). 6. Oświadczenie o stosowaniu lub wdrażaniu HACCP (zał. nr 8 do SIWZ). 7. Informacja- grupa kapitałowa (zał. nr 10 do SIWZ). 8. Zobowiązania innych podmiotów (zał. nr 12 do SIWZ). 9. Wykonawcy korzystający z zasobów innych podmiotów przedkładają dokumenty dotyczące tego podmiotu wymienione w III.4.2) oraz oświadczenie podmiotu o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz składek społecznych i zdrowotnych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Ustawowa zmiana stawki podatku VAT, 2) Zmiana wartości zamówienia do 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania działalności stołówki.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.sp1kopernik.minskmazowiecki.pl
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim (sekretariat), ul. Kopernika 9, 05-300 Mińsk Mazowiecki, poniedziałek - piątek w godz. 8.00 - 15.00
Data składania wniosków 08/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zespół Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim (sekretariat), ul. Kopernika 9, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)