przetarg nieograniczony na dostawę odzieży operacyjnej, pościeli szpitalnej, odzieży BHP

Data publikacji 2015-12-03
Data zakończenia 2015-12-16 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 178195 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990000, 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

bielizna operacyjna,serwety , fartuchy barierowe, ubrania chirurgiczne, buty operacyjne, obuwie damskie, obuwie męskie, ubranie robocze,: kurtka ocieplana, czapka drelichowe, koszula flanelowa,Garsonka damska (żakiet + spódnica), Ubranie damskie (żakiet + spodnie) , ubranie męskie (bluza + spodnie) , fartuch damski, ubranie operacyjne ,prześcieradło operacyjne,poszewki, podkłady, koszule, ręcznik frotte, worek do bielizny,poduszki, materace, koce, pokrowce ochronne na poduszki.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Białymstoku
Ulica ul. Fabryczna 27
Nr domu 27
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-471
Województwo podlaskie
Tel 85 8693550, 8694550
Fax 85 8693566
Internet http://www.zozmswia.bialystok.pl/
Regon 05063792200000
E-mail zamowienia@zozmswia.bialystok.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 13
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Oferta musi być zabezpieczona kwotą wadium w wysokości : Pakiet nr 1 - 1 350,00 zł Pakiet nr 2 - 30,00 zł Pakiet nr 3 - 140,00 zł Pakiet nr 4 - 450,00 zł Pakiet nr 5 - 350,00 zł Pakiet nr 6 - 300,00 zł Pakiet nr 7 - 400,00 zł Pakiet nr 8 - 17,00 zł Pakiet nr 9 - 1 238,00 zł Pakiet nr 10 - 100,00 zł Pakiet nr 11 - 250,00 zł Pakiet nr 12 - 38,00 zł Pakiet nr 13 - 20,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy 84 1130 1059 0017 3261 0420 0002 Bank Gospodarstwa Krajowego. Za skuteczne wniesienie wadium przelewem Zamawiający uważa wadium, które wpłynie na w/w rachunek przed upływem składania ofert W przypadku wybrania formy wadium w postaci poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Wykonawca oryginał składa w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie dołączonej do oferty, kopię zamieszcza w ofercie. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. Wykonawca traci wadium, jeżeli odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. Wykonawca traci wadium, jeżeli: - w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej - nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejsza - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (załącznik nr 4) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie (załącznik nr 4) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, ze dysponuje potencjałem technicznym (załącznik nr 4). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, ze dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 4). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, że je spełnia (załącznik nr 4). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2) 2. wypełniony formularz cenowy (tabela punkt VIII SIWZ) 3. wypełniony wzór umowy (załącznik nr 3): 4. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4) 5. oświadczenie wykonawcy o tym, że nie podlega on wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy (załącznik nr 4) 6. aktualny* odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy (każdy ze wspólników spółki cywilnej składa zaświadczenia z osobna) 7 w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa: a. dokumenty potwierdzające wprowadzenie wyrobu medycznego do obrotu oraz wprowadzenie do używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) - stosownie do klasyfikacji wyrobu: - deklaracja zgodności potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi (oświadczenie wytwórcy/autoryzowanego przedstawiciela); - certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej CE w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych; - zgłoszenie/decyzja Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium; - w przypadku produktów, które nie zostały sklasyfikowane, jako wyrób medyczny, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia potwierdzającego wymagania Zamawiającego. b.. Kartę techniczną tkaniny potwierdzającą gramaturę i skład chemiczny wydanej przez producenta tkaniny - odpowiednio do przedmiotu zamówienia. c. Aktualny katalog - prospekt firmowy z opisem oferowanych produktów, na podstawie, którego przygotowano ofertę (tylko strony z wyraźnie zaznaczonym produktem, który jest oferowany - pozycje z kodem). d. Informacje o procesach umożliwiających powtórne użycie tj. prania, dezynfekcji, metodach sterylizacji, liczbie cykli powtórnego użycia oraz wszelkich ograniczeniach dotyczących ponownego użycia (katalogi, materiały informacyjne) - odpowiednio do przedmiotu zamówienia. e. Wyniki badań przeprowadzonych przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą: PN - EN 13795, PN-P-84543 : 1984 lub równoważne - odpowiednio do przedmiotu zamówienia. f.. Certyfikat na zgodność z normą EN V 14237:2002 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia - odpowiednio do przedmiotu zamówienia. g. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu potwierdzającego przeznaczenie wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony zdrowia oraz określających stopień ochrony poduszki przed zainfekowaniem, zabrudzeniem biologicznym.( dot. pakietu nr 9 poz.4). g. W przypadku produktów, dla których nie są wymagane w/w dokumenty Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia. 8. potwierdzenie wniesienia wadium Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy ubiegających się wspólnie o zamówienie muszą udokumentować, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. c) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 99
Kryt 2 najkrótszy termin dostawy
Kryt 2p 1
Adres strony internetowej siwz www.zozmswia.bialystok.pl
Adres uzyskania siwz Białystok, ul. Fabryczna 27, administracja pok. 11
Data składania wniosków 16/12/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce sekretariat pok 3/18 w siedzibie zamawiającego
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)