Dostawa sprzętu informatycznego dla zadania inwestycyjnego Budowa Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu z siedzibą w Łubiance w ramach zadania Budowa infrastruktury ratowniczej i szkoleniowej na wypadek powodzi oraz innych zagrożeń Naturalnych i technologicznych - etap II

Data publikacji 2015-12-07
Data zakończenia 2015-12-15 09:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 332386 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu informatycznego dla zadania inwestycyjnego Budowa Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu z siedzibą w Łubiance w ramach zadania Budowa infrastruktury ratowniczej i szkoleniowej na wypadek powodzi oraz innych zagrożeń Naturalnych i technologicznych - etap II

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu
Ulica ul. Prosta 32
Nr domu 32
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 056 658-01-44; 602 257-384
Internet www.kujawy.psp.gov.pl
E-mail wojtek_k1@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 21/12/2015
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP
Wiedza Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) następujących głównych dostaw sprzętu, odpowiadającego przedmiotowi zamówienia: 1) wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej 2 (dwóch) dostaw po 50.000 zł netto dla każdej części zamówienia na komputerów. W przypadku gdy dane zamówienie obejmowało dostawę innych elementów niż komputery Zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie wartość dostawy komputerów zrealizowanej w ramach danego zamówienia. W ramach ustalenia wartości dostaw, potwierdzających spełnienie niniejszego warunku, Zamawiający uwzględni wartość dostarczonych w ramach danego zamówienia komputerów oraz wartość powiązanego z nimi oprogramowania systemu operacyjnego, oprogramowania antywirusowego oraz pakietów aplikacji biurowych.
Potencjał Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP
Zdolne Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP
Sytuacja Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3. Zakres zmian umowy dopuszczalnych przez Zamawiającego po uprzednim uzyskaniu jego zgody: za zgodą Zamawiającego w przypadkach: działania siły wyższej, przeszkód lub warunków, które mogą mieć wpływ na realizacje dostaw, a które nie mogły być racjonalnie przewidziane przez kompetentnego WYKONAWCĘ lub zamawiającego, możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia uwzględniająca jednak wydatkowanie środków zabezpieczonych na realizację zadania w bieżącym roku budżetowym oraz zapewniająca terminową realizację projektu zadania, w zakresie rodzaju modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc. umowę można zmienić co do rodzaju typu modelu sprzętu, pod warunkiem, że urządzenie urządzenia będą nowszą wersją oferowanego modelu, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian, szczególnie uzasadniane zmiany rozwiązań konstrukcyjnych w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie wynikające z procesu projektowania i zabudowy samochodu ze szczególnym uwzględnieniem zmian korzystnych dla Zamawiającego, Zmiana umowy możliwa jest także w następujących przypadkach: zaistnienia omyłki pisarskiej, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, przypadku powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji. 4. Zmiany umowy określone w ust. 2 nie będą skutkować zmianą ceny umowy, ani naliczeniem kar umownych, bądź odsetek ustawowych za zwłokę dla którejkolwiek ze stron umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.kujawy.psp.gov.pl
Adres uzyskania siwz Komenda Wojewódzka PSP w Toruniu, ul. Prosta 32, 87-100 Toruń
Data składania wniosków 15/12/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Komenda Wojewódzka PSP w Toruniu, ul. Prosta 32, 87-100 Toruń pok. nr 5
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 2. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska Działania 2.5 Rozwój infrastruktury bezpieczeństwa powodziowego i przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013. Budowa Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu z siedzibą w Łubiance w ramach zadania Budowa infrastruktury ratowniczej i szkoleniowej na wypadek powodzi oraz innych zagrożeń Naturalnych i technologicznych - etap II
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)