Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie

Data publikacji 2015-12-11
Data zakończenia 2015-12-21 10:30:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 339744 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391120000, 391211007, 391413005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie. Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę i montaż na miejscu następujących mebli: biurko prawe wg BP- 2 szt., regał R1wg R-R - 2 szt., biurko lewe wg BL- 1 szt., biurko lewe wg BL+BL-1- 1 szt., kontener jezdny - 4 szt., szuflada podwieszana wg BL-1 - 1 szt., półka na klawiaturę wg BL-1 - 1 szt., krzesło konferencyjne - 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i ustawienie następujących mebli:
- biurko prawe wg BP - 2 szt.
- regał R1 wg R-R- 2 szt.
- biurko lewe wg BL - 1 szt.
- biurko lewe wg BL+BL-1 - 1 szt.
- kontener jezdny - 4 szt.
- szuflada podwieszana wg BL-1 - 1 szt.
- półka pod klawiaturę wg BL-1 - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa 20 szt. krzeseł konferencyjnych jako doposażenie sali konferencyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-155
Województwo małopolskie
Tel 12 628 26 56; 628 22 20
Fax 12 6282072
Internet www.pk.edu.pl
Regon 00000156003300
E-mail zampub@pk.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego - Załącznik 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego - Załącznik 2 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego - Załącznik 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego - Załącznik 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego - Załącznik 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy-Załącznik 5 do SIWZ; Kalkulacja przedmiotowo-cenowa-Załącznik 6 do SIWZ Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: 1) terminu realizacji umowy w przypadku gdy dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.pk.edu.pl
Adres uzyskania siwz www.pk.edu.pl lub w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Krakowska im Tadeusza Kościuszki w Krakowie, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110
Data składania wniosków 21/12/2015
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego: Krakowska im Tadeusza Kościuszki w Krakowie, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Wadium W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dla każdego zadania częściowego na które składana jest oferta należy załączyć specyfikację techniczną mebli w szczególności zawierającą informacje dotyczące rodzaju, modelu oraz producenta mebli ich parametrów technicznych w tym zastosowanych materiałów, które pozwolą ocenić zgodność oferty z wymaganiami SIWZ wraz z rysunkami, zdjęciami mebli, można dodatkowo załączyć katalogi mebli. Ponadto należy przedstawić (dołączyć) W zakresie zadania częściowego nr 2 Zamawiający wymaga, aby oferowane krzesła posiadały certyfikat lub inny dokument np. sprawozdanie z badań na potwierdzenie, że posiada właściwą wytrzymałość dla tego rodzaju mebla. Specyfikacja techniczna mebli winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację poszczególnych zadań częściowych
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)