Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej, środków czystości, tuszy i tonerów, błon rtg i mammograficznych, materiałów do sterylizacji i rękawic dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłodzku

Data publikacji 2015-12-21
Data zakończenia 2016-01-05 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
Miejscowość Kłodzko
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Środki czyszczące,
  • Rękawice,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 187593 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331413209, 398300009, 331571109, 301251105, 184243000, 331413106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej, środ-ków czystości, tuszy i tonerów, błon rtg i mammograficznych, materiałów do sterylizacji i rękawic

Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami.

Opis

Środki czystości
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiMaski tlenowe
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiSiatki chirurgiczne
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiRóżne
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiSprzęt CT
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiTonery, atramenty
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiBłony rtg 1
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiBłony rtg 2
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiBłony mammograficzne
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiPrzyrządy do przetoczeń
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiSiatki do leczenia nietrzymania moczu
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiRękawice diagnostyczne
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiPapiery ekg
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiStrzykawki
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiMateriały do sterylizacji 1
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiMateriały do sterylizacji 2
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiIgły
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianamiIgły do znieczuleń
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ustęp 8 ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
Ulica ul. Szpitalna 1
Nr domu 1
Miejscowość Kłodzko
Kod Pocztowy 57-300
Województwo dolnośląskie
Internet www.zoz.klodzko.pl
E-mail kolodziej.kamil@zoz.klodzko.pl, sekretariat@zoz.klodzko.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 18
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymaga wadium w wysokości: Nr zad. / zał. Nazwa zadania Wymagane wadium [zł] 1 Środki czystości -2500,00 2 Maski tlenowe -300,00 3 Siatki chirurgiczne -50,00 4 Różne -1000,00 5 Sprzęt CT- 350,00 6 Tonery, atramenty- 2000,00 7 Błony rtg 1- 900,00 8 Błont rtg 2 -900,00 9 Błony mammograficzne -900,00 10 Przyrządy do przetoczeń -1000,00 11 Siatki do leczenia nietrzymania moczu- 1500,00 12 Rękawice diagnostyczne- 4000,00 13 Papiery ekg-50,00 14 Strzykawki-800,00 15 Materiały do sterylizacji 1 -1200,00 16 Materiały do sterylizacji 2- 150,00 17 Igły-350,00 18 Igły do znieczuleń- 200,00
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest dopuszczony do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmio-tem zamówienia oraz , iż nie jest ogłoszona upadłość lub likwidacja firmy wykonawcy (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycz-nia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: 4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 11 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wy-konawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: a) Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 i 10, 11 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. b) Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. 5. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 4 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia za-mierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu Wyko-nawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpiecze-nia społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu. 9. Oświadczenie o nie przynależności do grupy kapitałowej lub lista podmiotów zależ-nych( zał nr 22 do SIWZ) 10. Odpowiednie świadectwo dopuszczenia do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia ,albo potwierdzenie wpisu do rejestru wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ( dotyczy zadań i po-zycji, w których wykonawca ma obowiązek posiadać takie dokumenty ) , oraz katalogi produktów ( na wezwanie Zamawiającego). 11. W zadaniu nr 6 Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy zaoferowali oryginalne mate-riały eksploatacyjne producentów poszczególnych urządzeń lub zalecane przez tych producentów. W przypadku zaoferowania materiałów zalecanych przez poszczegól-nych producentów Wykonawcy mają obowiązek załączyć do oferty stosowne doku-menty (pod rygorem odrzucenia oferty) , z których jednoznacznie będzie wynikało, że są one dopuszczone przez w/w producentów jako materiały nadające się do stosowania w wyprodukowanych przez nich urządzeniach. 12. Dotyczy zadań nr 12,14 - po jednej bezzwrotnej próbce z każdej pozycji załącznika. 13. Dotyczy zadań nr 15,16 - wszystkie dokumenty wymagane w opisie wymogów tech-nicznych pod każdym z zadań określone przez Zamawiającego. 14. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia usta-nawiają oni pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z póź-niejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych dokumentów wymienionych w punk-tach: 1,3,4,5,6,7,8. 15. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postę-powaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty za-ległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wy-stawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o do-puszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła-dania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są-dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego od-powiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wyko-nawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia . Wszystkie w/w dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski. Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej ofertę w formie elektronicznej zapisaną na płycie CD, DVD lub innym nośniku, który można odtworzyć w większości komputerów (załączniki/zadania, na które Wykonawca składa ofertę). W przypadku różnic pomiędzy ofertą w formie papierowej a ofertą w formie elektronicznej Zamawiający przy ocenie będzie brał pod uwagę jedynie ofertę w formie papierowej. Brak nośnika elektronicznego załączonego do oferty nie będzie podstawą do jej odrzucenia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ustęp 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami Zamawiający informuje, że dopuszcza zmianę treści oferty po podpisaniu umowy z wyłonionymi wykonawcami w następujących przypadkach: 1. Zmiany stawki podatku vat lub wprowadzenia innych podatków , akcyzy, opłat przez upoważnione organy jeżeli będą dotyczyły przedmiotu zamówienia ,a któ-rych wcześniej nie można było przewidzieć. W takim przypadku ulega zmianie wysokość kwoty brutto. Cena netto pozostaje bez zmian. 2. Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wyko-nawcy nie mogą być uznane opóźnienia z tytułu dostaw przedmiotu zamówienia spowodowane przez producenta bądź innych dystrybutorów, lub podwykonawców uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający nie uzna także za okoliczności niezależne od Wykonawcy braki kadrowe w jego firmie. 3. W przypadkach określonych we wzorze umowy. 4. Zmiany przez Wykonawcę podwykonawcy Wszystkie zmiany muszą być wprowadzone w formie pisemnej aneksem do umowy pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 termin dostaw
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz https://www.e-bip.org.pl/zozklodzko
Adres uzyskania siwz Podmiot leczniczy Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku ul. Szpitalna 1a 57-300 KŁODZKO
Data składania wniosków 05/01/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce sekretariat Zamawiającego Podmiot leczniczy Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku ul. Szpitalna 1a 57-300 KŁODZKO
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)