Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w sieci telefonii komórkowej dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego

Data publikacji 2015-12-30
Data zakończenia 2016-01-13 10:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Telefony komórkowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 356880 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 642120005, 322500000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, w tym:
- część nr 1 obejmuje świadczenie usług w sieci telefonii komórkowej, dostawa kart SIM oraz dostawa aparatów telefonii komórkowej ( z akcesoriami oferowanymi przez producenta jako standardowe ukompletowanie do danego urządzenia), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ,
- część nr 2 obejmuje świadczenie usług w sieci telefonii komórkowej polegających na świadczeniu usługi hurtowego wysyłania i odbierania wiadomości SMS, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ
- część nr 3 obejmuje świadczenie usług w sieci telefonii komórkowej polegających na świadczeniu usługi hurtowego wysyłania i odbierania wiadomości SMS, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zamawiane ilości zostały opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, który uwzględnia minimalne wymagania dla wszystkich części postępowania, jak i w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ - formularz ofertowy.

Opis

część nr 1 obejmuje świadczenie usług w sieci telefonii komórkowej, dostawa kart SIM oraz dostawa aparatów telefonii komórkowej ( z akcesoriami oferowanymi przez producenta jako standardowe ukompletowanie do danego urządzenia), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ,część nr 2 obejmuje świadczenie usług w sieci telefonii komórkowej polegających na świadczeniu usługi hurtowego wysyłania i odbierania wiadomości SMS, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZczęść nr 3 obejmuje świadczenie usług w sieci telefonii komórkowej polegających na świadczeniu usługi hurtowego wysyłania i odbierania wiadomości SMS, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Ulica ul Podwale 31-33
Nr domu 31-33
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-040
Województwo dolnośląskie
Tel (071) 340 38 00
Fax (071) 782 41 71
Internet http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
E-mail czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Wysokość wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi : 8 220,00 zł Wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi: Część nr 1 - 7 650,00 zł, Cześć nr 2 - 170,00 zł, Część nr 3 - 400,00 zł, Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości odpowiadającej wartości wszystkich części zamówienia w których składa ofertę.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Dla wszystkich części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, w odniesieniu do Wykonawców, którzy są wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, na podstawie art. 11 w związku z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171, poz. 1800 z późn. zm.), tj. przedstawią zaświadczenie potwierdzające wpis, o którym mowa powyżej.
Wiedza W części 1 zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy potwierdzą, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie lub wykonują należycie co najmniej 2 usługi na świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii komórkowych dla podmiotów stanowiących wydzieloną grupę, składającą się z minimum 1000 użytkowników, każda usługa wykazana w wykazie.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dotyczy części 1 zamówienia - W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy dołączyć: - opis techniczny oferowanych telefonów komórkowych uwzględniający parametry techniczne wymagane przez zamawiającego, określone w załączniku nr 1 do SIWZ, wraz ze wskazaniem marki/producenta, typu i modelu oferowanego urządzenia. Opis techniczny może być sporządzony samodzielnie przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza załączenie zamiast opisu technicznego, kart katalogowych danego typu urządzenia, w których będą uwzględnione wszystkie wymagania stawiane przez zamawiającego. W przypadku dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć oryginalny dokument wraz z jego tłumaczeniem na język polski. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie kart katalogowych w języku angielskim
Inne dokumenty Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 3 do SIWZ, Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VII i VIII SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego formularz został zawarty w załączniku numer 8 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a)Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 1)łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 2)oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. c)Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. Każdy z partnerów składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII partnerzy winni (mogą) spełniać łącznie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewidział możliwości dokonania zmiany, w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W zakresie części 1 zamówienia 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a. gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron; b. gdy na podstawie zaistniałych okoliczności Wykonawca nie będzie mógł zrealizować dostawy, określonych w załącznikach do niniejszej umowy, marek i typów urządzeń abonenckich. c. ustawowej zmiany stawki podatku VAT. d. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i jest korzystne dla Zamawiającego 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. b) zostaną dokonane z zastrzeżeniem, że Wykonawca dostarczy urządzenia abonenckie o parametrach nie gorszych, niż określone w załącznikach do niniejszej umowy, bez zmiany ceny urządzeń. W zakresie części 2 i 3 zamówienia 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a. gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron; b. ustawowej zmiany stawki podatku VAT. c. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i jest korzystne dla Zamawiającego
Adres strony internetowej siwz www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33)
Data składania wniosków 13/01/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe W części 1 zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria: - cena 95 %, w tym cena usług - 75 % cena aparatów komórkowych - 20 % okres udzielonej gwarancji - 5 %
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)