Data publikacji |
2016-06-30 |
Data zakończenia |
2016-07-08 10:00:00 |
Instytucja |
Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu |
Miejscowość |
Tarnobrzeg |
Województwo |
podkarpackie |
Branża |
- Soki owocowe i warzywne,
- Przetworzone owoce i orzechy,
- Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
- Mleko,
- Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty,
- Ryż przetworzony,
- Cukier i produkty pokrewne,
- Kawa, herbata i podobne produkty,
- Przyprawy i przyprawy korzenne,
- Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda,
- Wody mineralne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
111217 / 2016 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
153322006, 153322006, 158600004, 154000002, 158700007, 158710004, 155111004, 152414003, 153200007, 153200007, 159810008, 158300005, 156141006, 156122106, 156121002 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
|
Ulica |
ul. Szpitalna 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Tarnobrzeg
|
Kod Pocztowy |
39-400
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
15 8123208
|
Fax |
15 8123209
|
Internet |
www.szpitaltbg.pl
|
Regon |
00031257300000
|
E-mail |
przetargi@szpitaltbg.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
6
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Wiedza |
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca: a) dostarczy wykaz co najmniej 1 wykonanej lub wykonywanej w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, dostawy sprzętu jednorazowego użytku, o wartości nie mniejszej niż odpowiednio: Pakiet 1 - 54 268,00 PLN, Pakiet 2 - 815,00 PLN, Pakiet 3 - 4 975,00 PLN, Pakiet 4 - 17 975,00 PLN, Pakiet 5 - 27 761,00 PLN, Pakiet 6 - 3 893,00 PLN; oraz 1 dowód, czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet należy dostarczyć jeden wykaz z wyszczególnieniem wartości określonej dla każdego pakietu oddzielnie oraz po 1 dowodzie dla każdego pakietu, czy dostawa ta została wykonana należycie. Zamawiający dopuszcza wykaz 1 wykonanej dostawy o wartości nie mniejszej niż suma wartości oferowanych pakietów oraz 1 dowód, czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie; b) b) złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
|
Potencjał |
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
|
Zdolne |
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja |
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca: a) przedstawi informację potwierdzającą, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową potrzebną do zrealizowania dostawy objętej przedmiotem zamówienia o wartości odpowiednio: Pakiet 1 - 54 268,00 PLN, Pakiet 2 - 815,00 PLN, Pakiet 3 - 4 975,00 PLN, Pakiet 4 - 17 975,00 PLN, Pakiet 5 - 27 761,00 PLN, Pakiet 6 - 3 893,00 PLN
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet należy wartości poszczególnych pakietów zsumować i dostarczyć informację potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową potrzebną do zrealizowania dostaw przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż suma wartości oferowanych pakietów; b) b) złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa:
a) Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ, że:
- oferowane produkty spełniają wymagania określone Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. Nr 171 z 2006 r. poz. 1225 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na tej podstawie.
- oferowany każdy produkt jest zgodny z normami jakościowymi HACCP oraz zgodny z Polską Normą
- czynności związane z realizacją zamówienia będą wykonywane zgodnie z przepisami ustawy
o bezpieczeństwie żywności i żywienia, w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP)
- osoba realizująca dostawę będzie posiadać aktualną książeczkę zdrowia oraz samochód przystosowany i dopuszczony przez Państwową Inspekcję Sanitarną do transportu produktów spożywczych
- Wykonawca przedłoży wyżej wymienione dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 3 dni od daty wezwania;
b) Zaświadczenie Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej potwierdzające wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli oraz stałemu nadzorowi organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (dotyczy Pakietu 5)
|
Inne dokumenty |
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Dokumenty stanowiące ofertę - zawartość ofert: Oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.4) i III.5), oferta winna zawierać: a)Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. d) Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej(konsorcjum/spółka cywilna): a) W odniesieniu do warunków określonych powyżej w pkt III.3.1) - III.3.5) muszą spełniać Wykonawcy łącznie; b) Wykonawcy ustanawiają wspólnego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy; c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; d) Pełnomocnikiem może być jeden z Wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z Wykonawców); e) Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców jest Wykonawca będący osobą prawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji; f) Ofertę, oświadczenia i klauzule zgodności z oryginałem podpisuje ustanowiony wspólny pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców działających wspólnie; g) Wymagane dokumenty określone w pkt III.4.2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wymaganych od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia musi załączyć każdy z Wykonawców działających wspólnie; h) Wykonawcy działający wspólnie składają jedno oświadczenie, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; i) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wybrana w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; j) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację przedmiotu umowy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) w przypadku zmiany stawki VAT - zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena netto, cena brutto pozostanie niezmienna; 2) terminu realizacji umowy o udzielenie zamówienia - w przypadku, gdy Zamawiający nie zamówi w okresie obowiązywania umowy, całości przedmiotu zamówienia, okres obowiązywania umowy może ulec przedłużeniu do czasu całkowitego zrealizowania umowy, nie dłużej jednak niż na okres 2 miesięcy, z zastrzeżeniem § 3 ust. 3 umowy. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpi pisemnie, w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpitaltbg.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1
|
Data składania wniosków |
08/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1, Sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|