Dostawa wyposażenia do laboratoriów o numerach 114, 115, 116, sali ćwiczeń nr 427 pomieszczenia pomocniczego nr 426 wraz z montażem i podłączeniem do istniejących instalacji wod.-kan., gaz, wentylacji odciągowej i elektrycznej w budynku Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, przy Al. 29 listopada 54

Data publikacji 2016-08-17
Data zakończenia 2016-08-26 13:00:00
Instytucja Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 301412 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia do laboratoriów o numerach 114, 115, 116, sali ćwiczeń nr 427 pomieszczenia pomocniczego nr 426 wraz z montażem i podłączeniem do istniejących instalacji wod.-kan., gaz, wentylacji odciągowej i elektrycznej w budynku Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, przy Al. 29 listopada 54
2.Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Ulica al. Mickiewicza
Nr domu 21
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31120
Województwo małopolskie
Tel 126 624 413
Adres strony url www.ur.krakow.pl
Regon 181500000
E-mail dzp@ar.krakow.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Zamawiajacy powierzyl nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.ur.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ur.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycjną, kurierem lub osobiście
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Rolniczyo im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza nr 21, pok. nr 7 – Kancelaria Uczelni
Numer referencyjny DZP – 291- 2947/2016
Rodz zam D
Okres2c 35
Szacunkowa wart zam calosc 183579.00
Waluta calosc PLN
Czas O
Okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał1 lub wykonuje2 co najmniej jedną dostawę zgodną z przedmiotem zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a.odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy b.Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku nr 3a do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdz. V pkt. 2 lit. c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały lub są wykonywane należycie – według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony formularz Oferta –Załącznik nr 1 do SIWZ 2.Wypełnioną Tabelę Opis Techniczny Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1A do SIWZ – stanowiącą integralną część oferty. 3.Wypełniony druk Dokument Gwarancyjny – Załącznik nr 1B do SIWZ. 4.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: a)gdy wyposażenie, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że sprzęt zamienny spełni wymagania zawarte w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie. b)zmiany adresu, pod który sprzęt ma być dostarczony, pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie. c)zmiany miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego pod warunkiem, że lokalizacja będzie bliżej siedziby zamawiającego. d)zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej, strajków itp.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 26/08/2016
Godzina składania wniosków 13:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)