Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu

Data publikacji 2016-08-31
Data zakończenia 2016-09-09 12:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 303870 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu: 4 zadania (pakiety), szczegółowo opisane w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Ulica ul. Borowska
Nr domu 213
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50556
Województwo dolnośląskie
Tel 71 733 11 40
Adres strony url www.usk.wroc.pl
Regon 28901200000
E-mail ask.dzp@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usk.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie zgodnie z SIWZ
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych USK pokój 5.04A; 50-556 Wrocław ul. Borowska 213
Numer referencyjny USK/DZP/PN-151/2016
Rodz zam D
Okres2c 12
Czas O
Okreslenie warunkow oświadczenie - załącznik nr 3
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow oświadczenie - załącznik nr 3
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow oświadczenie - załącznik nr 3
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie - załącznik nr 2
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie - załącznik nr 3
Inne dokumenty niewymienione 8.1 Wypełniony FORMULARZ OFERTY wraz z FORMULARZEM CENOWYM – Załącznik nr 1 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale III do SIWZ. 8.2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. 8.3 Oświadczenie o podatku VAT – ZAŁĄCZNIK NR 4 - należy przedstawić w formie oryginału zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale IV do SIWZ. 8.4 W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 7.1 Dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów producenta, itp. w języku polskim) – w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocześnie należy w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. Dokumenty należy ułożyć chronologicznie. 7.2 Aktualny Certyfikat zgodności z PN-P 84525:1998 „Odzież robocza. Ubrania robocze” wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji (dot. Pakiet nr 1, 2 ). Wymóg posiadania certyfikatu zgodności z PN-P 84525:1998 „Odzież robocza. Ubrania robocze” dotyczy zarówno tkanin, jak i wyrobów gotowych. 7.3 Aktualny Certyfikat zgodności z ENV 14237:2002 „Tekstylia w ochronie zdrowia” wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji (dot. Pakiet nr 1). Wymóg posiadania certyfikatu zgodności z ENV 14237:2002 „Tekstylia w systemie ochrony zdrowia” dotyczy zarówno tkanin, jak i wyrobów gotowych. 7.4 Aktualne certyfikaty: 7.4.1 Aktualny Certyfikat zgodności z PN-EN ISO 13688:2013 „Odzież ochronna. Wymagania ogólne” wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji (dot. Pakiet nr 1, 2). 7.4.2 Aktualny Certyfikat zgodności z PN-EN ISO 20 347:2012wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji (dot. Pakiet nr 3). 7.4.3 Aktualny Certyfikat zgodności z PN-EN ISO 20 345:2012wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji (dot. Pakiet nr 4). Dotyczy pkt. 7.2, 7.3, 7.4 – Certyfikat musi być wystawiony nie wcześniej niż 36 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7.5 Wykonawca dołączy do oferty Karty danych technicznych asortymentu wymienionego w niniejszym SIWZ, potwierdzające parametry techniczne tkaniny i skład chemiczny wyrobu (gramaturę, skład surowcowy, kurczliwość, temperaturę prania etc.), wystawione przez producenta tkaniny – dotyczy pakietu 1, 2. Wykonawca dołączy do oferty Karty danych technicznych asortymentu wymienionego w niniejszym SIWZ, potwierdzające parametry techniczne materiału i skład chemiczny wyrobu (gramaturę, skład surowcowy, etc.), wystawione przez producenta materiału lub producenta wyrobu – dotyczy pakietu 3, 4. 7.6 Referencje wystawione od minimum 3 odbiorców, gdzie wartość jednego tożsamego zamówienia, wynosiła min. 150.000 zł w przypadku tożsamych dostaw odzieży (dot. Pakiet nr 1). Referencje wystawione od minimum 3 odbiorców, gdzie wartość jednego tożsamego zamówienia, wynosiła min. 60.000 zł w przypadku tożsamych dostaw obuwia (dot. Pakiet nr 3). 7.7 Próbki zaoferowanego asortymentu w ilości nie większej niż: 1 kpl. do pakietu 1 (pozycja 1-14), 1 para do pakietu 3 (pozycja 1 i 2), 1 para do pakietu 4 (pozycja 1, 2, 4). Próbki zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp zostaną przez Zamawiającego zwrócone Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami w formularzach asortymentowo - cenowych, jako potwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów. Zamawiający zastrzega możliwość przekazania próbek do niezależnego, notyfikowanego instytutu, jednostki w celu określenia parametrów technicznych tkaniny, wyrobu (np. skład, gramatura, itp.), na koszt Wykonawcy. W przypadku braku uznania reklamacji przez Wykonawcę Zamawiający zastrzega możliwość przekazania reklamowanego asortymentu do niezależnego, notyfikowanego instytutu, jednostki w celu określenia parametrów technicznych tkaniny, wyrobu (np. skład, gramatura, itp.) lub w celu określenia przyczyn powstałej reklamacji, na koszt Wykonawcy. 7.8 Wykonawca dołączy do oferty karty charakterystyki towaru wraz ze zdjęciem oraz zapewni pełny zakres rozmiarów oferowanego asortymentu przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega zamawianie w jednym komplecie bluzy oraz spódnicy lub spodni o różnych rozmiarach, pakowane osobno. Próbki oferowanych wyrobów stanowią wymagany załącznik do oferty i muszą być identyczne, jak oferowane wyroby. 7.9 Wykonawca dołączy do oferty dokument – „Technologia prania” poszczególnego asortymentu do każdej pozycji ze specyfikacji – (dot. Pakiet nr 1, 2) oraz dołączy Instrukcję użytkowania - (dot. Pakiet nr 1 – 4). 7.10 Materiał użyty do wykonania asortymentu musi być barwiony trwale i utrzymywać niezmieniony kolor w procesach dezynfekcji chemicznej, procesie prania. Barwnik odporny na działanie preparatów dezynfekcyjnych o pełnym spektrum działania, w trwałym kolorze - dotyczy pakietu nr 1. Jako potwierdzenie Wykonawca dołączy oświadczenie producenta tkaniny, potwierdzające spełnienie powyższego. 7.11 Dotyczy pakietu 1: W każdą sztukę w/w asortymentu wszyty chip (tag pralniczy) kompatybilny z obecnie funkcjonującym w USK systemem RFID HF. Dodatkowo każda sztuka asortymentu oznakowana indywidualnym kodem kreskowym kompatybilnym z tagiem. Opis tagów pralniczych kompatybilnych z obecnie funkcjonującym systemem. Tagi (chipy) muszą spełniać następujące wymagania: a). zgodne z normą ISO 15693, działające w paśmie HF, zgodne normą ISO 18000 3/ technologia informacyjna identyfikująca radiowa RFID dla zarządzenia towarem część 3: Parametry dla bezprzewodowej komunikacji radiowej przy 13,56 MHz /, b). wytrzymujące min. 200 cykli prania, suszenia, maglowania, prasowania i sterylizacji, c). gramaturze (od 0,78 g do 0,88 g). d). potwierdzony badaniami brak wpływu chipów na rezonans magnetyczny, jak i rezonansu magnetycznego na chipy, gwarantującego bezpieczeństwo zastosowania chipów dla ludzi i sprzętu elektronicznego, jak np. rozrusznik serca, defibrylatory, etc. Na potwierdzenie spełniania wymagań dotyczących tagów (chipów) opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty deklarację producenta. Tagi muszą być wszyte w sposób trwały, uniemożliwiający uszkodzenie wyrobu i samego tagu w procesie prania oraz użytkowania asortymentu. Wykonawca zobowiązuje się do wszycia tagów na własny koszt oraz pokrycia kosztów oznakowania w Pralni każdej sztuki asortymentu indywidualnym kodem kreskowym kompatybilnym z danym użytkownikiem, komórką org. oraz Zamawiającym. Tagi oraz kody kreskowe muszą być kompatybilne z funkcjonującym w szpitalu systemem RFiD HF. 7.12 Wymagane warunki gwarancji - dotyczy wszystkich Pakietów: Zamawiający wymaga, z zastrzeżeniem pkt. 1.13, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji od dnia dostawy przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wszelkie wady przedmiotu umowy nie wynikające z winy Zamawiającego (z uwzględnieniem gwarancji na dodatki, np. nici). W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany dokonać nieodpłatnie naprawy lub wymiany przedmiotu umowy lub jego poszczególnych części także w przypadku, gdy konieczność naprawy lub wymiany jest wynikiem eksploatacyjnego zużycia. a) wymagany czas naprawy w okresie gwarancji nie może przekroczyć 5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. b) w przypadku, gdy czas naprawy gwarancyjnej będzie dłuższy niż 5 dni, gwarancja ulega przedłużeniu o czas przerwy w eksploatacji. c) w przypadku, gdy liczba napraw gwarancyjnych przekroczy 3 - Wykonawca zobowiązuje się do wymiany przedmiotu umowy na nowy (za wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika). d) wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o terminie usunięcia wady oraz dostawy rzeczy wolnej od wad. 7.13 Zamawiający wymaga również (niezależnie od pkt. 1.12) oświadczenia/gwarancji Wykonawcy określającego wytrzymałość tkaniny, wyrobu mierzonej w cyklach prania (należy podać ilość cykli prania, suszenia, maglowania). Dokument ten będzie stanowił gwarancję dot. ilości cykli prania, suszenia, maglowania. Dla asortymentu wymienionego w pakiecie 1, 2 Zamawiający wymaga gwarancji na min. 200 cykli prania, suszenia, maglowania.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy: a) nastąpi zmniejszenie finansowania procedury medycznej przez NFZ, a procedura ta jest bezpośrednio związana z przedmiotem zamówienia wynikającym z niniejszej umowy, b) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wypłynie na okoliczności realizacji umowy, c) nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:  zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objętego umową,  wygaśnięcia świadectwa rejestracji,  przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla zamawiającego. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik: będzie spełniał wszystkie wymagania zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową, 6. Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu. 7. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu. 8. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 09/09/2016
Godzina składania wniosków 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)