Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Gmina Korczyna
|
Ulica |
ul. Rynek
|
Miejscowość |
Korczyna
|
Kod Pocztowy |
38420
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
134 354 080
|
Fax |
134 354 096
|
Email |
korczyna@zgwrp.org.pl
|
Adres strony url |
www.korczyna.pl
|
Regon |
37044056000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
2. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa II „Cyfrowe Podkarpackie” Działanie 2.1 „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług"
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.korczyna.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.korczyna.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Korczynie, ul. Rynek 18a, 38-420 Korczyna
|
Numer referencyjny |
ZPP.271.3.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
18/08/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.2.1 posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 500 000,00 zł,
1.2.2 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.1.1 dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz wykształcenie w następującym zakresie:
a) co najmniej jedna osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu projektami informatycznymi, posiadająca znajomość najlepszych praktyk zarządzania projektami IT, pełniąca funkcję kierownika projektu w co najmniej jednym projekcie w branży IT o wartości nie mniejszej niż 500 tys. złotych;
b) co najmniej jedna osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i administracji systemami oświatowymi, sprawująca nadzór techniczny nad bazami danych i zabezpieczeniami systemu w środowisku serwerowym;
c) co najmniej jedna osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i wdrażania systemów oświatowych, posiadająca dyplom uczelni technicznej, odpowiedzialna za wdrażanie systemów oświatowych oraz nadzór nad prawidłowym działaniem systemów oświatowych;
d) co najmniej trzy osoby posiadające minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania instalacji, projektów i nadzoru instalacji okablowania strukturalnego zgodnie z procedurami instalacyjnymi producenta zaoferowanego okablowania, potwierdzone ważnym certyfikatem lub innym dokumentem wydanym przez producenta zaoferowanego okablowania strukturalnego;
e) co najmniej trzy osoby posiadające minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje i uprawnienia do obsługi urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
f) co najmniej jedna osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w roli administratora danych osobowych, spełniająca wymagania Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016 poz. 922, art. 36a ust. 5) oraz posiadająca kwalifikacje i znajomość najlepszych praktyk w zakresie przetwarzania i ochrony danych osobowych zwykłych oraz danych wrażliwych, potwierdzone co najmniej jednym uczestnictwem w seminarium, kursie lub szkoleniu w tym zakresie, odbytym w okresie nie wcześniejszym niż 1 rok przed upływem terminu składania ofert.
1.1.2 posiada doświadczenie:, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej:
a) jedno zamówienie polegające na dostawie i uruchomieniu w miejscu eksploatacji co najmniej 130 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem w ramach jednego zamówienia.
b) co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie instalacji okablowania strukturalnego obejmującego minimum 100 punktów logicznych, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. złotych brutto
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2.2 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2.3 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.4 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2.5 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w zakresie wymaganym w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1.1.1 SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w formie określonej w załączniku nr 7 do SIWZ;
1.3 wykaz zrealizowanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w formie określonej w załączniku nr 8 do SIWZ.
1.4 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
1.5 dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu w formie określonej w załączniku nr 2 do SIWZ;
2. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w formie określonej w załączniku nr 3 do SIWZ,
3. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg. załącznika nr 5 do SIWZ,
4. formularz ofertowy, sporządzony na wzorze zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ,
5. kosztorysu ofertowy, sporządzony na wzorze zawartym w załączniku nr 9 do SIWZ,
6. dokument wadium w oryginale (jeżeli wadium nie zostało wniesione w formie pieniężnej),
7. pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych),
8. pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),
9. zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3.1 Próbka oferowanego Systemu oraz dokona jej prezentacji na zasadach opisanych w załączniku nr 10 do SIWZ. Podczas prezentacji prowadzonej przez Wykonawcę, komisja przetargowa dokona oceny oferowanego Systemu oraz funkcjonalności modułu poprzez zbadanie każdej z wymaganych funkcjonalności - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ.
3.2 Dokumenty, w tym wydruki testów wydajności, stron internetowych, deklaracje i certyfikaty wymagane w SIWZ, w szczególności w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza dostarczenie ww. dokumentów w języku angielskim.
|
Wadium |
1. WYSOKOŚĆ WADIUM
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych).
2. FORMA WADIUM
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
1. pieniądzu;
2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3. gwarancjach bankowych;
4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM
1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 97 8642 1083 2002 8307 0679 0001.
3. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem: „Wadium w postępowaniu Wzrost efektywności i dostępności e-usług na terenie Gminy Korczyna”
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu do oferty należy załączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu (wpłaty wadium).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu wskazanego w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp. Dokument potwierdzający wniesienie gwarancji wadialnej powinien być załączony do oferty w osobnej kopercie.
7. Oprócz oryginału ww. dokumentu do oferty należy przedłożyć jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim.
8. Z dokumentu wadium wniesionego w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp, powinno wynikać: a) jednoznaczne gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od pierwszego żądania Zamawiającego, b) iż zatrzymanie wadium, nastąpi w przypadku ziszczenia się, chociaż jednej z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowie:
a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
b) ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT;
c) wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia
d) ulegnie przesunięciu termin wykonania zobowiązania ze względu na brak środków na uregulowanie faktur w związku z nieotrzymaniem w terminie transzy dofinansowania na realizację przedmiotu zamówienia,
e) wystąpią inne przyczyny obiektywnie niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w sposób przewidziany w SIWZ (zmiana technologii, zmiana norm, itp.);
f) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy – w takim przypadku zostanie dokonana zmiana Umowy w zakresie przedmiotu Umowy bez zmiany jej wartości brutto;
g) nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność elementów (specjalizowane oprogramowanie aplikacyjne, składniki sprzętowe) przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia, oprogramowania innym – w takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie innych niż zaoferowane w ofercie elementów pod warunkiem nie gorszych parametrów tych elementów i spełniania przez nie wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów;
h) po podpisaniu Umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta – w takim przypadku Zamawiający przewiduje zmianę Umowy poprzez wydłużenie okresu gwarancji bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów;
i) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów, wytycznych Ministerstwa Zdrowia lub innych organów lub wynikać będzie z umów zawartych z NFZ i innymi płatnikami, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian, wydaniem wytycznych, zawarciem umów.
2. Warunki zmian:
- inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
- uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacji przedmiotu umowy, obniżenie kosztów,
zapewnienie wyższej jakości prac,
- forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
21/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
9:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Nie
|