1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Warzywa, owoce mrożone, ryby i ryby mrożone, przetwory rybne , artykuły spożywcze różne – przetwory warzywne i owocowe, koncentraty zup i sosów, przyprawy, kawa, herbata i inne
Dostarczane produkty powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży zgodnie z Polską Normą, dyrektywami i rozporządzeniami UE.
Szczegółowy opis produktów w cenniku.
2. Realizacja zamówienia:
-Realizacja zamówienia złożonego telefonicznie, mailowo lub faxem 1 dzień od złożenia zamówienia, dostawa w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku do godz. 13.00
-Dostawa na koszt i ryzyko dostawcy, opakowania zwrotne wymieniane przy kolejnej dostawie, Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami nieodebranych opakowań
-Dostawa towaru wraz z fakturą, faktura płatna w terminie 60 dni przelewem od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury
3. Termin przydatności do spożycia
Dostarczone produkty powinny posiadać ważną datę przydatności do spożycia, bez oznak zmiany terminu (przebijania daty), termin w momencie dostawy nie krótszy niż 2/3 całego okresu przydatności do spożycia.
4. Oznakowanie produktu
Produkt oznakowany zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe musi posiadać etykietę zawierającą : nazwę produktu i rodzaj, termin przydatności do spożycia, masę netto, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz załącznikiem 3 do SIWZ.
OpisSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 7 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 8 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 9 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 10 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 11 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 12 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 13 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 14 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 15 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 16 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 17 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 18 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 19 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 20 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. |
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Ulica |
ul. 28 Czerwca 1956 r.
|
Nr domu |
135/147
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
61-545
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
+48618310142
|
Fax |
+48618310107
|
Email |
zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
|
Adres strony url |
www.orsk.ump.edu.pl
|
Regon |
000288857
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.orsk.ump.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.orsk.ump.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej . Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ortopedyczno-Rechabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu , ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147 , 61-545 Poznań , Kancelaria Szpitala (pok.35) przy ulicy 28 czerwca 1956r nr 135/147 , w godzinach urzędowania od 7:00 do 14:35 w dni robocze , tj. od poniedziałku do piątku.
|
Numer referencyjny |
DZPS/Ż/10/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada lub będzie posiadał samochód przeznaczony do transportu żywności w warunkach chłodniczych wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie pojazdu przez Inspektorat Sanitarny.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Wykaz środków transportu .
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności:, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) cennik (sporządzony wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ);
3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ;
4) w przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-Aktualny certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą , lub aktualne zaświadczenie o posiadaniu wdrożonego i stosowanego systemu HACCP lub dokumentów równoważnych wraz z protokołem z ostatniej kontroli sanitarnej i arkuszem oceny lub aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Powiatowego Lekarza Weterynarii.
-Zaświadczenie potwierdzone opinią Inspektoratu Sanitarnego, że środek transportu spełnia warunki higieniczno – sanitarne i może służyć do przewozu żywności.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Określone w SIWZ
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
100
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
24/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|