Dostawa ryb mrożonych , pozostałych ryb,przetworów rybnych, warzyw i owoców mrożonych , art. spożywczych różnych.

Data publikacji 2017-04-12
Data zakończenia 2017-04-24 11:30:00
Instytucja Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Przetworzone owoce i warzywa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64905 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 152000000, 153300000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Warzywa, owoce mrożone, ryby i ryby mrożone, przetwory rybne , artykuły spożywcze różne – przetwory warzywne i owocowe, koncentraty zup i sosów, przyprawy, kawa, herbata i inne
Dostarczane produkty powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży zgodnie z Polską Normą, dyrektywami i rozporządzeniami UE.
Szczegółowy opis produktów w cenniku.
2. Realizacja zamówienia:
-Realizacja zamówienia złożonego telefonicznie, mailowo lub faxem 1 dzień od złożenia zamówienia, dostawa w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku do godz. 13.00
-Dostawa na koszt i ryzyko dostawcy, opakowania zwrotne wymieniane przy kolejnej dostawie, Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami nieodebranych opakowań
-Dostawa towaru wraz z fakturą, faktura płatna w terminie 60 dni przelewem od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury
3. Termin przydatności do spożycia
Dostarczone produkty powinny posiadać ważną datę przydatności do spożycia, bez oznak zmiany terminu (przebijania daty), termin w momencie dostawy nie krótszy niż 2/3 całego okresu przydatności do spożycia.
4. Oznakowanie produktu
Produkt oznakowany zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe musi posiadać etykietę zawierającą : nazwę produktu i rodzaj, termin przydatności do spożycia, masę netto, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz załącznikiem 3 do SIWZ.



Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 7 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 8 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 9 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 10 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 11 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 12 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 13 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 14 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 15 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 16 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 17 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 18 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 19 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 20 zamówienia został określony w SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w sekcji II.4.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Ulica ul. 28 Czerwca 1956 r.
Nr domu 135/147
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-545
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel +48618310142
Fax +48618310107
Email zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
Adres strony url www.orsk.ump.edu.pl
Regon 000288857
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.orsk.ump.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.orsk.ump.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej . Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ortopedyczno-Rechabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu , ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147 , 61-545 Poznań , Kancelaria Szpitala (pok.35) przy ulicy 28 czerwca 1956r nr 135/147 , w godzinach urzędowania od 7:00 do 14:35 w dni robocze , tj. od poniedziałku do piątku.
Numer referencyjny DZPS/Ż/10/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada lub będzie posiadał samochód przeznaczony do transportu żywności w warunkach chłodniczych wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie pojazdu przez Inspektorat Sanitarny.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Wykaz środków transportu .
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności:, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) cennik (sporządzony wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ); 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ; 4) w przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -Aktualny certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą , lub aktualne zaświadczenie o posiadaniu wdrożonego i stosowanego systemu HACCP lub dokumentów równoważnych wraz z protokołem z ostatniej kontroli sanitarnej i arkuszem oceny lub aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Powiatowego Lekarza Weterynarii. -Zaświadczenie potwierdzone opinią Inspektoratu Sanitarnego, że środek transportu spełnia warunki higieniczno – sanitarne i może służyć do przewozu żywności.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Określone w SIWZ
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 24/04/2017
Godzina składania wniosków 11:30
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)