Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Powiat Świdnicki
|
Ulica |
ul. M. Skłodowskiej-Curie
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Świdnica
|
Kod Pocztowy |
58100
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
74 8500400, 8500442
|
Fax |
748 530 927
|
Email |
bernard.koczkodon@powiat.swidnica.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiat.swidnica.pl
|
Regon |
89071830800000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat.swidnica.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat.swidnica.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Numer referencyjny |
WI.272.3.2017
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
30/11/2017
|
Szacunkowa wart zam calosc |
275076.96
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca dołączy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia odpowiadającą co najmniej wartości zadania, na które złożono ofertę
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
1)wykaże się posiadaniem wiedzy i doświadczenia zawodowego, wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień dla dowolnych ODGiK w Polsce, polegających na wykonaniu prac obejmujących digitalizację (archiwizację) do postaci cyfrowej, ewidencjonowanie w systemie informatycznym i utworzenie rejestrów przestrzennych materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, z czego co najmniej jedno dotyczyło zasilenia bazy systemu teleinformatycznego Ewid2007 oraz załączeniem dowodów, że usługi zostały wykonane należycie. Przez jedno zamówienie Zamawiający będzie rozumiał zamówienie wykonane na podstawie jednej umowy.
2) wykaże iż dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.,
a) minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia, o których mowa w art. 43 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, z min. 5 letnim doświadczeniem zawodowym,
b) minimum pięcioma osobami z wykształceniem geodezyjnym, z których co najmniej dwie posiadają min. 5 letnie doświadczenia w realizacji podobnych prac, potwierdzone udziałem w min. 2 projektach w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 3. 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień dla dowolnych ODGiK w Polsce, polegających na wykonaniu prac obejmujących digitalizację (archiwizację) do postaci cyfrowej, ewidencjonowanie w systemie informatycznym i utworzenie rejestrów przestrzennych materiałów powiatowego zasoby geodezyjnego i kartograficznego, z czego co najmniej jedno dotyczyło zasilenia bazy systemu teleinformatycznego Ewid2007, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 5 do SIWZ, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływam terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 6 do SIWZ tj.; a)minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia, o których mowa w art. 43 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, z min. 5 letnim doświadczeniem zawodowym, b)minimum pięcioma osobami z wykształceniem geodezyjnym, z których co najmniej dwie posiadają min. 5 letnie doświadczenia w realizacji podobnych prac, potwierdzone udziałem w min. 2 projektach w tym zakresie. 3. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności przy wykonaniu czynności objętych etapem II posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg załącznika nr 7 do SIWZ.
4. Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia odpowiadającą co najmniej wartości zadania, na które złożono ofertę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone art. 22 ust.1b ustawy na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 3
|
Wadium |
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości:
dla zadania nr 1 – 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych),
dla zadania nr 2 – 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych),
dla zadania nr 3 – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej – aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach:
1) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
2) wystąpienia dodatkowych prac, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub
b)wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego,
3)Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
a)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego lub niezależnych od Zamawiającego a związanych z awarią lub przestojami w działaniu systemu teleinformatycznego Ewid2007,
b)opóźnień w przekazaniu przez Zamawiającego materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego podlegających archiwizacji,
c)działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, katastrofy i kataklizmy), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
d)podpisania umowy na zamówienia dodatkowe, o których mowa w § 13 ust. 1 pkt 2 projektu umowy, o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania niniejszego zamówienia. We wszystkich przypadkach określonych w SIWZ, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności uniemożliwiających realizację prac, co musi zostać potwierdzone pisemnie przez Geodetę Powiatowego. Zmiany w umowie mogą być dopuszczone wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji Zamawiającego.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
24/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferty muszą być sporządzone w języku polskim
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|