Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.

Data publikacji 2017-04-13
Data zakończenia 2017-04-25 10:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Baterie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66322 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 314400002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1 Materiały biurowe – (366 pozycji)
Pakiet nr 2 Baterie – (18 pozycji)
Pakiet nr 3 Sprzęt gospodarczo-biurowy – (11 pozycji)
Pakiet nr 4 Papier kserograficzny – (5 pozycji)
Pakiet nr 5 Etykiety samoprzylepne – (3 pozycje)
Pakiet nr 6 Koperty archiwizacyjne – (10 pozycji)
Pakiet nr 7 Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących HP – (215 pozycji)
Pakiet nr 8 Materiały eksploatacyjne do różnych urządzeń drukujących – (326 pozycji)
Pakiet nr 9 Materiały eksploatacyjne do archiwizacji danych – (22 pozycje)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

Opis

Materiały biurowe – (366 pozycji)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.Baterie – (18 pozycji)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.Sprzęt gospodarczo-biurowy – (11 pozycji)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.Papier kserograficzny – (5 pozycji)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.Etykiety samoprzylepne – (3 pozycje)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.Koperty archiwizacyjne – (10 pozycji)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących HP – (215 pozycji)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.Materiały eksploatacyjne do różnych urządzeń drukujących – (326 pozycji)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.Materiały eksploatacyjne do archiwizacji danych – (22 pozycje)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojskowy Instytut Medyczny
Ulica ul.Szaserów
Nr domu 128
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04141
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 022 681-67-49
Fax 022 681-67-49
Email pslowik@wim.mil.pl
Adres strony url www.wim.mil.pl
Regon 1529448700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wim.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wim.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami określonymi w siwz.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowy Instytut Medyczny Kancelaria Ogólna, ul. Szaserów 128, 04-141 Warszawa 44
Numer referencyjny P/087/2017/SZ/WIM - 18/ZP/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Posiadanie doświadczenia: 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub należycie wykonuje co najmniej: 1) Pakiet nr 7 - dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących o wartości nie niższej niż 180 000,00 zł brutto każda. 2) Pakiet nr 8 - dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących o wartości nie niższej niż 250 000,00 zł brutto każda. W przypadku, gdy wartość wykonywanych dostaw przedstawiona w poświadczeniach lub innych dokumentach wskazana została w obcej walucie, należy wpisać w wykazie przeliczoną wartość dostaw na polską walutę (PLN) według średniego kursu NBP obowiązującego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosowanych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2.1 ppkt a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 4 stosuje się. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie Wykonawcy dotyczące tych podmiotów, o którym mowa w pkt 1. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 ppkt 2.1 - dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona i został wezwany do złożenia dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj. wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy– dot. pakietów nr 7 i nr 8.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Specyfikacje techniczne papieru potwierdzające jakość oferowanego papieru - dot. pakietu nr 4 2. Próbki – po 1 szt. oferowanej pozycji – dot. pakietu nr 5 poz. 1 i 2, pakietu nr 6 poz. 1-10. 3. Próbki – po 1 szt. oferowanego produktu ( dotyczy pakietu nr 7 poz. 16,17,21,28, 53,186 oraz pakietu nr 8 poz. 78,108,109,122,131,230,309,312 zał. nr 4 do siwz). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zużycia dostarczonych próbek bez ponoszenia kosztów finansowych z tym związanych. 4. Próbki – po 50 szt. oferowanej pozycji (dotyczy pakietu nr 9 poz. 6 i 22 zał. nr 4 do siwz). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zużycia dostarczonych próbek bez ponoszenia kosztów finansowych z tym związanych. 5. Certyfikaty potwierdzające wydajność tonerów i tuszy zgodnie z normami: 1) STMC ISO/IEC 19752 (dla drukarek monochromatycznych), 2) ISO/IEC 24711(dla tuszy), 3) ISO/IEC 19798 (dla tonerów kolorowych) lub normami równoważnymi wykonanymi przez niezależne jednostki badawcze – dotyczy pakietu nr 7 i nr 8. 6. Certyfikat potwierdzający, że oferowany produkt jest wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnym z normami ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnymi normami – dotyczy pakietu nr 7 i nr 8.
Wadium 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy – dotyczy pakietów nr 7 i nr 8. 3. Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie . 4. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie gwarancji powinno zawierać klauzulę „na pierwsze pisemne żądanie” oraz bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do dokonania na rzecz Zamawiającego płatności. 6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 90 1130 1017 0020 0716 4222 2197 Bank Gospodarstwa Krajowego I O/Warszawa. W tytule przelewu zaleca się podanie nr sprawy. Zamawiający zwróci Wykonawcy kwotę pozostawioną na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady, wynoszącą 30% wysokości zabezpieczenia, nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) obniżenia ceny towaru będącego przedmiotem Umowy; 2) rozszerzenia przedmiotu Umowy o dodatkowy produkt – dodanie go do umowy pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jego wartość jednostkowa netto będzie identyczna lub niższa jak w zawartej Umowie; 3) w przypadku wycofania towaru będącego przedmiotem Umowy z produkcji / wprowadzenia na rynek produktu o lepszych parametrach – zastąpienie go nowym produktem pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jego wartość jednostkowa netto jest identyczna lub niższa jak w zawartej Umowie; 4) w przypadku zmiany numeru katalogowego lub producenta pod warunkiem, że towar pozostaje zgodny z opisem przedmiotu zamówienia; 5) gdy asortyment oraz wartość Umowy nie zostały wyczerpane (przed jej wygaśnięciem) może ona zostać przedłużona na oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż na 3 miesiące; 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku, przez Stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian oraz ich uzasadnienie. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 95
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 25/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)