Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu pod nazwą: „Przedszkola Samorządowe w Biłgoraju – przyjazne dzieciom” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2017-04-13
Data zakończenia 2017-04-26 11:00:00
Instytucja Gmina Miasto Biłgoraj
Miejscowość Biłgoraj
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Ubiory jednoczęściowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66400 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 182222003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja projektu pod nazwą: „Przedszkola Samorządowe w Biłgoraju - przyjazne dzieciom” projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 w ramach osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna.
Niżej wymienione prace, zakup oraz dostawy dotyczą pomieszczeń i terenów przeznaczonych do przebywania dzieci w wieku 3-4 lat.


Zamawiający podzielił zamówienie na następujące części:


Część nr I
Dostawa oraz montaż komputerów.
Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż komputerów wraz z siecią, tablic interaktywnych, nagłośnienia oraz innych elementów wyposażenia w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 przy ul. Długiej 84, Przedszkolu Samorządowym Nr 2 przy al. 400-lecia, Przedszkolu Samorządowym Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju.
W ramach zadania przewiduje się m.in.:
• Zakup komputerów
• podłogi interaktywne, tablice interaktywne,
• sprzęt nagłośnieniowy,
Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia:
Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego
Szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa i przedmiary robót.

Część nr II
Dostawa oraz montaż mebli.
Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 przy ul. Długiej 84, Przedszkolu Samorządowym Nr 2 przy al. 400-lecia, Przedszkolu Samorządowym Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju.
Zadanie obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia (wszystkie przedszkola):
• Meble – zestaw nr 1 (8 szafek), zestaw nr 2 (szafa na pomoce dydaktyczne), zestaw
nr 3 (biurko), zestaw nr 4 (szatnia 6-osobowa), zestaw nr 5 (stół przedszkolny
z regulowaną wysokością), zestaw nr 6 (krzesło z regulowaną wysokością).
Ilości, parametry oraz szczegółowy opis ww. wyposażenia przedszkoli przedstawiono
w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej i przedmiarach robót.
Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone meble i wykonane roboty:
Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego

Część nr III
Dostaw strojów regionalnych
Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa strojów regionalnych i ludowych dla Przedszkola Samorządowego Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju.

Szczegółowy zakres dostaw został przedstawiony części opisowej i przedmiarach robót.


WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLI
Zadanie obejmuje zakup, dostawę wyposażenia
• Rozmiar 128 - Stroje regionalne i ludowe ( stroje krakowskie, stroje biłgorajskie
z haftem).
Ilości, parametry oraz szczegółowy opis ww. wyposażenia przedszkoli przedstawiono
w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót.
Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone stroje:
Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego


Opis

Dostawa oraz montaż komputerów.
Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż komputerów wraz z siecią, tablic interaktywnych, nagłośnienia oraz innych elementów wyposażenia w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 przy ul. Długiej 84, Przedszkolu Samorządowym Nr 2 przy al. 400-lecia, Przedszkolu Samorządowym Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju.
W ramach zadania przewiduje się m.in.:
• Zakup komputerów
• podłogi interaktywne, tablice interaktywne,
• sprzęt nagłośnieniowy,
Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia:
Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego
Szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa i przedmiary robót.

Dostawa oraz montaż mebli.
Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 przy ul. Długiej 84, Przedszkolu Samorządowym Nr 2 przy al. 400-lecia, Przedszkolu Samorządowym Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju.
Zadanie obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia (wszystkie przedszkola):
• Meble – zestaw nr 1 (8 szafek), zestaw nr 2 (szafa na pomoce dydaktyczne), zestaw
nr 3 (biurko), zestaw nr 4 (szatnia 6-osobowa), zestaw nr 5 (stół przedszkolny
z regulowaną wysokością), zestaw nr 6 (krzesło z regulowaną wysokością).
Ilości, parametry oraz szczegółowy opis ww. wyposażenia przedszkoli przedstawiono
w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej i przedmiarach robót.
Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone meble i wykonane roboty:
Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego
Dostaw strojów regionalnych
Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa strojów regionalnych i ludowych dla Przedszkola Samorządowego Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju.

Szczegółowy zakres dostaw został przedstawiony części opisowej i przedmiarach robót.


WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLI
Zadanie obejmuje zakup, dostawę wyposażenia
• Rozmiar 128 - Stroje regionalne i ludowe ( stroje krakowskie, stroje biłgorajskie
z haftem).
Ilości, parametry oraz szczegółowy opis ww. wyposażenia przedszkoli przedstawiono
w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót.
Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone stroje:
Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Miasto Biłgoraj
Ulica Plac Wolności
Nr domu 16
Miejscowość Biłgoraj
Kod Pocztowy 23400
Panstwo Polska
Województwo lubelskie
Tel 846 869 600
Fax 846 869 665
Email bilgoraj_m@woi.lublin.pl
Regon 95036902000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w ramach osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja umbilgoraj.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (Firmą) i adresem Wykonawcy, oraz opisane (zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XI SIWZ), Postepowanie prowadzone jest w języku polskim.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Biłgoraj, Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj (sekretariat)
Numer referencyjny ZP.271.7.2017
Rodz zam D
Okres2c 18/08/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba części 3. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie albo wybrane części zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. (dotyczy wszystkich części zamówienia)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. (dotyczy wszystkich części zamówienia)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. (dotyczy wszystkich części zamówienia)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 7.4.1 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy, dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia. –Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. terminy określone powyżej stosuje się.(Dotyczy wszystkich części zamówienia). 7.5 Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz pkt 16–20 ustawy Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy 5.W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 26/04/2017
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)