Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja projektu pod nazwą: „Przedszkola Samorządowe w Biłgoraju - przyjazne dzieciom” projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 w ramach osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna.
Niżej wymienione prace, zakup oraz dostawy dotyczą pomieszczeń i terenów przeznaczonych do przebywania dzieci w wieku 3-4 lat.
Zamawiający podzielił zamówienie na następujące części:
Część nr I
Dostawa oraz montaż komputerów.
Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż komputerów wraz z siecią, tablic interaktywnych, nagłośnienia oraz innych elementów wyposażenia w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 przy ul. Długiej 84, Przedszkolu Samorządowym Nr 2 przy al. 400-lecia, Przedszkolu Samorządowym Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju.
W ramach zadania przewiduje się m.in.:
• Zakup komputerów
• podłogi interaktywne, tablice interaktywne,
• sprzęt nagłośnieniowy,
Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia:
Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego
Szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa i przedmiary robót.
Część nr II
Dostawa oraz montaż mebli.
Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 przy ul. Długiej 84, Przedszkolu Samorządowym Nr 2 przy al. 400-lecia, Przedszkolu Samorządowym Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju.
Zadanie obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia (wszystkie przedszkola):
• Meble – zestaw nr 1 (8 szafek), zestaw nr 2 (szafa na pomoce dydaktyczne), zestaw
nr 3 (biurko), zestaw nr 4 (szatnia 6-osobowa), zestaw nr 5 (stół przedszkolny
z regulowaną wysokością), zestaw nr 6 (krzesło z regulowaną wysokością).
Ilości, parametry oraz szczegółowy opis ww. wyposażenia przedszkoli przedstawiono
w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej i przedmiarach robót.
Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone meble i wykonane roboty:
Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego
Część nr III
Dostaw strojów regionalnych
Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa strojów regionalnych i ludowych dla Przedszkola Samorządowego Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju.
Szczegółowy zakres dostaw został przedstawiony części opisowej i przedmiarach robót.
WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLI
Zadanie obejmuje zakup, dostawę wyposażenia
• Rozmiar 128 - Stroje regionalne i ludowe ( stroje krakowskie, stroje biłgorajskie
z haftem).
Ilości, parametry oraz szczegółowy opis ww. wyposażenia przedszkoli przedstawiono
w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót.
Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone stroje:
Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego
OpisDostawa oraz montaż komputerów.
Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż komputerów wraz z siecią, tablic interaktywnych, nagłośnienia oraz innych elementów wyposażenia w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 przy ul. Długiej 84, Przedszkolu Samorządowym Nr 2 przy al. 400-lecia, Przedszkolu Samorządowym Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju.
W ramach zadania przewiduje się m.in.:
• Zakup komputerów
• podłogi interaktywne, tablice interaktywne,
• sprzęt nagłośnieniowy,
Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia:
Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego
Szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa i przedmiary robót.
Dostawa oraz montaż mebli.
Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 przy ul. Długiej 84, Przedszkolu Samorządowym Nr 2 przy al. 400-lecia, Przedszkolu Samorządowym Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju.
Zadanie obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia (wszystkie przedszkola):
• Meble – zestaw nr 1 (8 szafek), zestaw nr 2 (szafa na pomoce dydaktyczne), zestaw
nr 3 (biurko), zestaw nr 4 (szatnia 6-osobowa), zestaw nr 5 (stół przedszkolny
z regulowaną wysokością), zestaw nr 6 (krzesło z regulowaną wysokością).
Ilości, parametry oraz szczegółowy opis ww. wyposażenia przedszkoli przedstawiono
w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej i przedmiarach robót.
Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone meble i wykonane roboty:
Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego
Dostaw strojów regionalnych
Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa strojów regionalnych i ludowych dla Przedszkola Samorządowego Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju.
Szczegółowy zakres dostaw został przedstawiony części opisowej i przedmiarach robót.
WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLI
Zadanie obejmuje zakup, dostawę wyposażenia
• Rozmiar 128 - Stroje regionalne i ludowe ( stroje krakowskie, stroje biłgorajskie
z haftem).
Ilości, parametry oraz szczegółowy opis ww. wyposażenia przedszkoli przedstawiono
w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót.
Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone stroje:
Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego
|
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Gmina Miasto Biłgoraj
|
Ulica |
Plac Wolności
|
Nr domu |
16
|
Miejscowość |
Biłgoraj
|
Kod Pocztowy |
23400
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
846 869 600
|
Fax |
846 869 665
|
Email |
bilgoraj_m@woi.lublin.pl
|
Regon |
95036902000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w ramach osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
umbilgoraj.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (Firmą) i adresem Wykonawcy, oraz opisane (zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XI SIWZ), Postepowanie prowadzone jest w języku polskim.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Biłgoraj, Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj (sekretariat)
|
Numer referencyjny |
ZP.271.7.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
18/08/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba części 3. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie albo wybrane części zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
(dotyczy wszystkich części zamówienia)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
(dotyczy wszystkich części zamówienia)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
(dotyczy wszystkich części zamówienia)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, którego oferta została oceniona
najwyżej, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
7.4.1 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy, dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia. –Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. terminy określone powyżej stosuje się.(Dotyczy wszystkich części zamówienia).
7.5 Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz pkt 16–20 ustawy Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania
pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy 5.W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
26/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Nie
|