dostarczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych na potrzeby Biura Obsługi Szkół w Wieliczkach.

Data publikacji 2017-04-14
Data zakończenia 2017-04-24 10:00:00
Instytucja Biuro Obsługi Szkół
Miejscowość Wieliczki
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 67410 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 302131006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia:
1) CZĘŚĆ I – dostarczenie sprzętu komputerowego obejmująca:
a) przenośny komputer z system operacyjnym typ I – 40 szt.,
b) przenośny komputer z system operacyjnym typ II – 13 szt.,
c) serwer plików NAS – 2 szt.,
d) drukarkę 3D – 1 szt.,
e) laserowe urządzenie wielofunkcyjne – 6 szt.,
f) router – 2 szt.,
g) switch zarządzalny – 1 szt.,
h) kontroler WLAN – 2 szt.,
i) zasilacz UPS – 2 szt.,
j) wózek mobilny do przechowywania laptopów typ I – 2 szt.,
k) wózek mobilny do przechowywania laptopów typ II – 1 szt.,
l) oprogramowanie – pakiet biurowy przeznaczony do komputerów typ I oraz typ II – 53 pakiety,
m) oprogramowanie antywirusowe (licencja wielostanowiskowa na 2 lata) – 2 pakiety,
2) CZĘŚĆ II – dostarczenie sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych obejmująca:
a) wizualizer do prezentacji przestrzennej – 3 szt.,
b) tablicę interaktywną wraz z projektorem, nagłośnieniem oraz oprogramowaniem – 13 zestawów,
c) projektor multimedialny typ I – 2 szt.,
d) projektor multimedialny typ II – 1 szt.,
e) moduł lampy do projektora typu Sony VPL-EX7 – 1 szt.,
f) moduł lampy do projektora typu Benq MS616ST – 1 szt.,
g) moduł lampy do projektora typu Benq MS500H – 1 szt.,
h) moduł lampy do projektora typu Benq MP620C – 1 szt.,
i) moduł lampy do projektora typu Epson EMP-83H – 1 szt.,
j) mikroskop z kamerą USB – 13 szt.,
k) niszczarkę – 1 szt.,
l) kamerę cyfrową – 1 szt.,
m) klimatyzator – 1 szt.
2. Szczegółowy opis sprzętu komputerowego objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Szczegółowy opis sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 5 i 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
5. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego – 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 10, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, za wyjątkiem 5 zestawów tablic interaktywnych wraz z projektorem, nagłośnieniem i oprogramowaniem oraz 1 sztuki projektora multimedialnego typ I, które muszą być dostarczone, zamontowane oraz zainstalowane w wyznaczonych przez zamawiającego pomieszczeniach Szkoły Podstawowej w Cimochach 19-404 Wieliczki,
ul. Szkolna 15. Ze względu na fakt, iż wszystkie tablice interaktywne oraz projektory multimedialne objęte CZĘŚCIĄ II zamówienia muszą zostać przez wykonawcę zamontowane w salach lekcyjnych, zamawiający wymaga aby wykonawca dokonał ich montażu po godzinach pracy zamawiającego, tj. po godz. 15:00.
6. Dostawa produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych.
7. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

Opis

1) CZĘŚĆ I – dostarczenie sprzętu komputerowego obejmuje:
a) przenośny komputer z system operacyjnym typ I – 40 szt.,
b) przenośny komputer z system operacyjnym typ II – 13 szt.,
c) serwer plików NAS – 2 szt.,
d) drukarkę 3D – 1 szt.,
e) laserowe urządzenie wielofunkcyjne – 6 szt.,
f) router – 2 szt.,
g) switch zarządzalny – 1 szt.,
h) kontroler WLAN – 2 szt.,
i) zasilacz UPS – 2 szt.,
j) wózek mobilny do przechowywania laptopów typ I – 2 szt.,
k) wózek mobilny do przechowywania laptopów typ II – 1 szt.,
l) oprogramowanie – pakiet biurowy przeznaczony do komputerów typ I oraz typ II – 53 pakiety,
m) oprogramowanie antywirusowe (licencja wielostanowiskowa na 2 lata) – 2 pakiety,
2) szczegółowy opis sprzętu komputerowego objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.1) CZĘŚĆ II – dostarczenie sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych obejmuje:
a) wizualizer do prezentacji przestrzennej – 3 szt.,
b) tablicę interaktywną wraz z projektorem, nagłośnieniem oraz oprogramowaniem – 13 zestawów,
c) projektor multimedialny typ I – 2 szt.,
d) projektor multimedialny typ II – 1 szt.,
e) moduł lampy do projektora typu Sony VPL-EX7 – 1 szt.,
f) moduł lampy do projektora typu Benq MS616ST – 1 szt.,
g) moduł lampy do projektora typu Benq MS500H – 1 szt.,
h) moduł lampy do projektora typu Benq MP620C – 1 szt.,
i) moduł lampy do projektora typu Epson EMP-83H – 1 szt.,
j) mikroskop z kamerą USB – 13 szt.,
k) niszczarkę – 1 szt.,
l) kamerę cyfrową – 1 szt.,
m) klimatyzator – 1 szt.,
2) szczegółowy opis sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Biuro Obsługi Szkół
Ulica ul. Lipowa
Nr domu 10
Miejscowość Wieliczki
Kod Pocztowy 19404
Panstwo Polska
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 0-87 521 42 36
Fax 0-87 521 42 36
Email bos.wieliczki@interia.pl
Adres strony url www.wieliczki.bipgmina.pl
Regon 79067618000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Nowoczesna edukacja w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe.
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wieliczki.bipgmina.pl/jednostki_podlegle/3/150/dokumenty/3/lista/1/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 10
Numer referencyjny BOS.271.1.2017
Rodz zam D
Okres2c 40
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie: a) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia – co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania, z których wartość każdej była nie mniejsza niż 100.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy), b) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia – zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wymienionego dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - dotyczy CZĘŚCI I zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie odpowiadającym CZĘŚCI zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – odpowiednio załączniki nr 5 i 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. d) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej – uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych niniejszą umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone, 3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie Wykonawcy – Zamawiający dopuszcza wówczas dostarczenie w ich miejsce innych produktów, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w załączniku nr 1 do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę braku możliwości ich dostarczenia (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone, 4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy, 5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 24/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)