Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Oddziału Okulistycznego Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.

Data publikacji 2017-04-18
Data zakończenia 2017-04-28 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 67455 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 337311107
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Oddziału Okulistycznego Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu. Przedmiot zamówienia obejmuje 16 zadań asortymentowych. Ofertę można składać na całość przedmiotu zamówienia lub na dane zadanie oddzielnie (oferta częściowa).

Opis

1. Soczewki zwijalne - 1 500 sztuk.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w zadaniu 1 jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do utworzenia w siedzibie zamawiającego „banku soczewek zwijalnych” w ilości 200 sztuk, w zadeklarowanym terminie, nie dłuższym niż 10 dni roboczych, licząc od daty zawarcia umowy. Ilości soczewek do „banku” o określonej w dioptriach mocy podane są we wzorze umowy nr 1 stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ.
Soczewki dostarczone w ramach „banku” będą własnością wykonawcy do chwili wykorzystania ich przez zamawiającego, o czym wykonawca niezwłocznie zostanie powiadomiony na piśmie.
1. Soczewki przedniokomorowe – 10 sztuk.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w zadaniu 2, będzie zobowiązany do utworzenia w siedzibie zamawiającego „banku soczewek przedniokomorowych” w ilości 10 sztuk, w zadeklarowanym terminie, nie dłuższym niż 10 dni roboczych, licząc od daty zawarcia umowy. Ilości soczewek do „banku” o określonej w dioptriach mocy podane są we wzorze umowy nr 1 stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ.
Soczewki dostarczone w ramach „banku” będą własnością wykonawcy do chwili wykorzystania ich przez zamawiającego, o czym wykonawca niezwłocznie zostanie powiadomiony na piśmie.
1. Soczewki zwijalne do MICS – 200 sztuk.
wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w zadaniu 3, będzie zobowiązany do utworzenia w siedzibie zamawiającego „banku soczewek zwijalnych do MICS” w ilości 50 sztuk, w zadeklarowanym terminie, nie dłuższym niż 10 dni roboczych, licząc od daty zawarcia umowy. Ilości soczewek do „banku” o określonej w dioptriach mocy podane są we wzorze umowy nr 1 stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ.
Soczewki dostarczone w ramach „banku” będą własnością wykonawcy do chwili wykorzystania ich przez zamawiającego, o czym wykonawca niezwłocznie zostanie powiadomiony na piśmie.
1.Soczewki wieloogniskowe – 6 sztuk.1.Soczewki wieloogniskowe (trójogniskowe) – 6 sztuk.1.Soczewki o wydłużonej ogniskowej – 6 sztuk.1.Soczewki toryczne (do korekcji astygmatyzmu rogówkowego) – 10 sztuk.1.Soczewki do fiksacji tęczówkowej w bezsoczewkowości – 10 sztuk1. Mikroimplanty Ex-PRESS do operacji jaskry - 5 sztuk1. Zestawy (packi) jednorazowego użytku, numer katalogowy BL 5112 do aparatu fako STELARIS – 1 800 sztuk (300 opakowań po 6 sztuk).
2. Witrektomy jednorazowego użytku do witrektomii przedniej do aparatu STELARIS – 30 sztuk.
3. Jednorazowy tip odpowiedni do cięcia 2,5 – 2,65 mm), kompatybilny z głowicą do fakoemulsyfikacji aparatu STELARIS – 18 sztuk (3 opakowania).
4. Koaksjonalne końcówki irygacyjno – aspiracyjne jednorazowego użytku do operacji zaćmyKońcówka kompatybilna z aparatem STELARIS – 60 sztuk.
1. Mikrospong trójkątny z uchwytem do osuszania pola operacyjnego – 1 500 sztuk.
2. Knot do odprowadzania nadmiaru płynów z pola operacyjnego – 240 sztuk.
1. Noże jednorazowe, proste – 1 800 sztuk.
2. Noże jednorazowe,zakrzywione – 1 600 sztuk.

1. Noże jednorazowe, trapezoidalne – 200 sztuk.1. Preparat wiskoelastyczny – 1 500 ampułkostrzykawek po 1 ml 1. Preparat wiskoelastyczny kombinowany: kohezyjny + dyspersyjny – 200 zestawów (po 2 ampułkostrzykawki.1.Barwnik błękit trypanu w fiolkach zawierających nie mniej niż 0,5 ml i nie więcej niż 1 ml barwnika – 200 ml.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Ulica Aleje Jana Pawła II
Nr domu 10
Miejscowość Zamość
Kod Pocztowy 22400
Panstwo Polska
Województwo lubelskie
Tel 846 773 333
Fax 846 386 669
Email zampupl@szpital.zam.pl
Adres strony url ww.szpital.zam.pl
Regon 605013400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zpital.zam.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.zam.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy doręczyć pocztą, za pośednictwem kuriera lub osobiście. Nie będzie brana pod uwagę data stempla pocztowego, oferta w sposób fizyczny musi wpłynąć w wyznaczonym terminie do siedziby zamawiającego.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, ul. Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, kancelaria Szpitala - pokój nr 248.
Numer referencyjny AG.ZP.3320.36.17
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 5. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 6. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, 7. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie wstępne o braku podstaw do wykluczenia składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy PZP.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz „oferta wykonawcy” (sporządzony według załączonego wzoru – integralnej części SIWZ). 2. Oferta cenowa przygotowana dla każdego zadania oddzielnie w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na str. 15 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa. W ofercie cenowej należy podać krótki opis oferowanego produktu z jego nazwą własną. 3. Dowód wniesienia wadium.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Charakterystyka techniczno-jakościowa oferowanego przedmiotu zamówienia, sporządzona dla każdego zadania oddzielnie, z podaniem jego nazwy handlowej. Charakterystyka musi zawierać co najmniej dane na temat cech i parametrów wymaganych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu na rynku polskim oferowany przedmiot zamówienia, tj. deklaracji zgodności o spełnieniu wymagań zasadniczych, certyfikatów zgodności dla oferowanych wyrobów medycznych - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych a także oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy stosowne dokumenty na każde żądanie zamawiającego w wyznaczonym przez zamawiającego terminie.
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 600,00 złotych (słownie: osiem tysięcy sześćset złotych zero groszy) za całość przedmiotu zamówienia. Wysokość wadium dla poszczególnych zadań wynosi: zadanie 1 – 2 300,00 złotych, zadanie 2 – 10,00 złotych, zadanie 3 – 700,00 złotych, zadanie 4 – 100,00 złotych, zdanie 5 – 50,00 złotych, zadanie 6 – 150,00 złotych, zadanie 7 – 130,00 złotych, zadanie 8 – 80,00 złotych, zadanie 9 – 130,00 złotych, zadanie 10 – 3 100,00 złotych, zadanie 11 – 90,00 złotych, zadanie 12 – 800,00 złotych, zadanie 13 – 80,00 złotych, zadanie 14 – 450,00 złotych, zadanie 15 – 400,00 złotych, zadanie 16 – 30,00 złotych. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul. Aleje Jana Pawła II 10 w Banku PEKAO S.A. I Oddział Zamość nr 87 1240 2816 1111 0010 3901 4026. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed 28 kwietnia 2017 r. godz. 11:00. Wadium w sposób fizyczny musi wpłynąć do zamawiającego w wyznaczonym terminie. Nie wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub wniesienie w sposób nieprawidłowy, spowoduje odrzucenie oferty.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Kupujący dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany danych stron, 2) w przypadku zmiany numerów katalogowych, 3) w przypadku zmiany stawki podatku VAT pod warunkiem, że nie będzie ona powodowała podwyższenia ceny brutto, 4) w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany, 5) w przypadkach określonych w § 5 ust. 1 i 2 wzoru umowy nr 1 i § 2 ust. 6 i 7 wzoru umowy nr 2, 6) w przypadku niezrealizowania umowy pod względem ilościowym, wydłużenie jej obowiązywania do sześciu miesięcy licząc od daty zakończenia jej obowiązywania.
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 28/04/2017
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)