Zakup i dostawa niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego

Data publikacji 2017-04-18
Data zakończenia 2017-04-28 11:00:00
Instytucja 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
Miejscowość Buczek
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 67744 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 249590002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 4 części.
2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
3.1. załącznik nr 8a do SIWZ – część 1, 3;
3.2. załącznik nr 8b do SIWZ – część 2;
3.3. załącznik nr 8c do SIWZ – część 4.
4. Zamawiający informuje, że ilości materiałów podane w formularzu cenowym w części 1, mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktycznie zamawiane ilości materiałów będą wynikać z bieżących potrzeb zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Zamawiający będzie zamawiał materiały (wyszczególnione w formularzu cenowym) w ilościach niezbędnych do utrzymania bieżącej działalności jednostki wojskowej. Wartość zamówienia zostanie ograniczona wartością umowy brutto.
5. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie (dotyczy części 1-3 postępowania), jednorazowo (dotyczy części 4) po złożeniu zamówienia. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub emailem.
6. Maksymalny czas dostarczenia materiałów wynosi 72 godziny (dla części 1-3) od momentu skutecznego powiadomienia wykonawcy. Za skuteczne powiadomienie uważa się moment potwierdzenia przez wykonawcę otrzymania zamówienia telefonicznie lub poprzez e-mail. Korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie w godzinach pracy służbowej.
7. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (dotyczy części 4).
8. Wykonawca zobowiązuje się odebrać na własny koszt zużyte materiały eksploatacyjne zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U.2016.1987) na podstawie wystawionej przez zamawiającego karty odpadów.
9. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy.
10. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 uPzp przewiduje w części 2 postępowania, możliwość zastosowania prawa opcji (opis prawa opcji w załączniku nr 8b do SIWZ).


Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego
2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
3.1. załącznik nr 8a do SIWZ – część 1.
4. Zamawiający informuje, że ilości materiałów podane w formularzu cenowym w części 1, mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktycznie zamawiane ilości materiałów będą wynikać z bieżących potrzeb zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Zamawiający będzie zamawiał materiały (wyszczególnione w formularzu cenowym) w ilościach niezbędnych do utrzymania bieżącej działalności jednostki wojskowej. Wartość zamówienia zostanie ograniczona wartością umowy brutto.
5. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie po złożeniu zamówienia. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub emailem.
6. Maksymalny czas dostarczenia materiałów wynosi 72 godziny od momentu skutecznego powiadomienia wykonawcy. Za skuteczne powiadomienie uważa się moment potwierdzenia przez wykonawcę otrzymania zamówienia telefonicznie lub poprzez e-mail. Korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie w godzinach pracy służbowej.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego
2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8b do SIWZ – część 2.
4. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie po złożeniu zamówienia. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub emailem.
5. Maksymalny czas dostarczenia materiałów wynosi 72 godziny od momentu skutecznego powiadomienia wykonawcy. Za skuteczne powiadomienie uważa się moment potwierdzenia przez wykonawcę otrzymania zamówienia telefonicznie lub poprzez e-mail. Korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie w godzinach pracy służbowej.
6. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 uPzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego
2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
3.1. załącznik nr 8a do SIWZ – część 3.
4. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie po złożeniu zamówienia. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub emailem.
5. Maksymalny czas dostarczenia materiałów wynosi 72 godziny od momentu skutecznego powiadomienia wykonawcy. Za skuteczne powiadomienie uważa się moment potwierdzenia przez wykonawcę otrzymania zamówienia telefonicznie lub poprzez e-mail. Korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie w godzinach pracy służbowej.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa niszczarek.
2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8c do SIWZ – część 4;
4. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia jednorazowo po złożeniu zamówienia. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub emailem.
5. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
Ulica Gucin
Nr domu 58 A
Miejscowość Buczek
Kod Pocztowy 98-113
Panstwo Polska
Województwo łódzkie
Tel 261 554 591
Fax 261 554 709
Email 32bltprz@ron.mil.pl
Regon 73009757200000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.32blot.wp.mil.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pocztą lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, ul. 9-go Maja 95, 98-100 Łask lub 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek
Numer referencyjny 38/PN/2017
Rodz zam D
Okres2c 31/10/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do SIWZ; 4. zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 7 do SIWZ;
Wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 010,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1. część 1 - 2 200,00 PLN; 1.2. część 2 – 220,00 PLN; 1.3. część 3 – 290,00 PLN; 1.4. część 4 – 1 300,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 38/PN/2017”. Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 28.04.2017 r. do godz. 11:00. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 144 ust 1 – 1e uPzp.
Kryt 0 cena
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 28/04/2017
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)