Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu AGD i RTV dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. Jako dostawę należy rozumieć zakup, transport, wniesienie do pomieszczeń, złożenie i montaż, usunięcie i wywóz opakowań. Do każdego urządzenia należy dołączyć instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim.
Część zamówienia nr 1 (AGD) - dostawa: czajników elektrycznych, mikrofalówek, lodówek, zmywarek, odkurzaczy, opiekaczy, nawilżaczy powietrza, wiatraków na biurko, płyt grzewczych indukcyjnych, okapów kuchennych, piekarników oraz automatycznego ekspresu do kawy.
Część zamówienia nr 2 (RTV) - dostawa: telewizorów, uchwytów do telewizorów, projektorów, radioodtwarzaczy CD, radioodtwarzaczy - miniwież, miniwież, przenośnych zestawów audio CD, stacjonarnych zestawów audio CD, odtwarzaczy BlueRay.
Dokładne ilości oraz miejsca dostawy w ramach poszczególnych części zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego www.pansa.pl/zamowienia_publiczne
OpisPrzedmiot zamówienia w zakresie części zamówienia nr 1 (AGD) obejmuje dostawę: czajników elektrycznych, mikrofalówek, lodówek, zmywarek, odkurzaczy, opiekaczy, nawilżaczy powietrza, wiatraków na biurko, płyt grzewczych indukcyjnych, okapów kuchennych, piekarników oraz automatycznego ekspresu do kawy.
Dokładne ilości oraz miejsca dostawy w ramach poszczególnych części zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego www.pansa.pl/zamowienia_publicznePrzedmiot zamówienia w zakresie części zamówienia nr 2 (RTV) obejmuje dostawę: telewizorów, uchwytów do telewizorów, projektorów, radioodtwarzaczy CD, radioodtwarzaczy - miniwież, miniwież, przenośnych zestawów audio CD, stacjonarnych zestawów audio CD, odtwarzaczy BlueRay.
Dokładne ilości oraz miejsca dostawy w ramach poszczególnych części zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego www.pansa.pl/zamowienia_publiczne |
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
|
Ulica |
ul. Wieżowa
|
Nr domu |
8
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02147
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 574 62 44
|
Fax |
22 574 63 59
|
Email |
zp@pansa.pl
|
Adres strony url |
www.bip.pansa.pl
|
Regon |
14088677100000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.pansa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.pansa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn
|
Numer referencyjny |
AMZP-2224-1/31/2017
|
Rodz zam |
D
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
W zakresie każdej części zamówienia - co najmniej dwie (2) dostawy AGD/RTV na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł netto każda z dostaw.
W przypadku składania oferty na obie części zamówienia Wykonawca musi wykazać się czterema różnymi dostawami.
Zamawiający zastrzega, iż nie uzna warunku za spełniony jeśli wykonawca składając ofertę na obie części zamówienia wykaże się takim samym doświadczeniem, tzn. przedstawi dwie takie same dostawy dla każdej z części.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku składania oferty na obie części zamówienia Wykonawca musi wykazać się czterema różnymi dostawami.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
2.1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu dostawy i ich wartości, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 4 do SIWZ.
2.2. Dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1. powyżej. Dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw dokumenty te powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) powyżej.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1. powyżej, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.2. powyżej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – załącznik nr 5 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania Zamawiającego, określone w niniejszej Specyfikacji, Wykonawca przedstawi w stosunku do każdej oferowanej dostawy:
1. W zakresie części nr 1 (AGD) - karty katalogowe dla następujących oferowanych produktów: lodówek, zmywarek, mikrofalówek, piekarników, odkurzaczy, płyt indukcyjnych.
2. W zakresie części nr 2 (RTV) - karty katalogowe dla wszystkich oferowanych produktów w zakresie tej części (z wyłączeniem uchwytów do telewizora).
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla poszczególnych części w wysokości:
2.1 Dla części nr 1 - 1.600,00 zł (słownie: Jeden tysiąc sześćset złotych 00/100),
2.2 Dla części nr 2 - 1.600,00 zł (słownie: Jeden tysiąc sześćset złotych 00/100).
3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa – rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn, w kancelarii – pokój 004 lub umieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium – postępowanie nr AMZP-2224-1/31/2017, część nr .......”, dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3 powyżej, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.
Zamawiający dopuszcza złożenie wadium na jednym dokumencie pod warunkiem umieszczenia na nim informacji, do których części wadium zostało złożone.
8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w formie aneksu, gdy :
1.1. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, tj. zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, która będzie skutkowała zmianą Ceny Umowy. W takim przypadku Strony uzgodnią zmianę Umowy w następujący sposób:
1.1.1. zmiana Ceny Umowy obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust.1 pkt 1.1. powyżej.
1.1.2. w wypadku zmiany, o której mowa w ust.1 pkt 1.1. powyżej cena netto Umowy nie ulega zmianie, a określona w aneksie cena brutto (Cena Umowy) zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
1.2. Dostępne będą na rynku urządzenia i/lub rozwiązania technologiczne nowszej generacji o wyższych parametrach technicznych i/lub nowsza wersja oprogramowania w zakresie możliwości ich zastosowania w Przedmiocie Umowy i/lub w sposobie realizacji Przedmiotu Umowy. W takim przypadku Strony uzgodnią zasadność i możliwość dokonania zmiany w Umowie pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie skutkować zwiększeniem Ceny
1.3. Dostawa danego urządzenia, okaże się niemożliwa z obiektywnych powodów, np. z powodu zakończenia produkcji tego urządzenia i braku jego dostępności na rynku po dacie wejścia w życie Umowy; W takim przypadku Strony uzgodnią możliwość dokonania zmiany w Umowie pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie skutkować zwiększeniem Ceny Umowy.
1.4. Wystąpi konieczności wprowadzenia zmian do załącznika nr 3 Umowy, gdy konieczność ta wyniknie w trakcie realizacji Umowy i związana będzie ze zmianą lokalizacji Zamawiającego.
1.5. Wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony o ile nie ulegnie zmianie ogólny charakter Umowy do charakteru Umowy w pierwotnym brzmieniu, zmiana nie wprowadza warunków, które gdyby były przyjęte w postępowaniu powodowałaby możliwość ubiegania się o zamówienie innych podmiotów lub też przyjętoby ofertę innej treści, nie narusza równowagi ekonomicznej Umowy na korzyść Wykonawcy, nie rozszerza i nie zmniejsza zakresu świadczenia i zobowiązania wynikającego z Umowy
1.6. Wystąpienie siły wyższej, która uniemożliwia realizację Przedmiotu Umowy w terminie. W takim przypadku Strony uzgodnią zmianę terminu realizacji z uwzględnieniem faktycznego czasu trwania siły wyższej i jej oddziaływania na Przedmiot Umowy.
2. W przypadkach opisanych powyżej zmiana Umowy dotyczyć może, w zależności od zaistniałego stanu faktycznego, obniżenia Ceny Umowy lub Przedmiotu Umowy w zakresie ilościowym lub jakościowym (w tym poprzez wprowadzenie rozwiązań zamiennych lub równoważnych, zastosowanie innych rozwiązań technologicznych itp.) lub zmiany Terminu Realizacji Umowy.
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
05/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami musi być sformułowana poprawnie, w języku polskim. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca musi złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Podczas oceny ofert Zamawiający będzie się opierał na tekście przetłumaczonym na język polski.
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|