Dostawa wyrobów jednorazowych i szklanych oraz drobnego sprzętu do badań laboratoryjnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu

Data publikacji 2017-04-20
Data zakończenia 2017-04-28 09:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69762 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 337930005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów jednorazowych i szklanych oraz drobnego sprzętu do badań laboratoryjnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu, w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji i będący jej integralną częścią, gdzie opisane są szczegółowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony został na 16 pakietów (części) i obejmuje również dostawę w/w asortymentu do Zamawiającego - Magazynu Głównego Szpitala transportem Wykonawcy lub zorganizowanym przez Wykonawcę (dostawa loco zamawiający), na własny koszt i ryzyko wraz z jego wniesieniem do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.

Opis

DOSTAWA WYROBÓW JEDNORAZOWYCH I SPRZĘTU DO BADAŃ LABORATORYJNYCH dla Laboratorium Szwajcarska - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ DOSTAWA PIPET AUTOMATYCZNYCH dla Laboratorium Szwajcarska - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ DOSTAWA WYROBÓW SZKLANYCH I SPRZĘTU DO BADAŃ LABORATORYJNYCH dla Laboratorium Szwajcarska - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ DOSTAWA WYROBÓW JEDNORAZOWYCH DLA PRACOWNI BAKTERIOLOGII - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZDOSTAWA WYROBÓW SZKLANYCH DLA PRACOWNI BAKTERIOLOGII - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZDOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU DLA PRACOWNI BAKTERIOLOGII - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZDOSTAWA KOŃCÓWEK DO PIPET DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZDOSTAWA PIPET AUTOMATYCZNYCH DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZDOSTAWA STATYWÓW DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZDOSTAWA WYROBÓW SZKLANYCH I SZKIEŁEK DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZDOSTAWA POJEMNIKÓW DO MOCZU DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZDOSTAWA SPRZĘTU DO BADAŃ LABORATORYJNYCH DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZDOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZDOSTAWA STAZY JEDNORAZOWYCH DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZDOSTAWA POJEMNIKÓW DO KAŁU DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZDOSTAWA WYROBÓW JEDNORAZOWYCH DLA PRACOWNI ENDOSKOPII - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
Ulica ul. Szwajcarska
Nr domu 3
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61285
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8739 293, 008, 033
Fax 618 779 517
Email zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl
Adres strony url www.szpital-strusia.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-strusia.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-strusia.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagana forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Podawcze pok. 239 II piętro - Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3 w Poznaniu
Numer referencyjny WSM/DZP/381-3964/N/2017
Rodz zam D
Okres2c 24
Szacunkowa wart zam calosc 109044.00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału dla przedmiotowego postępowania.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału dla przedmiotowego postępowania.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału dla przedmiotowego postępowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia wraz z zakresem niezbędnych informacji zawarty został w Załączniku nr 2 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie nie uregulowanym w SIWZ,zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia odpowiednie warunki dopuszczenia do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, jest zarejestrowany zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą o wyrobach medycznych i przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz, że odpowiednie świadectwa zostaną okazane na każde żądanie Zamawiającego. (w wersji papierowej). 2) Opisy - odpowiednie materiały informacyjne (karty katalogowe, prospekty, ulotki, itp.) potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów dla oferowanego przedmiotu zamówienia
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy – w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów. 2) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową, 3) w innych przypadkach, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ – w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności 4) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu umowy, dopuszcza się możliwość dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowana w ofercie. Zmiany o których mowa powyżej wymagają zgody obu Stron i mogą być wprowadzone tylko w formie obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 90
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 28/04/2017
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)