Zakup i dostawa AGD i sprzętu gastronomicznego

Data publikacji 2017-04-20
Data zakończenia 2017-05-30 10:00:00
Instytucja Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69996 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397100002, 397111000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu AGD i sprzętu gastronomicznego do obiektu NBP w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 oraz do Ośrodka Szkoleniowego NBP w Starejwsi k/Węgrowa, Ośrodka Szkoleniowego NBP w Zalesiu Górnym i Ośrodka Wypoczynkowego Bankowiec w Zakopanem.



Opis

Dostawa ekspresów do kawy do:
1. Obiektu Centrali NBP w Warszawie, ul. Świętokrzyska 11/21 – 10 szt.
2. Ośrodka Szkoleniowego NBP w Starejwsi k/Węgrowa, ul. Węgrowska 26 – 1 szt.
3. Ośrodka Wypoczynkowego Bankowiec w Zakopanem, ul. Bulwary Słowackiego 14 – 1 szt.
Przedmiot dostawy:
 Czajniki bezprzewodowe – 153 szt.
 Deska do prasowania – 2 szt.
 Konwektory elektryczne 1000 W – 3 szt.
 Konwektor elektryczny 2000 W – 1 szt.
 Konwektor elektryczny 500 W – 1 szt.
 Kuchenki mikrofalowe – 12 szt.
 Lodówki wolnostojące – 9 szt.
 Żelazka – 2 szt.
 Odkurzacz ręczny – 1 szt.
 Szczotki talerzowe – 3 szt.
 Zmywarka wolnostojąca – 2 szt.
 Nawilżacz powietrza – 1 szt.
 Bio-antibody filter – 40 szt.
 Filtr fotokatalityczny – 2 szt.
Miejsce dostawy:
Obiekt Centrali NBP w Warszawie, ul. Świętokrzyska 11/21
Ośrodek Szkoleniowy NBP w Starejwsi k/Węgrowa, ul. Węgrowska 26
Ośrodek Wypoczynkowy ,,Bankowiec” w Zakopanem, ul. Bulwary Słowackiego 14
Przedmiot dostawy:
 Obieraczka do ziemniaków – 1 szt.
 Szafy mroźnicze – 3 szt.
 Zmywarka profesjonalna – 1 szt.
 Mikser kuchenny – 2 szt.
Miejsce dostawy:
Ośrodek Szkoleniowy NBP w Zalesiu Górnym, ul. Białej Brzozy 7
Ośrodek Wypoczynkowy ,,Bankowiec” w Zakopanem, ul. Bulwary Słowackiego 14

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
Ulica Świętokrzyska
Nr domu 11/21
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-919
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel +48221852820
Fax +48221851211
Email dkrzprzetargi@nbp.pl
Adres strony url https://zamowienia.nbp.pl
Regon 000002223
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zamowienia.nbp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowy Bank Polski-Kancelaria 00-919 Warszawa ul. Świętokrzyska 11/21
Numer referencyjny SEZ/DKRZ-WPO-VC-241-0056/DA/17
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego https://zamowienia.nbp.pl informacji z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W sytuacji przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie takie składa oddzielnie każdy z tych wykonawców.
Wadium 1. Zamawiający ustala na cały przedmiot zamówienia wadium w wysokości 4.400,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta złotych 00/100), w tym: 1) 1.900,00 zł dla I części zamówienia 2) 1.200,00 zł dla II części zamówienia 3) 1.300,00 zł dla III części zamówienia 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 11 1020 1013 0000 0502 0105 9278 (na dokumencie przelewu podać tytuł wpłaty, wpisać literę „I”, a także nr postępowania: SEZ/DKRZ-WPO-VC-241-0056/DA/17 oraz numer części zamówienia).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany postanowień umowy określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Data składania wniosków 30/05/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)