Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji oraz środków czystościowo-dezynfekujących i stołu rehabilitacyjnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.

Data publikacji 2017-04-20
Data zakończenia 0000-00-00 00:00:00
Instytucja SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
Miejscowość Jaworzno
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 70016 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331900008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji oraz środków czystościowo-dezynfekujących i stołu rehabilitacyjnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”.Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 pakietów: Numer pakietu i nazwa:1 Testy do steryliacji i myjni dezynfektora, 2 Opakowania do sterylizaji, 3 Etykiety,rolka tuszująca, 4 Dokumentacja kontroli sterylizacji, 5 Sczotki/Czyściki do czyszczenia narzędzi i sprzętu medycznego/Segregator, 6 Testy i opakowania do sterylizacji plazmowej, 7 Środki czystościowo dezynfekujące, 8 Stół rehabilitacyjny


Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Testów do sterylizacji i myjni dezynfektora.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Opakowań do sterylizacji.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Etykiet i rolek tuszujących.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Dokumentacji kntroli sterylizacji.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Szczotek /Czyścików do czyszczenia narzędzi i sprzętu medycznego i SegregatoraPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Testów i opakowań do sterylizacji plazmowejPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Środków czystościowo-dezynfekującychPrzedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa Stołu rehabilitacyjnego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
Ulica ul. Chełmońskiego
Nr domu 28
Miejscowość Jaworzno
Kod Pocztowy 43600
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 032 6164482 w. 292
Fax 327 519 844
Email zampubl@szpital.jaw.pl
Adres strony url www.szpital.jaw.pl
Regon 27064118400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.jaw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.jaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitla Wielospecjalistycznego w Jaworznie (I piętro) w formie papierowej w zamkniętej kopercie.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno
Numer referencyjny SZP.III.240/16/17/P
Rodz zam D
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6.2.Oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zmianami) i przepisami obowiązującymi w krajach UE. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo – cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.8).Wykonawca,który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt 6.1, rozdz. V SIWZ, odnośnie tego podmiotu. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 5 oraz w pkt6.1, rozdz. V SIWZ, należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 12. Oświadczenia, o których mowa w pkt 5, rozdz. V SIWZ,dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 13. Dokumenty, o których mowa w pkt 6, rozdz. V SIWZ, oraz inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 15. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 17. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się oudzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 17.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 17.2 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców -Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) po dniu otwarcia ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - do następujących pakietów: Pakiet 1, Pakiet 2, Pakiet 3, Pakiet 5, Pakiet 6 ,Pakiet 7, Pakiet 8 i wszystkich pozycji w zakresie tych pakietów; oraz do Pakietu 4 – pozycji nr 2 należy złożyć Karty katalogowe, ulotki lub inne materiały informacyjne oferowanych produktów zawierające informacje nt danych i parametrów technicznych produktu z wyraźnym oznaczeniem oferowanego produktu. -oświadczenie Wykonawcy dotyczące Pakietu 1, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, podanym w opisie w specyfikacji, w tym dotyczącym systemów kontroli sterylizacji oraz w pozycjach gdzie jest wymóg „nietoksyczny” - oświadczenie o braku zawartości soli metali ciężkich w substancji testów chemicznych. -oświadczenie Wykonawcy dotyczące Pakietu 2, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym dotyczące odpowiednio parametrów technicznych i zgodności z normami: Poz. 1-8 Papier sterylizacyjny zgodność z normą PN EN 868-2 lub równoważną; Poz. 11-17 Rękawy papierowo – foliowe: papier- zgodność z normą PN EN 868-3 lub równoważna; folia co najmniej pięcio - warstwowa zgodność z normą PN EN 868-5 lub równoważną, zgodności z normami EN ISO 11607-1 lub równoważną oraz ISO 11607-2 lub równoważną; poz. 18 włóknina sterylizacyjna zgodność z normą PN EN 868-2 lub równoważną. -Wymagane oświadczenie Wykonawcy dotyczące Pakietu 3, że część narzędzia znajdująca się pod naklejką jest jałowa po procesie sterylizacji. -wymagane w Pakiecie 6: a.oświadczenie Wykonawcy, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym dotyczące odpowiednio parametrów technicznych i zgodności z normami: Rękawy zgodność z normą EN 868-3-5 / ISO11607-1-2 *lub równoważna; -W Pakiecie 7 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego możliwość stosowania oferowanego preparatu w posiadanych przez Zamawiającego myjniach Getinge, wystawionego przez producenta sprzętu – Getinge
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: Dla pakietów 1-7: -zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie stawki podatku VAT, obniżenie cen jednostkowych (promocja), -zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian), -zmiany cen urzędowych, -zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany), -w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron, -inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-e, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy. Dla pakietu 8: -zmiany danych identyfikujących strony umowy takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)