Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
|
Ulica |
ul. Chełmońskiego
|
Nr domu |
28
|
Miejscowość |
Jaworzno
|
Kod Pocztowy |
43600
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
032 6164482 w. 292
|
Fax |
327 519 844
|
Email |
zampubl@szpital.jaw.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.jaw.pl
|
Regon |
27064118400000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.jaw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.jaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitla Wielospecjalistycznego w Jaworznie (I piętro) w formie papierowej w zamkniętej kopercie.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno
|
Numer referencyjny |
SZP.III.240/16/17/P
|
Rodz zam |
D
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
6.2.Oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zmianami) i przepisami obowiązującymi w krajach UE.
3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo – cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.8).Wykonawca,który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa
dokumenty o których mowa w pkt 6.1, rozdz. V SIWZ, odnośnie tego podmiotu. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 5 oraz w pkt6.1, rozdz. V SIWZ, należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. 11. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają
wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia
aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 12. Oświadczenia, o których mowa w pkt 5, rozdz. V SIWZ,dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 13.
Dokumenty, o których mowa w pkt 6, rozdz. V SIWZ, oraz inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenie za zgodność
z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca,
w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 15. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym
składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 17. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się oudzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 17.1 Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 17.2 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
-Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) po dniu
otwarcia ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- do następujących pakietów: Pakiet 1, Pakiet 2, Pakiet 3, Pakiet 5, Pakiet 6 ,Pakiet 7, Pakiet 8 i wszystkich pozycji w zakresie tych pakietów; oraz do Pakietu 4 – pozycji nr 2 należy złożyć Karty katalogowe, ulotki lub inne materiały informacyjne oferowanych produktów zawierające informacje nt danych i parametrów technicznych produktu z wyraźnym oznaczeniem oferowanego produktu.
-oświadczenie Wykonawcy dotyczące Pakietu 1, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, podanym w opisie w specyfikacji, w tym dotyczącym systemów kontroli sterylizacji oraz w pozycjach gdzie jest wymóg „nietoksyczny” - oświadczenie o braku zawartości soli metali ciężkich w substancji testów chemicznych.
-oświadczenie Wykonawcy dotyczące Pakietu 2, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym dotyczące odpowiednio parametrów technicznych i zgodności z normami: Poz. 1-8 Papier sterylizacyjny zgodność z normą PN EN 868-2 lub równoważną; Poz. 11-17 Rękawy papierowo – foliowe: papier- zgodność z normą PN EN 868-3 lub równoważna; folia co najmniej pięcio - warstwowa zgodność z normą PN EN 868-5 lub równoważną, zgodności z normami EN ISO 11607-1 lub równoważną oraz ISO 11607-2 lub równoważną; poz. 18 włóknina sterylizacyjna zgodność z normą PN EN 868-2 lub równoważną.
-Wymagane oświadczenie Wykonawcy dotyczące Pakietu 3, że część narzędzia znajdująca się pod naklejką jest jałowa po procesie sterylizacji.
-wymagane w Pakiecie 6:
a.oświadczenie Wykonawcy, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym dotyczące odpowiednio parametrów technicznych i zgodności z normami: Rękawy zgodność z normą EN 868-3-5 / ISO11607-1-2 *lub równoważna;
-W Pakiecie 7 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego możliwość stosowania oferowanego preparatu w posiadanych przez Zamawiającego myjniach Getinge, wystawionego przez producenta sprzętu – Getinge
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach:
Dla pakietów 1-7:
-zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie stawki podatku VAT, obniżenie cen jednostkowych (promocja),
-zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian),
-zmiany cen urzędowych,
-zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany),
-w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron,
-inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-e, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy.
Dla pakietu 8:
-zmiany danych identyfikujących strony umowy takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|