Sukcesywna dostawa akcesoriów i osprzętu kompatybilnego z urządzeniami firmy OLYMPUS oraz akcesoriów i elektrod do diatermii ERBE dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku

Data publikacji 2017-04-20
Data zakończenia 2017-04-28 10:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 70421 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336316008, 331000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa płynów do myjni endoskopowej firmy OLYMPUS i osprzętu kompatybilnego z urządzeniami firmy OLYMPUS oraz akcesoriów do diatermii ERBE na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Opis

Zadanie (część) zawiera 3 pozycje w różnych ilościach Szczegóły zawiera zał. nr 1 do SIW pn. Szczegółowy opis zamówienia. Zadanie (część) zawiera pozycji w różnych ilościach Szczegóły zawiera zał. nr 1 do SIW pn. Szczegółowy opis zamówienia. Zadanie (część) zawiera 3 pozycje w różnych ilościach Szczegóły zawiera zał. nr 1 do SIW pn. Szczegółowy opis zamówienia. Zadanie (część) zawiera 2 pozycje w różnych ilościach Szczegóły zawiera zał. nr 1 do SIW pn. Szczegółowy opis zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Ulica ul. Batorego
Nr domu 44
Miejscowość Otwock
Kod Pocztowy 05-400
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 778 26 00
Fax 22 779 09 90
Email zp@szpital-otwock.med.pl
Adres strony url www.pcz-otwock.pl
Regon 146378640
Obowiązkowa Nie
Zamieszczanie obowiazkowe Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.pcz-otwock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pcz-otwock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w składać osobiście w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00 w siedzibie Zamawiającego, w kancelarii/sekretariacie Prezesa Zarządu lub przesłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Batorego 44, 05-400 Otwock
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Batorego 44, 05-400 Otwock
Numer referencyjny 10/2017
Okres2c 12
Szacunkowa wart zam calosc 120400
Waluta calosc PLN
Czas O
Okreslenie warunkow spełnienie warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow : na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej: - dla zadania nr 1: 40 000,00 zł - dla zadania nr 2: 30 000,00 zł - dla zadania nr 3: 65 000,00 zł Dla zadania nr 4 spełnienie tego warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie płynów do myjni endoskopowej firmy OLYMPUS i osprzętu kompatybilnego z urządzeniami firmy OLYMPUS oraz akcesoriów do diatermii ERBE będących przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania o wartości przynajmniej: - 40 000 zł dla zadania nr 1; - 30 000 zł dla zadania nr 2; - 70 000 zł dla zadania nr 3. Wymagane jest podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Dowodami, o których mowa powyżej są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane. Jeżeli z przyczyn obiektywnych, Wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów – dowodem będzie oświadczenie Wykonawcy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom należy przedłożyć: a) oświadczenie, że zaoferowane produkty posiadają wszelkie, wymagane przepisami obowiązującego prawa dokumenty, w tym w szczególności: pozwolenia, dopuszczenia do obrotu, atesty i wprowadzone do obrotu i użytkowania na terenie RP zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679) – dotyczy wyrobów medycznych- zał. nr 8 (o ile dotyczy); b)oświadczenie, że towar dostarczany przez Wykonawcę będący będący środkiem biobójczym został wprowadzony do obrotu na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 marca 2002 r. o produktach biobójczych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252 ze zm.) i posiada aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie go do obrotu na terenie RP.– zał. nr 9, (o ile dotyczy); c) Karty katalogowe zaoferowanych produktów z wyszczególnionymi numerami katalogowymi – dotyczy Zadania nr 2.
Wadium 1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium przez wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne, które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. ; Nr konta: 67 1600 1127 1833 9866 3000 0002 przed upływem terminu składania ofert z zaznaczeniem „Wadium w postępowaniu nr 10/2017”. Wysokość wadium na poszczególne zadania wynosi: - dla zadania nr 1 - 800 zł; - dla zadania nr 2 - 600 zł, - dla zadania nr 3 - 1 300 zł; - dla zadania nr 4 - 120 zł, 2.Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inną formą wadium, oryginał dowodu wniesienia wadium będzie załączony do oferty. 3.Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)w pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4.Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w taki sposób, by nie tworzył z nią całości tj. był nie ponumerowany i niezwiązany na stałe z ofertą;
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Tak
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen produktów towarów będących przedmiotem umowy wyłącznie w przypadkach: a)podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto; cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, b)obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, c)zmiany cen na korzyść Zamawiającego. 2. Zmiany cen, o których mowa w ust. 1, za wyjątkiem zmiany, która jest wynikiem obniżenia stawki podatku VAT oraz zmiany, która jest wynikiem obniżenia poziomu refundacji skutkującego obniżeniem ceny na korzyść Zamawiającego, mogą nastąpić jedynie na mocy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy. Brak dojścia stron do porozumienia w terminie 30 dni od daty otrzymania przez jedną ze stron uzasadnionej, pisemnej propozycji od drugiej strony w sprawie zawarcia aneksu zmieniającego cenę (ceny), upoważnia Zamawiającego do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, w całości lub w części, bez prawa Wykonawcy do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. Tam gdzie zmiana następuje automatycznie, strony mogą zawrzeć aneks porządkujący, określający nową wysokość ceny. 4. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a Wykonawca wyraża na to zgodę, w następujących przypadkach: a. wydłużenia okresu trwania umowy na czas określony, z tym zastrzeżeniem iż łączny okres obowiązywania umowy nie może trwać dłużej niż 2 lata – w przypadku nie wyczerpania całości asortymentu określonego w ofercie Wykonawcy w terminie na jaki umowa została zawarta, przy zachowaniu ogólnej wartości brutto umowy bez zmian, b)zmiany wielkości opakowania, dawki lub postaci w uzasadnionych przypadkach, na przykład w sytuacji wprowadzenia przez producenta/ producentów danego produktu innych niż wskazane w ofercie Wykonawcy opakowania, dawki lub postaci, c.wprowadzenia w miejsce produktu wskazanego ofercie Wykonawcy odpowiednika chemicznego (zamiennika) tego samego lub innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany produkt, w sytuacji wystąpienia siły wyższej, zaprzestania wytwarzania produktu leczniczego bądź w razie wycofania produktu leczniczego z obrotu przez podmiot odpowiedzialny lub na mocy decyzji właściwych organów, d)zmianę w zakresie rzeczowym i ilościowym towaru w poszczególnych zadaniach (pakietach) w przypadku sytuacji, w której wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń zdrowotnych bądź w innych sytuacjach uzasadnionych wykonywaną przez Zamawiającego działalnością medyczną, z zastrzeżeniem, że wprowadzone zmiany nie mogą skutkować przekroczeniem wysokości zobowiązania finansowego określonego w niniejszej umowie, e)wprowadzenia na rynek nowego, tańszego zamiennika towaru. Wówczas Zamawiający ma prawo zażądać zmiany zaproponowanego w ofercie towaru na nowy, tańszy zamiennik, a w przypadku odmowy Wykonawcy Zamawiający ma prawo skorzystać z uprawnień określonych w § 7 ust. 2 zdanie drugie, stosowanym odpowiednio, f)zmiany nazwy produktu przy zachowaniu pełnej zgodności jego substancji czynnych g)wykreślenia produktu z urzędowego wykazu produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium RP i braku dostępności na rynku preparatów o pełnej zgodności chemicznej, zamiany na preparat z tej samej grupy farmakologicznej; h).sposobu konfekcjonowania bez zmiany postaci produktu 5. Zmiana istotnych postanowień umowy, o których mowa w ust. 4, wymaga zgody obu stron umowy wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 28/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)