Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz udostępnienie systemu internetowego do składania zamówień w BGK

Data publikacji 2017-04-24
Data zakończenia 2017-05-09 11:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 72322 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921129, 301251002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych takich jak drukarki komputerowe (atramentowe, laserowe, igłowe), kopiarki, urządzenia wielofunkcyjne, faksy wraz z udostępnieniem systemu internetowego służącego do składania zamówień na dostawę oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych przez okres 12 miesięcy.
Materiały eksploatacyjne dostarczone przez Wykonawcę będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego oraz będą objęte gwarancją na okres 12 miesięcy liczony od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
2.2 Zamówienie podstawowe obejmuje dostawę:
a) w zakresie I – materiałów eksploatacyjnych, dla których dopuszczona jest równoważność; specyfikacja jest podana w Formularzu cenowym w poz. od 1 do 40;
b) w zakresie II – materiałów eksploatacyjnych, dla których nie jest dopuszczona równoważność ze względu na strategiczną funkcję urządzeń oraz konieczność zachowania gwarancji produktu; specyfikacja jest podana w Formularzu cenowym w poz. od 41 do 48.

2.3 Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na asortyment wyspecyfikowany w poz. od 1 do 40 Formularza cenowego stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w Formularzu cenowym. W takim wypadku Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że jest to produkt o parametrach jakościowych i użytkowych nie gorszych, niż parametry i cechy wskazanych produktów. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego w kolumnie 4 Formularza cenowego Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę producenta oraz oznaczenie/model proponowanego materiału eksploatacyjnego.
2.4. Materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne, w przypadku produktów podanych w poz. od 41 do 48 Formularza cenowego - wyprodukowane przez producenta sprzętu, do którego przeznaczone są materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, do produkcji których nie użyto żadnych elementów ani podzespołów wcześniej używanych (np.: kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz), wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich.
Oryginalne materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności/produkcji.
2.5 W ramach Opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa do poniżej przedstawionych Opcji. Prawo Opcji jest prawem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wykonać dostawy i usługi przedstawione w OPZ, a także posiadane przez Wykonawcę w ramach prowadzonej działalności. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa Opcji w całości lub części Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie, ani jakiekolwiek roszczenie.
Zamawiający zastrzega sobie jednostronne prawo do rezygnacji (tj. braku dokonania zamówienia) z maksymalnie 80% ilości wszystkich materiałów eksploatacyjnych, w ramach podstawowej części zamówienia, wymienionych w Formularzu cenowym w poz. od 1 do 48. W szczególności wycofanie z użytkowania może być spowodowane złym stanem technicznym urządzeń biurowych, do których mają być przeznaczone wymienione materiały eksploatacyjne lub zastąpieniem urządzeń innymi urządzeniami, z którymi wymienione materiały eksploatacyjne nie będą kompatybilne.
a) Opcja Zakupu Dodatkowej Ilości Materiałów Eksploatacyjnych:
W ramach niniejszej Opcji Zamawiający będzie posiadał możliwość zakupienia dodatkowej, większej ilości wybranych przez siebie zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem materiałów eksploatacyjnych w przypadku jeśli zostanie wyczerpany limit określony szczegółowo w Formularzu cenowym.
Zakup dodatkowej ilości materiałów eksploatacyjnych będzie dotyczył jedynie produktów wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym w pozycjach od 1 do 48.
Zamawiający na wykorzystanie niniejszej Opcji przeznaczy maksymalnie kwotę 28.000,00 zł brutto.

b) Opcja Zakupu Dodatkowych Materiałów Eksploatacyjnych (z wyłączeniem materiałów określonych szczegółowo w Formularzu Cenowym w pozycjach od 1 do 48 oraz określonych w lit. a) powyżej) z katalogu dostaw produktów oferowanych przez Wykonawcę. W ramach niniejszej Opcji Zamawiający ma prawo wielokrotnie zakupić dostępne u Wykonawcy Dodatkowe Materiały Eksploatacyjne, w ramach prowadzonej przez niego działalności, w sytuacji gdy nie jest możliwe określenie przez Zamawiającego rodzaju materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, które są w jego dyspozycji, a nie są możliwe do identyfikacji na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Dodatkowe Materiały Eksploatacyjne będą użytkowane przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. Zamawiający zakupi Dodatkowe Materiały Eksploatacyjne do urządzeń biurowych, dla których materiały eksploatacyjne określone w pozycjach od 1 do 48 Formularza Cenowego nie będą kompatybilne z uwagi na posiadanie innych właściwości. Cena zakupu materiałów eksploatacyjnych będzie zgodna z aktualnym cennikiem Wykonawcy, w dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego lub w przypadku braku jego obowiązywania u Wykonawcy cena ta będzie każdorazowo określana w informacji cenowej uzyskiwanej od Wykonawcy w formie pisemnej na żądanie Zamawiającego. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca każdorazowo dostarczy w terminie do 3 dni roboczych od dnia przekazania takiego żądania, aktualne cenniki oraz wskaże adresy stron internetowych, na których zamieszczone są ww. cenniki.
Zamawiający na wykorzystanie niniejszej Opcji przeznaczy maksymalnie kwotę 20.951,00 zł brutto.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Ulica Al. Jerozolimskie
Nr domu 7
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-955
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 599 80 48
Fax +48 22 596 59 05
Email sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl
Adres strony url www.bgk.pl
Regon 1731900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bgk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bgk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
Numer referencyjny BZP/18/DI/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna, że warunek doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: co najmniej jedno (1) zamówienie, polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych o wartości, co najmniej 100 000,00 zł brutto. Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków opisanych w pkt 1 winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw, wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wzór wykazu w załączeniu (Formularz 3c) oraz dowodów określających czy wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane przez Wykonawcę należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wzór wykazu w załączeniu (Formularz 3f).
Wadium XII. WADIUM 12.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 500,00 zł. 12.2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. 30 dni włącznie z dniem składania ofert. 12. 3 Termin wniesienia wadium upływa w dniu 09.05.2017 r. o godz. 11:00 12.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. • w gwarancjach bankowych • w gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w/w forma lub formy wadium muszą zostać wniesione - oryginał dokumentu gwarancyjnego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7, Biuro Zamówień Publicznych osoba do kontaktów: Sylwia Głowala tel. 22 522 9422 w wymaganym terminie, zaś do oferty należy dołączyć kopię ww. dokumentu • w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: „Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz udostępnienie systemu internetowego do składania zamówień dla BGK” Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 12.5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 12.6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania. 12.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 12.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy zostały przewidziane w Istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 2 do siwz
Kryt 0 Cena „C”
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 09/05/2017
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)