Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
|
Ulica |
ul. Zamkowa
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Zabrze
|
Kod Pocztowy |
41803
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
322 710 041
|
Fax |
322 710 809
|
Email |
zamowieniapubliczne@ichpw.pl
|
Adres strony url |
www.ichpw.pl
|
Regon |
2594500000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia jest finansowany w szczególności z: 1. ze środków przeznaczonych na działalność statutową Instytutu, 2. ze środków własnych Zamawiającego, 3. ze środków pozyskanych z budżetu Państwa, 4. z projektów krajowych i międzynarodowych pozyskanych i realizowanych u Zamawiającego.
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.ichpw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć w nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Kopertę należy opisać zgodnie z pkt. 17 SIWZ.
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Instytucie Chemicznej Przeróbki Węgla ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, pok. 107
|
Numer referencyjny |
5/ichpw/2017
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
1.Termin wykonania zamówienia wynosi: 12 m-cy lub do wyczerpania kwoty określonej w Umowie, w zależności, które zdarzenie nastąpi pierwsze;
1.1. Czas reakcji na zamówienie: maksymalnie do 9 dni.
Przez czas reakcji rozumie się okres od momentu zamówienia potwierdzonego przez Wykonawcę, do momentu podjęcia pierwszych czynności realizacji zamówienia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
1 usługę o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto polegającą na stworzeniu i wdrożeniu systemu informatycznego służącego do analizy i wizualizacji danych w zakresie badawczo-rozwojowym wykonaną dla jednostki naukowej
3 usługi polegające na rozbudowie lub stworzeniu oraz wdrożeniu systemu służącego do analizy i wizualizacji danych.
b) dysponuje, co najmniej:
jedną osobą pełniącą funkcję analityka IT, która posiada wykształcenie wyższe informatyczne lub wyższe techniczne, która w okresie ostatnich pięciu (5) lat co najmniej dwukrotnie pełniła rolę lub funkcję analityka w realizacji prac polegających na budowie lub modyfikacji i wdrożeniu systemów informatycznych zawierających w swoim zakresie co najmniej tworzenie systemu (oprogramowania, aplikacji), analizę danych oraz prowadzenie projektów informatycznych;
jedną osobą pełniącą funkcję grafika, która posiada wykształcenie wyższe informatyczne lub średnie techniczne, która w okresie ostatnich pięciu (5) lat co najmniej dwukrotnie pełniła rolę lub funkcję grafika w realizacjach prac polegających na budowie lub modyfikacji i wdrożeniu systemów informatycznych zawierających w swoim zakresie co najmniej projektowanie interfejsów stron internetowych i aplikacji oraz projektowanie wizualizacji danych;
jedną osobą pełniącą funkcję programisty nr 1, która posiada wykształcenie wyższe informatyczne lub średnie techniczne, która w okresie ostatnich pięciu (5) lat co najmniej dwukrotnie pełniła rolę lub funkcję programisty w realizacji prac polegających na budowie lub modyfikacji i wdrożeniu systemów informatycznych zawierających w swoim zakresie co najmniej tworzenie systemu (oprogramowania, aplikacji) na jedną z platform mobilnych iOS/iPhone, Android, Windows Phone oraz tworzenie oprogramowania międzyplatformowego z wykorzystaniem technologii responsywnych ( iOS, Android, PC);
jedną osobą pełniącą funkcję programisty nr 2, która posiada wykształcenie wyższe informatyczne lub średnie techniczne, która w okresie ostatnich pięciu (5) lat co najmniej dwukrotnie pełniła rolę lub funkcję programisty w realizacji prac polegających na budowie lub modyfikacji i wdrożeniu systemów informatycznych zawierających w swoim zakresie co najmniej tworzenie systemu (oprogramowania, aplikacji) bazodanowego, projektowanie interfejsów użytkownika, zarządzanie istniejącymi bazami danych i aplikacjami, tworzenie architektury aplikacji;
jedną osobą pełniącą funkcję programisty nr 3, która posiada wykształcenie wyższe informatyczne lub średnie techniczne, minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w programowaniu systemów informatycznych oraz która w okresie ostatnich pięciu (5) lat co najmniej dwukrotnie pełniła rolę lub funkcję programisty w realizacji prac polegających na budowie lub modyfikacji i wdrożeniu systemów informatycznych zawierających w swoim zakresie co najmniej tworzenie systemu (oprogramowania, aplikacji) bazodanowego, projektowanie aplikacji międzyplatformowych, dostosowywanie aplikacji do wielu platform, tworzenie interfejsów aplikacji analitycznych;
1.1. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji pomiędzy wskazanymi powyżej osobami.
Przez „system informatyczny” Zamawiający rozumie oprogramowanie lub aplikację działającą na sprzęcie komputerowym, mikrokomputerze lub urządzeniu mobilnym.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy PZP, dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, wymaga od Wykonawców złożenia wraz z ofertą wszystkich oświadczeń i dokumentów (aktualnych) potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy PZP, dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, wymaga od Wykonawców złożenia wraz z ofertą wszystkich oświadczeń i dokumentów (aktualnych) potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu
1.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
- w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
a) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
b) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy PZP, dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, wymaga od Wykonawców złożenia wraz z ofertą wszystkich oświadczeń i dokumentów (aktualnych) potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu
1.1. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie – wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
Dowodami są:
a) referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, ,
b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów wymienionych w pkt. a) powyżej,
- w celu potwierdzenia spełnienia warunku udział określonego w pkt. 10.1.1.1 lit. a) SIWZ.
1.2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ,
- w celu potwierdzenia spełnienia warunku udział określonego w pkt. 10.1.1.1 lit. b) SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć:
1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 10.5.1.1. powyżej.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 PZP muszą być spełnione odrębnie przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1.1. powyżej.
Oświadczenie te ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.2. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie – wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
Dowodami są:
a) referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane,
b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów wymienionych w pkt. a) powyżej,
- w celu potwierdzenia spełnienia warunku udział określonego w pkt. 10.1.1.1 lit. a) SIWZ.
1.3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ,
- w celu potwierdzenia spełnienia warunku udział określonego w pkt. 10.1.1.1 lit. b) SIWZ.
1.4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
- w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
a) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
b) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.).
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ).
3. Na zawartość oferty składa się:
3.1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wzór druku stanowi załącznik nr 1 do SIWZ,
3.2. wypełnione i podpisane oświadczenia oraz dokumenty wymienione w pkt. 10.5. SIWZ,
3.3. dowód wniesienie wadium,
3.4. stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru,
3.5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika zgodnie z zapisami punktu 11.2 SIWZ,
3.6. w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zobowiązanie tego/tych podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą.
2. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
3. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
4.1. pieniądzu,
4.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
4.3. gwarancjach bankowych,
4.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
5. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego (Nr referencyjny: 5/ichpw/2017).
6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PL36124048491111001018898168, kod SWIFT: PKOPPLPW. W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia dokonania przelewu bankowego.
7. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja winna zawierać co najmniej poniższe elementy:
7.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib,
7.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
7.3. kwotę gwarancji,
7.4. termin ważności gwarancji,
7.5. zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca:
7.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
7.5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
7.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
7.6. zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP.
8. Postanowienia o których mowa w pkt 12.7 SIWZ odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
9. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze (kancelaria), natomiast kopię dowodu wniesienia wadium, należy załączyć do oferty. Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji / poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą.
10. Zamawiający zwraca wadium:
10.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12.14 SIWZ,
10.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12.10.1 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy:
13.1. Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
13.2. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
15. Wadium Wykonawcy wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w formularzu ofertowym.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym:
1. zmiany z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
2. zmiany z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy Zamawiającego i Wykonawcy,
3. zmiany terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie podpisywania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy,
4. zmiany ceny jak i cen jednostkowych za roboczogodzinę, które mogą nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury,
5. zmiany lub rezygnacji z udziału Podwykonawcy.
W takim przypadku nowy podmiot lub Wykonawca powinien wykazywać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
08/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|