Wykonanie usługi opieki serwisowej dla systemu informatycznego XPRIMER, eksploatowanego przez Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy.

Data publikacji 2017-04-25
Data zakończenia 2017-05-08 09:00:00
Instytucja Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 72771 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004, 722680001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi opieki serwisowej dla systemu informatycznego XPRIMER, eksploatowanego przez Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy. Zamówienie obejmuje: naprawianie wad systemu informatycznego XPRIMER; świadczenie konsultacji telefonicznych lub pisemnych i pomocy technicznej w zakresie bieżącego wykorzystania, systemu informatycznego XPRIMER; udostępnianie i instalowanie aktualizacji lub nowych wersji systemu informatycznego XPRIMER; zapewnianie poprawnej integracji pomiędzy systemami XPRIMER a SIMPLE.ERP

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Ulica al. prof. S. Kaliskiego
Nr domu 7
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-796
Panstwo Polska
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 3749271 , 52 3749261
Fax 52 3749266
Email agnieszka.jankowska@utp.edu.pl
Adres strony url www.utp.edu.pl
Regon 000001689
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.utp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy, al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz (budynek 3.1, pokój 141)
Numer referencyjny AZZP.243.30.2017
Rodz zam U
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli dotyczy: a. pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawcy (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony) b. pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony) c. dokumenty wymagane w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych i zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, d. dokumenty wymagane w przypadku, kiedy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (podmiotom trzecim, na których zasobach Wykonawca polega i które będą brały udział w realizacji zamówienia) e. WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu terytorialnego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. f. KONSORCJUM. O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Warunki udziału w postępowaniu powinien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. W tym celu należy złożyć jedno, wspólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia – załącznik nr 3). Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. W związku z powyższym, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia powinien złożyć każdy z Wykonawców.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp dopuszczalne jest dokonywanie zmian umowy, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. W związku z powyższym, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: a. zmiana wynagrodzenia, wyłącznie w sytuacji, kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i usług; Zmiana wynagrodzenia w związku z powyższymi okolicznościami nastąpi na pisemny, uzasadniony i należycie udokumentowany wniosek Wykonawcy. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć kalkulację oraz udowodnić, że powyższe zmiany będą wpływały na koszt wykonania zamówienia. Wniosek wraz z załączonymi dokumentami będzie podlegał weryfikacji Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmiany wynagrodzenia w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie spełniał warunków opisanych w postanowieniach niniejszego punktu. O ile Wykonawca uzasadni i udowodni odpowiednio zasadność wprowadzenia zmian w umowie, która zostanie zmodyfikowana przez Strony, zmiana wynagrodzenia wchodzi w życie ze skutkiem na dzień zmiany przepisów, które stanowią podstawę zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części umowy, która pozostała do wykonania. Dopuszczalne jest zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, przy czym zwiększenie wynagrodzenia dopuszczalne jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi. b. zmiana sposobu wykonania umowy w przypadku zaistnienia przyczyn technicznych uniemożliwiających wykonywanie umowy w sposób określony w SIWZ; c. zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń, na które Strony nie miały wpływu, uniemożliwiające realizację umowy w wyznaczonym terminie; d. zmiana rozwiązań technicznych w przypadku gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, niepowodujące zmiany przedmiotu umowy; e. zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ; f. zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ; g. zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e; h. zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-4 i 6.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 08/05/2017
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)