zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i preparatów dezynfekcyjnych

Data publikacji 2017-04-25
Data zakończenia 2017-05-09 10:00:00
Instytucja "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o.
Miejscowość Września
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 72827 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104, 331411214
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i preparatów dezynfekcyjnych zgrupowanych w 35 pakietach określonych w Rozdziale 4 SIWZ oraz w warunkach projektu Umowy przedstawionego w Rozdziale 3 SIWZ.
Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści IDW „przedmiotem zamówienia”.


Opis

" klasa II a reguła 7 splot min. 15 tex /sterylizowana w parze wodnej lub metodą radiacyjną / wymóg dostarczenia karty danych technicznych wystawionej przez Producenta /"
przylepce - 20 pozycjimateriały opatrunkowe operacyjne - 4 pozycjeMateriały opatrunkowe operacyjne - 11 poz.wata celulozowa - 2 poz.przylepce do mocowania kaniulopaski - 2 pozycjeWchłanialna gąbka tamująca krwawienia
opatrunki specjalistyczne 5 poz.Opatrunek hydropolimerowy, piankowy z nacięciem do zaopatrywania tracheostomii i drenów
OPATRUNKI DO TERAPII PODCIŚNIENIOWEJ
Do asortymentu Wykonawca zobowiązany jest wydzierżawić Zamawiającemu pompę do terapii podciśnieniowej leczenia ran wymagających stymulacji tworzenia tkanki ziarninowej i pobudzania proliferacji komórek. Naprawy i serwisowanie pompy należy do Wykonawcy.
Spray umożliwiający bezbolesne usuwanie samoprzylepnych opatrunków, przeznaczony dla niemowląt i dzieci, bezpieczny dla wrażliwej skóry, nie wywołujący podrażnień, nie przenikający przez naskórek, nie wysuszający skóry, szybkoschnący,
Opatrunek hydrożelowy stanowiący wodną kompozycję naturalnych i syntetycznych polimerów (poliwinylopirolidon, glikol polietylenowy i agar), sterylny,
Jednowłókninowe, syntetyczne szwy niewchłanialne, poliamidowe lub nylonowe, barwione - 9 poz.
"Plecione, syntetyczne szwy niewchłanialne, poliestrowe lub nylonowe, barwione "- 3 poz.
szwy specjalistyczne - 2 pozycjePoliester, pleciony, powlekany, niewchłanialny
"Szew okulistyczny i naczyniowy syntetyczny poliamidowy niewchłaniany jednowłókninowy "
"Jednowłókninowe, syntetyczne szwy wchłanialne, podtrzymujące tkankę w 14-stym dniu na poziomie 50 %"

"Plecione, syntetyczne szwy wchłanialne, powlekane, wykonane z kopolimeru kwasu glikolowego i mlekowego, szwy poliglikolowe o czasie całkowitego wchłonięcia 56 - 90 dni i podtrzymywaniu tkankowym na poziomie około 40% po 21 dniach " - 21 poz.
Szew jednowłókninowy, niewchłanialny, polipropylenowy, barwiony - 5 poz.

Mycie i dezynfekcja rąk - 6 poz.
Dezynfekcja pola operacyjnego, błon śluzowych i skóry - 9 poz.
Dezynfekcja sprzętu medycznego - 5 poz.
Dezynfekcja małych powierzchni
Mycie i dezynfekcja endoskopów - 2 poz.
Chusteczki do dezynfekcji rąk
Sterylny środek do konserwacji narzędzi chirurgicznych po ręcznym i maszynowym myciu i dezynfekcji. Możliwość stosowania przed i po procesie sterylizacji. Zawierający środek konserwujący na bazie oleju parafinowego oraz substancje ułatwiające rozpuszczanie zanieczyszczeń.
Gaziki do dezynfekcji i odkażania skóry
Pielęgnacja ran - 2 poz.

Chusteczki do sprzętu medycznego
Preparaty do myjni dezynfektora do butów operacyjnych firmy SMEG SPA

PŁYN DO MYCIA NOWORODKÓW

Preparat do pielęgnacji skóry rąk

Płyn do płukania jamy ustnej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o.
Ulica ul. Słowackiego
Nr domu 2
Miejscowość Września
Kod Pocztowy 62300
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 614 370 537
Fax 614 379 730
Email kjedraszak@szpitalwrzesnia.home.pl
Regon 30070614000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalwrzesnia.home.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalwrzesnia.home.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres „Szpital Powiatowy we Wrześni” Sp. z o.o., ul. Słowackiego 2, 62- 300 Września
Numer referencyjny SA-381-3/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 9.1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 9.1.1. Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do stosowania w placówkach służby zdrowia stosownie do zapisów Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r. poz.211) – Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego. 9.1.2. Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne - oświadczenie w odniesieniu do ustawy z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r. poz.211) 9.1.3. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają deklaracje zgodności i są oznakowane znakiem CE oraz posiadają (jeżeli dotyczy - w zależności od klasy oferowanego materiału) wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r bądź pozwolenie na obrót produktami biobójczymi, w zależności od rodzaju oferowanego preparatu. Na produkty nie będące wyrobami medycznymi wymagana jest deklaracja zgodności i oznakowanie znakiem CE. 9.14 Wymagane niezmienne spektrum działania przez cały okres ważności preparatu – oświadczenie Wykonawcy 9.15 Zamawiający wymaga dla preparatu posiadającego statut kosmetyku dostarczenia dokumentu o wpisie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terenie RP. 9.16 Zamawiający wymaga, aby w przypadku antyseptyków (wymaga się, aby był to produkt leczniczy) dołączyć pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez MZ lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ust. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2016,poz. 2142 z późniejszymi zmianami). 9.17 Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających działanie biobójcze. Celem potwierdzenia skuteczności działania biobójczego preparatu dezynfekcyjnego do narzędzi (wymaga się, aby był to wyrób medyczny) i powierzchni (wymaga się, aby był to wyrób medyczny lub produkt biobójczy) należy załączyć dokumenty potwierdzające iż przedmiot zamówienia został przebadany na mikroorganizmach testowych podanych poniżej i/lub odpowiada Normom Europejskim dotyczącym obszaru medycznego lub/i normom Polskim dotyczącym obszaru medycznego ( normy, co najmniej II fazy). W razie braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia spełnia Normy Europejskie lub/i Polskie, dopuszcza się alternatywnie badania wykonane w uznanych opiniotwórczych, akredytowanych laboratoriach z terenu UE.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: 1) dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie ilości danego produktu w obrębie pakietu w ramach jego , pod warunkiem że nie wpłynie to na jakość wykonywanej usługi przez Wykonawcę ( art. 144 ust 1 pkt. 1 ustawy Pzp) 2) Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości, pod warunkiem że nie wpłynie to na jakość wykonywanej usługi przez Wykonawcę ( art. 144 ust 1 pkt. 1 ustawy Pzp) 3) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania robót po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania robót po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; 4) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Jeśli zmiany, o których mowa w lit. a) lub b) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę tj. zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, w takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych, również tych które będą podlegały zmianom oraz uzasadnienie ewentualnych zmian i propozycję wysokości zmiany kwoty. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonej kalkulacji pod kątem zgodności z prawnymi i faktycznymi podstawami zmiany. W przypadku nieadekwatnej zmiany wynagrodzenia w stosunku do zaistniałych okoliczności będących podstawą do zmiany w ocenie Zamawiającego, strony przystąpią do ustalenia poziomu zmiany w wyniku obopólnych ustaleń - negocjacji, z tym zastrzeżeniem, że dopuszczalna jest wyłącznie zmiana proporcjonalna do poziomu wynikającego z okoliczności będących podstawą do jej wprowadzenia; 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie z zachowaniem art. 144 ust. 1 d ustawy Pzp - pod warunkiem, że Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania ustawy i wykonana obowiązek publikacji ogłoszenia o zmianach, o którym mowa w art. 144 ust. 1 c ustawy Pzp; 5) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie zachowaniem art. 144 ust. 1 d ustawy Pzp - pod warunkiem, że zmiany postanowień umownych nie doprowadzą do zmiany charakteru umowy, Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia jej stosowania i po dokonaniu zmian, wykonana obowiązek publikacji ogłoszenia o zmianach, o którym mowa w art. 144 ust. 1 c ustawy Pzp; 6) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - pod warunkiem, że w przypadku o którym mowa w lit. a) Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania ustawy Pzp; 7) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e; 8) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi pod warunkiem, że zmiany postanowień umownych nie doprowadzą do zmiany charakteru umowy a wartość zmian zostanie wyliczona na podstawie art. 144 ust. 1 d ustawy Pzp; 9) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, którym jest podmiot, na którego zasoby Wykonawca powołał się w ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego została zawarta niniejsza Umowa.
Kryt 0 Cena brutto
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 09/05/2017
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)