Sukcesywna uzupełniająca dostawa środków ochrony roślin, sklejacza do rzepaku oraz środka do czyszczenia opryskiwaczy dla Zakładu Doświadczalnego Bartążek na sezon 2017

Data publikacji 2017-04-25
Data zakończenia 2017-05-05 10:00:00
Instytucja Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny w Bartążku
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 72909 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 240000004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do siedziby zamawiającego środków ochrony roślin, sklejacza do rzepaku oraz środka do czyszczenia opryskiwaczy dla potrzeb Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Państwowego Instytutu Badawczego Zakład Doświadczalny Bartążek zgodnie z opisem podanym w SIWZ, wskazującym na część zamówienia, rodzaj produktu, ilość produktu oraz nazwę i minimalną zawartość substancji czynnej w g/l albo g/kg albo %: 1) 90,0 l - herbicyd - min. skład: dikwat – 200 g/l, 2) 100,0 l - herbicyd -min. skład: pinoksaden - 50g/l, 3) 95,0 l - herbicyd - min. skład: chizalofop-P-etylowy - 50g/l, 4) 10,0 l - herbicyd - min. skład: chlopyralid – 240 g/l, pikloram - 80 g/l, aminopyralid – 40 g/l, 5) 1 kg - herbicyd -min. skład: tifensulfuron metylu – 250 g/kg, tribenuron metylu – 250 g/kg, 6)130,0 l - fungicyd -min. skład: azoksystrobina – 250 g/l, 7) 108,0 l - adiuwant- regulator pH i twardości wody lub równoważny, 8) 90,0 l - środek pomocniczy – sklejacz do rzepaku -min. skład: homopolimer beta-pinenu, 9) 20,0 l -środek pomocniczy – preparat do mycia opryskiwaczy min. skład: substancja służąca do mycia opryskiwaczy.Zamawiający podkreśla, iż nazwy własne podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia są nazwami przykładowymi i winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań do zastosowania. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania przez wykonawcę produktu równoważnego w stosunku do określonego przez zamawiającego. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie towar o takim samym składzie, sposobie działania oraz zastosowaniu co produkt określony przez zamawiającego oraz o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych w stosunku do produktu wymaganego przez zamawiającego. Produkt równoważny powinien pochodzić od renomowanego na rynku producenta środków stanowiących przedmiot zamówienia.Ciężar udowodnienia równoważności produktu spoczywa na wykonawcy. Wykonawca dowiedzie równoważności produktu podając w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ nazwę produktu równoważnego i dołączając do niego dokumenty potwierdzające tę równoważność. We wskazanych dokumentach wykonawca dokona porównania produktów równoważnego i zamienianego z uwzględnieniem wskazań określonych w 3.4 SIWZ. Wykonawca udzieli zamawiającemu na dostarczone środki ochrony roślin, sklejacz do rzepaku, środek do czyszczenia opryskiwaczy gwarancji wynoszącej 12 miesięcy od daty ich dostarczenia zamawiającemu. Przedmioty umowy wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawiającemu do dnia 16 czerwca 2017 roku od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem, że będą one dostarczane sukcesywnie i w zależności od potrzeb zamawiającego w ww. okresie, transportem wykonawcy i na jego ryzyko.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym w pkt 3.2. SIWZ (9 części). Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez wykonawców ofert obejmujących więcej niż jedną część zamówienia. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w formie pisemnej, w języku polskim na realizację jednej, dwóch lub więcej części niniejszego zamówienia i zaproponować dla każdej z tych części tylko jedną cenę i termin realizacji dostawy.



Opis

herbicyd ilość: 90,0 l

minimalny skład: dikwat – 200 g/lherbicyd ilość: 100,0 l

minimalny skład: pinoksaden - 50g/lherbicyd ilość: 95,0 l

minimalny skład: chizalofop-P-etylowy - 50g/lherbicyd ilość: 10,0 l

minimalny skład: chlopyralid – 240 g/l, pikloram - 80 g/l, aminopyralid – 40 g/l
herbicyd ilość: 1 kg

minimalny skład: tifensulfuron metylu – 250 g/kg, tribenuron metylu – 250 g/kg
fungicyd ilość: 130,0 l

minimalny skład: azoksystrobina – 250 g/ladiuwant- regulator pH i twardości wody lub równoważny ilość: 108,0 l

minimalny skład: adiuwant - regulator pH i twar-dości wody lub równoważnyśrodek pomocniczy – sklejacz do rzepaku ilość: 90,0 l

minimalny skład: homopolimer beta-pinenuśrodek pomocniczy – preparat do mycia opryskiwaczy ilość: 20,0 l

minimalny skład: substancja służąca do mycia opryskiwaczy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny w Bartążku
Ulica Bartążek, ul. Warmiński Las
Nr domu 46
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10687
Panstwo Polska
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 895 418 663
Fax 895 118 407
Email hrbartozek@wp.pl
Adres strony url http://www.ihar.edu.pl/dostawy_i_uslugi.php, adres e-mail: hrbartazek@wp.pl
Regon 7948000016
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ihar.edu.pl/dostawy_i_uslugi.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ihar.edu.pl/dostawy_i_uslugi.php
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Bartążek, ul. Warmiński Las 46, 10-687 Olsztyn
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny ZP/PN/5/2017
Rodz zam D
Okres2c 16/06/2017
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin dostawy zamówionej partii środków ochrony roślin, sklejacza do rzepaku oraz środka do czyszczenia opryskiwaczy nie może być dłuższy niż 3 dni robocze liczone od dnia wysłania przez zamawiającego potwierdzenia zamówienia drogą poczty elektronicznej e-mail lub faksem.
Okreslenie warunkow Zamawiający w ramach niniejszego warunku nie określa szczegółowo wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w ramach niniejszego warunku nie określa szczegółowo wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Stosownie do postanowień art. 22 ust 1a oraz 1b pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej trzy dostawy środków ochrony roślin. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wskazanego Rozdziale VII pkt 7.2 SIWZ oraz dokumentów o których mowa w Rozdziale VII pkt 7.3 SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 Pzp Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w ww. oświadczeniu.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 4 do SIWZ. W ramach procedury opisanej w Rozdziale V pkt 5.1.3. SIWZ wprowadzonej do przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na pisemne wezwanie Zamawiającego, wystosowane w trybie art. 26 ust 2 ww. ustawy, w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej (określonych odpowiednio w Rozdziale V pkt 5.1.1 SIWZ), zobowiązany jest przedłożyć wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały zrealizowane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W ramach procedury opisanej w Rozdziale V ppkt 5.1.3. SIWZ wprowadzonej do przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na pisemne wezwanie Zamawiającego, wystosowane w trybie art. 26 ust 2 ww. ustawy, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty, tj.: - Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 7.4.1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 7.4.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymóg przedstawiony w ppkt 7.4.2. stosuje się odpowiednio (dotyczy okresu ważności dokumentu: 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej SIWZ, tj.: - Stosownie do postanowień art. 22 ust 1a oraz 1b pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej trzy dostawy środków ochrony roślin. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wskazanego Rozdziale VII pkt 7.2 SIWZ oraz dokumentów o których mowa w Rozdziale VII pkt 7.3 SIWZ, - Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 5.1.1. polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku, Wykonawca, stosownie do postanowień art. 22a ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 22a ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec takiego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt. 13-22 i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku, w takim przypadku nastąpi na podstawie oświadczenia wskazanego w Rozdziale VII pkt 7.2 SIWZ oraz dokumentów o których mowa w Rozdziale VII pkt 7.4 ppkt 4.1 i 4.2 SIWZ, -Uwaga: Zamawiający na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w przedmiotowym postępowaniu, po upływie terminu składania ofert, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W związku z powyższym zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających, iż Wykonawca ten nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz Oferty (Uwaga: Zamawiający wzywa do wypełnienie formularza Oferty z należytą starannością).Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego – w oryginale lub poświadczone notarialnie. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakończenia konkurencji. Niniejsze oświadczenie, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa szczegółowo w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2.Zgodnie z art. 144 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się następujący zakres zmian zawartej umowy tj.: a)W zakresie przedmiotu umowy przewiduje się następujący zakres zmian: zmianę numeru katalogowego produktu, przy zachowaniu tego samego producenta środków lub zmianę producenta dostarczanego rodzaju środka, pod warunkiem, wprowadzenia przez Wykonawcę do sprzedaży produktu zmodyfikowanego, tj. udoskonalonego lub gdy wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie producenta zaoferowanego rodzaju środka, przy jednoczesnym zapewnieniu dostaw produktu zmiennego (fabrycznie nowego) o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawca niezwłocznie dostarczy prawidłowy przedmiot umowy. b)W zakresie terminu realizacji dostaw przewiduje się następujący zakres zmian: w przypadku działania siły wyższej (tj. zdarzeń o charakterze przypadkowym, sprawczym, naturalnym np. klęski żywiołowej, powodzi itp.) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanych dostaw; w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranność; w przypadku tymczasowego braku środków finansowych zapewniających bezpieczne sfinansowanie zrealizowanego przez Wykonawcę zamówienia. 3. W przypadku przedłużającego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dopuszczalne jest stosowne wydłużenie terminu realizacji zamówienia. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 i 3 nie mogą skutkować zmianą ceny lub wartości umowy niekorzystnymi dla Zamawiającego.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 wymagają złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku wraz uzasadnieniem i opisem proponowanych zmian. Po otrzymaniu propozycji zmian, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany, bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian spełniającą wymogi opisane w ust. 2. Brak odpowiedzi jednej ze stron na propozycję zmian, poczytuje się w razie wątpliwości za brak wyrażenia zgody na tę zmianę. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem wymienionych postanowień jest nieważna.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 05/05/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)