„Dostawa i montaż wyposażenia kuchni i pralni w budynku hotelu przy ul. Witosa 1 w Ostrołęce” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i wyposażenie hotelu przy ul. Witosa w Ostrołęce”

Data publikacji 2017-04-25
Data zakończenia 2017-05-10 11:30:00
Instytucja Miasto Ostrołęka
Miejscowość Ostrołęka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73226 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002, 397132108
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia kuchni i pralni w budynku hotelu przy ul. Witosa w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i wyposażenie hotelu przy ul. Witosa w Ostrołęce”
W ramach inwestycji należy dostarczyć i zamontować niżej wymienione sprzęty :
1. Kuchnia elektryczna
2. Zmywarka kapturowa
3. Grill kontaktowy
4. Kocioł warzelny przechylny
5. Gofrownica
6. Piec konwekcyjno parowy
7. Patelnia elektryczna
8. Krajalnica
9. Szatkownica do warzyw
10. Szafa mroźnicza
11. Szafa chłodnicza
12. Waga gastronomiczna
13. Młynek koloidalny
14. Naświetlacz do jaj
15. Stoły ze zlewami
16. Szafa przelotowa
17. Okap wyciągowy przyścienny z oświetleniem
18. Bemar trzykomorowy
19. Wilk do mięsa
20. Komora na odpadki
21. Ekspres do kawy
22. Lodówki
23. Obierka do ziemniaków
24. Robot z misą
25. Kostkarka do lodu
26. Frytownica podwójna
27. Kociołek elektryczny do zupy
28. Termosy stalowe
29. Pojemnik termoizolacyjny z wkładem
30. Ganki i patelnie
31. Wiadra
32. Urządzenie do gotowania ryżu
33. Warnik do wody
34. Szafy na naczynia
35. Regały magazynowe do żywności
36. Szafy bhp dwukomorowe metalowe
37. Szafy ubraniowe w dwóch poziomach metalowe
38. Kosze na śmieci
39. Noże kuchenne
40. Owocarka
41. Tace kelnerskie
42. Zestawy do przypraw ze stali nierdzewnej
43. Zestawy stołowe
44. Komplety sztućców
45. Półmiski
46. Talerze na ciasto z przykrywką
47. Kubki, szklanki i kieliszki
48. Salaterki
49. Cukiernice
50. Pralko wirówki
51. Suszarka bębnowa
52. Magiel nieckowy
53. Wózek do bielizny
54. Stół do prasownia
55. Regały magazynowe
56. Wielofunkcyjne wózki hotelowe
57. Wózki dla pokojówek z wiadrem na mopa
58. Dozowniki na mydło w płynie
59. Stół do składania pościeli i ręczników
60. Deski do prasowania


Szczegółowy opis sprzętu objętego zamówieniem został zamieszczony w formularzu cenowym stanowiącym część IV SIWZ obejmującym zestawienie wyposażenia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Miasto Ostrołęka
Ulica Plac Gen. J. Bema
Nr domu 1
Miejscowość Ostrołęka
Kod Pocztowy 07400
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 029 7646811 w. 271
Fax 297 654 325
Email marzenna.suski@um.ostroleka.pl
Adres strony url www.ostroleka.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ostroleka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Ostrołęki, Pl. gen.J.Bema 1, 07-410 Ostrołęka Punkt Obsługi Interesantów
Numer referencyjny KPZ.271.12.2017
Rodz zam D
Okres2c 35
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: 1) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie ( od daty uzyskania uprawnień) zdobyte na stanowisku/stanowiskach: kierownika budowy/ kierownika robót w branży elektrycznej lub inspektora nadzoru Osoba o której mowa w pkt 1) powinna posiadać uprawnienia budowlane które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Dopuszcza się posiadanie uprawnień odpowiadających wskazanym wyżej uprawnieniom budowlanym, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego ( zgodnie z art. 104 ustawy prawo budowlane.) W zakresie wykazania posiadania wymaganych uprawnień budowlanych, dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), z zastrzeżeniem art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65), oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz. 42). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – dostawy wyposażenia kuchni i pralni o łącznej wartości min. 100 000,00 zł brutto;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w pkt 34 niniejszej SIWZ (Wzór załącznika nr 6 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Propozycja treści wykazu została zamieszczona w pkt 34 niniejszej SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ), 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ),
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą powinny być złożone: 1. Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 12.1. SIWZ; wg załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 2. Formularz cenowy; wg części IV SIWZ, 3. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi przedstawić dowody, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W trakcie realizacji umowy, jej postanowienia mogą ulec zmianom, przy czym zmiany mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b. wstrzymania przez Zamawiającego wykonania przedmiotu umowy, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, c. okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. kolizji utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w literach od a) do c), termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 2) wysokości ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia za tę część przedmiotu umowy, która w dniu zmiany stawki podatku VAT nie została jeszcze zrealizowana, 3) formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 5) rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenia terminu udzielonej gwarancji, 6) zmiany zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo – finansowego zamówienia. 2. Zmiana może być dokonana przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy określonego w §2 ust.1 umowy, na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach wymienionych w ust.1. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 10/05/2017
Godzina składania wniosków 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)