DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH

Data publikacji 2017-04-25
Data zakończenia 2017-05-08 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73437 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia


1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem:
1) Długopis typu TIN TOUCH-PEN z nadrukiem, ilość 1000 sztuk,
2) Długopis typu COSMO z nadrukiem, ilość : 1000 sztuk,
3) Torby reklamowe z nadrukiem mieszczące format A4, ilość: 1500 sztuk,
4) Torby reklamowe z nadrukiem mieszczące format A3, ilość: 1000 sztuk,
5) Notes A4 z nadrukiem biały w kratkę, ilość: 1500 sztuk,
6) Teczki firmowe z kieszenią na dokumenty z nadrukiem, ilość: 1500 sztuk,
7) Pendrive w kształcie karty z nadrukiem, ilość: 400 szt.,
8) Magnes reklamowy z nadrukiem, ilość: 1000 szt.,
9) Smycz reklamowa z nadrukiem, ilość : 1000 sztuk,
10) Długopis ze wskaźnikiem laserowym i latarką LED z nadrukiem: ilość 200 sztuk.
Jeżeli Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy produktu, to dopuszcza się oferowanie produktu równoważnego pod warunkiem zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się produkt wskazany przez Zamawiającego. W tym wypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w Opisie przedmiotu zamówienia. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać iż produkt oferowany jako równoważny nie jest gorszy od wskazanego przez Zamawiającego w SIWZ.

Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe ( bez śladów użytkowania).
Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia sporządzenia, (w oparciu o materiały od zamawiającego) przed wykonaniem zadania koncepcji graficznej i przedstawienie jej w wersji elektronicznej Zamawiającemu do akceptacji ( min 2 koncepcje)
Dostawa wykonanych materiałów będących przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będzie w oparciu o zaakceptowaną przez zamawiającego koncepcję graficzną. Techniki zdobienia materiałów promocyjnych i informacyjnych wskazane są w Opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku 1 do SIWZ.
Logotyp UJK dostępny jest na stronie internetowej:
http://www.ujk.edu.pl/Znaki_graficzne_UJK.html
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na materiały promocyjne będące przedmiotem niniejszego postępowania - min. 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Ulica ul. Żeromskiego
Nr domu 5
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25369
Panstwo Polska
Województwo świętokrzyskie
Tel 413 497 277
Fax 413 497 278
Email dzp@pu.kielce.pl
Adres strony url www.ujk.edu.pl
Regon 140700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu), w siedzibie Zamawiającego. Koperta (opakowanie) powinna być opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Oferta na dostawę materiałów promocyjnych: znak sprawy DP.2301.19.2017”
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, Kancelaria Ogólna
Numer referencyjny DP.2301.19.2017
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: 20 000,00 zł brutto każda. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość dostaw nie sumuje się, tzn. że jeden z wykonawców składających ofertę wspólną musi wykazać, że zrealizował dwie dostawy, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Uwaga: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie realnie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w Sekcji III.4) niniejszego ogłoszenia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4) niniejszego ogłoszenia składa odpowiedni dokument określony w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016 poz. 1126).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z treści wykazu i dowodów potwierdzających wykonanie dostaw musi wynikać spełnianie warunku, o którym mowa w sekcji III.1.3)niniejszego ogłoszenia.
Inne dokumenty niewymienione 1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane materiały promocyjne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia próbek wszystkich materiałów promocyjnych, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Próbki będą podstawą do oceny oferty w kryterium II „Estetyka i jakość wykonania materiałów” i należy je dołączyć do oferty. Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w Opisie przedmiotu zamówienia (oprócz logo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach). Wszystkie nadruki zastosowane w próbkach powinny być przykładowe i spełniać kryteria określone w Opisie przedmiotu zamówienia co do umiejscowienia i techniki wykonania. 3.W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowane pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo w formie odpisu, lub wypis aktu notarialnego, jeżeli pełnomocnictwo ustanowione zostało w formie aktu notarialnego.
Wadium 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 500,00 zł (słownie złotych: pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. 3.W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy PZP art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne warunki zmian umowy zostały określone w Rozdziale XVI SIWZ.
Kryt 0 cena brutto za przedmiot zamówienia
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 08/05/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1.Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.05.2017r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce Pokój nr 1 (Dział Zamówień Publicznych. 2. Miejsce dostarczenie przedmiotu zamówienia:Kielce,ul. Żeromskiego 5.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)