Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
|
Ulica |
ul. Żeromskiego
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Kielce
|
Kod Pocztowy |
25369
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
413 497 277
|
Fax |
413 497 278
|
Email |
dzp@pu.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.ujk.edu.pl
|
Regon |
140700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu), w siedzibie Zamawiającego. Koperta (opakowanie) powinna być opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w następujący sposób: „Oferta na dostawę materiałów promocyjnych: znak sprawy DP.2301.19.2017”
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, Kancelaria Ogólna
|
Numer referencyjny |
DP.2301.19.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: 20 000,00 zł brutto każda.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość
dostaw nie sumuje się, tzn. że jeden z wykonawców składających ofertę wspólną musi wykazać,
że zrealizował dwie dostawy, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Uwaga:
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie realnie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w Sekcji III.4) niniejszego ogłoszenia.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4) niniejszego ogłoszenia składa odpowiedni dokument określony w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016 poz. 1126).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Z treści wykazu i dowodów potwierdzających wykonanie dostaw musi wynikać spełnianie warunku, o którym mowa w sekcji III.1.3)niniejszego ogłoszenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2.W celu potwierdzenia, że oferowane materiały promocyjne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia próbek wszystkich materiałów promocyjnych, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Próbki będą podstawą do oceny oferty w kryterium II „Estetyka i jakość wykonania materiałów” i należy je dołączyć do oferty. Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w Opisie przedmiotu zamówienia (oprócz logo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach). Wszystkie nadruki zastosowane w próbkach powinny być przykładowe i spełniać kryteria określone w Opisie przedmiotu zamówienia co do umiejscowienia i techniki wykonania.
3.W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowane pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo w formie odpisu, lub wypis aktu notarialnego, jeżeli pełnomocnictwo ustanowione zostało w formie aktu notarialnego.
|
Wadium |
1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 500,00 zł (słownie złotych: pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
2.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
3.W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy PZP art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszczalne warunki zmian umowy zostały określone w Rozdziale XVI SIWZ.
|
Kryt 0 |
cena brutto za przedmiot zamówienia
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
08/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
1.Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.05.2017r. o godzinie 10:15
w siedzibie zamawiającego:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
Pokój nr 1 (Dział Zamówień Publicznych.
2. Miejsce dostarczenie przedmiotu zamówienia:Kielce,ul. Żeromskiego 5.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|