Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
|
Ulica |
ul. Zgierska
|
Nr domu |
47
|
Miejscowość |
Łódź
|
Kod Pocztowy |
91-446
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
42 6163000
|
Fax |
42 6163063
|
Email |
kmpsp07@straz.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.kmpsplodz.pl
|
Regon |
472071833
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa terenowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kmpsplodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kmpsplodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednctwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście w miejscu wskazanym w SIWZ lub za pośrednictwem posłańca.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, 91-446 Łódź, ul. Zgierska 47
|
Numer referencyjny |
MK.2370.2.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
21/07/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawę:
a)ubrań specjalnych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł dla Zadania 1,
b)butów specjalnych skórzanych o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł dla Zadania 2,
c)butów specjalnych gumowych o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł dla Zadania 3.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP,
b)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt.1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
d)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wymienionych w pkt. 2.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a)wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
b)Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, warunków udziału w postępowaniu.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3) Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
4) Zgodnie z art. 24 ust. 11 PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Załącznik Nr 3 do SIWZ.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie wraz z ofertą, zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia w/w oświadczenia nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej dla każdego z oferowanych elementów odrębnie wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. nr 143 poz. 1002) zmienione rozporządzeniem MSW i A z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 85 poz. 553) wraz z wynikami (protokołem) badań (w zakresie parametrów określonych w SIWZ). Oferowane parametry należy widocznie zakreślić.
b) ważny certyfikat oceny typu WE wraz z załącznikiem w zakresie parametrów określonych w SIWZ dla każdego z oferowanych elementów odrębnie wydany przez upoważnioną do tego jednostkę notyfikowaną zawierający informacje o warunkach jego wydania, opisy i rysunki niezbędne do identyfikacji oferowanego przedmiotu. Jeżeli certyfikat jest starszy niż 1 rok, należy przedstawić aktualne sprawozdanie z badań potwierdzające kontrolę jakości w ramach sprawowania nadzoru nad certyfikatem WE przez jednostkę notyfikowaną - zgodnie z § 40 lub 41 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173 z późn. zm.).
c) deklaracja zgodności WE dla każdego z oferowanych elementów odrębnie, zgodnie z wymaganiami § 36 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173 z późn. zm.) oraz wymaganiami stosowanych norm. Deklarację zgodności WE wystawia producent lub jego upoważniony przedstawiciel.
d) raport końcowy na podstawie którego wystawiony był certyfikat zgodności typu WE oraz raporty z badań wystawione przez jednostki notyfikowane o ile te nie są zawarte w protokole końcowym – potwierdzające parametry oceniane wymienione w formularzu ofertowym oraz dotyczące wymagań zawartych w SIWZ wystawione przez uprawnione do tego jednostki notyfikowane. Oferowane parametry należy widocznie zakreślić.
e) jeden komplet/para oferowanego towaru będącego przedmiotem zamówienia stanowiącego wzór (w ramach zadania, na które Wykonawca składa ofertę).
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Istotne dla stron postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w Załączniku Nr 5 do SIWZ.
Wykonawca akceptuje istotne dla stron postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Przyjęcie przez Wykonawcę istotnych dla stron postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi jeden z warunków ważności oferty.
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących warunków:
a) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie należnego wynagrodzenia Wykonawcy z umowy, (kosztów umowy po stronie Wykonawcy), Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku naliczonego przez Wykonawcę,
b) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem albo gdy wystąpi zjawisko „siły wyższej” mające wpływ na termin realizacji,
c) zmiany umowy polegające na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.),d)sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
3. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. W przypadku określonym w ust. 1 pkt b podstawą dokonania zmiany będzie wniosek złożony przez Wykonawcę w terminie 30 dni od wystąpienia zjawiska „siły wyższej” wraz z dokumentacją potwierdzającą, że miało ono bezpośredni wpływ na wykonanie umowy.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
40
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
05/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, zgodnie z art. 9 ust. 2 PZP.
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|