Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o.
|
Ulica |
Pl. S. Starynkiewicza
|
Nr domu |
42372
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-015
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 3702744
|
Email |
zamowienia@uczkin.pl
|
Adres strony url |
www.uczkin.pl
|
Regon |
146726100
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uczkin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uczkin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W wersji drukowanej
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zarządu Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z .o.o. 02-013 Warszawa, ul. Lindleya 14a/29 Vp
|
Numer referencyjny |
UCZKIN/ZP-01/04/PN/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
24
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji dotyczący całości przedmiotu zamówienia – Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane do 24 miesięcy licząc od daty podpisania umowy i może ulec skróceniu w przypadku wyczerpania środków przeznaczonych na zabezpieczenie danej umowy lub wydłużeniu nie dłużej niż o 12 miesięcy w przypadku nie wyczerpania asortymentu przewidzianego do dostaw.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na jedno lub wszystkie zdarzenia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 (dwóch) sukcesywnych dostaw artykułów medycznych, wykonanych lub wykonywanych na rzecz podmiotów świadczących usługi zdrowotne w sposób ciągły, każda przez okres minimum 6 miesięcy i każda o wartości brutto co najmniej 30 000,00 złotych.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych powyżej przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający przed podpisaniem z wybranym wykonawcą umowy może wymagać przedstawienia próbek asortymentu które potwierdzą zgodność oferowanego asortymentu i oczekiwaniami Zamawiającego. Po zaakceptowaniu tychże próbek zostanie zawarta umowa a próbki pozostaną własnością Zamawiającego a one same staną się elementem dostawy i podlegać będą zafakturowani i zapłacie zgodnie z zasadami opisanymi w umowie.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający wyczerpując deklarację zawartą w art. 144 ust PZP informuje o dopuszczeniu do zmiany treści umowy z wykonawcą w przypadku wystąpienia następujących przyczyn:
1)zwiększenia lub zmniejszenia ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy między pozycjami zamówienia wyszczególnionymi w załączniku nr 2 do umowy, przy czym wartość przedmiotu umowy po zmianach nie może, przekroczyć kwoty o której mowa w § 2 ust. 1;
2)zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy
i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do umowy w przypadku zmian w stawkach podatku od towarów i usług (VAT),
3)zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian;
4)zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do umowy;
5)zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny ustalonej przez producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie;
6)możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1;
7)zamiany poszczególnego asortymentu, wskazanego w załączniku nr 2 do umowy,
w szczególności z powodu zaprzestania jego produkcji, wycofania z obrotu lub z innych przyczyn po-wodujących, iż świadczenie stało się niemożliwe do spełnienia, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto (cena nie może być wyższa niż wskazana w ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy);
8)zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku do umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
9)zmiany wynagrodzenia opisanej w §5 Umowy
|
Kryt 0 |
Cena brutto
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
08/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|